Sims topic

Dat vind ik heel leuk om te horen :kissing_heart:

Neem een schoonmaakster en investeer in een spelcomputer, die houdt meerdere kids bezig hahaha

Goed te zien dat ze met die seks mod wel goedkeuring vragen

Er is een nieuwe gratis update met Chinese spullen, alleen kan ik ze dus helemaal niet vinden in mijn spel? Heb hem wel geüpdated, maar zonder resultaat… meer mensen die dat hebben?

Het enige wat ik vond was een plant voor het varkenjaar. Maar de rest ook nog niet nee!

Moet je ff de prostitutiemod downloaden, daar vragen ze het echt in de beste termen.

Zelfs die kan ik niet vinden :open_mouth:

Ok misschien ben ik een debiel hoor maar ik probeer huizen te downloaden via the sims resource maar het wordt steeds een mapje en dan zitten er .bpi files in?? Heb een Macbook. Ik snap er echt geen ene zak van!!

Je moet die bestanden uit het mapje naar de map ‘Tray’ slepen en dan staan de huizen in je spel. Het klopt dat het meerdere bestanden per huis zijn

Hmm gek, ik zie de update niet eens!

Ik ook niet! Enkel op de site en op facebook

Happy easter

Ik heb net even snel Sims gestart en ik heb de nieuwe items (ondertussen?) wel.

Kleine update van mijn 100 kinderen challenge: mijn matriarch is net gestorven. Ze heeft zich dood gelachen, “de comedyzender was hilarisch”. :roll_eyes: Maar met 28 kinderen heeft ze wel goed haar best gedaan haha. RIP

Ok kom ik weer met een domme vraag. Maar heb die mccc mod geinstalleerd maar hoe gaat die ‘aan’? Heb niet het idee dat ik nu sims extra dingen kan laten doen :stuck_out_tongue:

Heb je scripts etc aan staan in je spelinstellingen?

Heb ergens aangevinkt dat die het mogen doen, want dat stond uit. Of zou het na opnieuw opstarten pas werken?

Volgens mij moet je dan opnieuw opstarten! Daarna zou je mccc gewoon moeten zien als je op je sim klikt etc.

Zijn er hier die Sims 3/4 op Macbook Pro spelen? En gaat dat goed?

Ik speel De Sims 4 op een 13 inch Macbook Pro uit 2015 en het werkt prima! De Sims 3 gaf wel elke keer foutmeldingen bij mij (altijd als ik bijna klaar was in CAS :tired_face:) maar De Sims 4 doet het bij mij zonder problemen!