Simstopic #1

Ze moet naar popmuziek luisteren en aardbeien eten, dan krijg je een meisje!

2 likes

Ik ben daar niet zo goed in maar misschien is iets van onderstaand rijtje leuk:

  • Ultieme mancave
  • Barbie’s huis (dus enorm meisjesachtig)
  • Gypsy woonwagen
  • Huis voor gezin met 4 kinderen, Max 30.000
  • Een toren-huis van 4x4 met 3/4 verdiepingen
1 like

Jaaa barbie!

2 likes

Lekker de hele avond simsen :smiling_face_with_three_hearts:

Meerrrrr

27 likes

Het is weer zo ver. Mijn sims wil weer eens niet opslaan. Ik kijk nu al 5 minuten naar het opsl…

Wow. HIJ IS INEENS OPGESLAGEN. Terwijl ik dit typte.

oke sorry ik zal nooit meer ongeduldig zijn.

6 likes

Ik heb een (water)toren gemaakt! Zat alleen enorm de kloten met het dak want die wilde niet meer. Kon m wel bouwen, maar zodra ik op OK drukte verdween hij. Denk dat ik de maximale hoogte al had bereikt ofzo. Oh en het was vet irritant met inrichten en niet zo’n heel praktisch huis geworden, maar het was wel een leuke uitdaging, haha.

Watertoren














37 likes

Wauw, heel mooi ingericht :heart:

1 like

Wat mooi gemaakt!! Vind dat je het goed heb ingericht met die lastige vormen.

1 like

Oh wat leuk gedaan zeg!!

1 like

Thnx :smiling_face_with_three_hearts: Nee, maar dat wil ik wel doen! Zal ff kijken doe dat ook weer werkt

wauw zo mooi :heart_eyes:

1 like

Ge-ni-aal!!!

1 like

Haha, nee niet eens! Stiekem wil ik zelf wel in een water-of vuurtoren wonen dus ik bouw dat wel vaker in de Sims na haha.

Ben nu bezig met een soort onderwaterwoning, best een complex klusje moet ik zeggen. Weet niet meer goed hoe ik een brug moet bouwen over een zwembad.

2 likes

Haha, ik speel het ook echt met fases. Heb nu vakantie dus wat meer tijd om echt uitgebreid te bouwen, maar ik vind het inrichten soms te lang duren en dan heb ik op een gegeven moment ff geen zin meer haha.

Weet niet of het ik het goed heb gedaan, maar als het goed is staat hij nu in de galerij. Als je zoekt op marjoet, vind je hem dan?

Mijn sim werd uitgenodigd op een afspraakje, valt er iemand dood neer. Wordt het weer rouwen :cry:

Sad

5 likes

Haha love it Die hond

8 likes

De hond wil ik als behang!

Yehes

12 likes

Is dit sims 3?