Simstopic #1

Met cheats :grimacing:

En welke dan? Ik dacht zelf misschien vrienden met de geest worden en dan laten intrekken en dan bij sim aanpassen de leeftijd veranderen omdat die sim is overleden door ouderdom. Of is er iets makkelijkers?

Ik heb voor je gegoogled maar ik kon geen cheats vinden. Het moet lukken met de MC Command Mod geloof ik, maar die heb ik zelf niet. Je hebt ook iets van een levensboek oid dat je kunt schrijven als een van je Sims dat schrijfdoel heeft bereikt, maar weet niet helemaal hoe dat zit.

Heb weer eens de game opgestart voor het eerst sinds tijden.

Het spelen zelf vind ik saai maar bouwen en inrichten kan ik dagen doen:

17 likes

Ik heb het laatst gedaan met de MC cc mod. Durf zo even niet te zeggen welke knopjes precies maar daarmee lukt het zeker.

Ohh! Dat zou inderdaad wel leuk zijn!

1 like

Omg ik hoop t echt, was mn lievelingsuitbreiding bij Sims 3

1 like

Ik ben bezig met een huis in een oude krater! Momenteel geen internet op mijn Sims computer, dus maar ff zo, haha.

4 likes

De Sims 4 base game is deze week gratis!

1 like

Hahaha ik wilde hetzelfde komen posten :joy:
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4?utm_campaign=sims4_hd_ww_ic_soco_fb_the-sims-4-free-base-game-fb&utm_source=facebook&utm_medium=social&cid=58229&ts=1558460666839

2 likes

Ik kwam hier ook om het te posten haha, ben 'm nu aan het downloaden! Vind het zo leuk om jullie creaties mee te kijken, nu kan ik zelf ook gaan bouwen!

1 like

1,5 week geleden gekocht, goffer.

Ik hoop het zo!

Na jaren ga ik ook weer Sims spelen, doordat de basisgame nu gratis is wil ik het weer proberen. :smiley:

2 likes

Ik wil Sims 3 compleet gratis :sweat_smile:

Je moet hem binnen deze 6 dagen downloaden, en dan heb je hem voor altijd gratis! (Ook als je hem weer ooit verwijdert, hij blijft gewoon in je Origin account)

Ik ben nu gelijk Sims 4 downloaden haha. Ik heb alleen ooit die demo gespeeld vlak nadat ie uit kwam.

Sims 3 was echt mijn leven vroeger, dat spel heb ik echt compleet grijs gespeeld. Maakte toen zelfs youtube videos van hoe ik huizen bouwde en het spel speelde. Sims 1 en 2 heb ik daarvoor ook gespeeld, maar 3 is en blijft altijd mijn favo!

3 likes

Hallo allemaal sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar nu las ik dat de Sims 4 gratis te downloaden is, maar ben ik precies op vakantie t/m 28 mei haha, denken jullie dat er een manier is om alsnog het spel gratis te bemachtigen? Heb mijn laptop niet mee dus kan het niet gelijk installeren…

Je kan em aan je account koppelen en even vragen of iemand em voor je kan downloaden?

1 like

Misschien je accountgegevens even delen met een vriend(in) die het dan voor je kan downloaden. Als het goed is gaat het er uiteindelijk om dat het op je Origin account gedownload staat en niet zo zeer op de laptop/pc zelf?