Simstopic #1

HOE DAN

15 likes

Ik vind het echt veelbelovend dat jullie allemaal onvoldoendes halen hahah eindelijk iets in de sims wat moeilijk is!

5 likes

Die onvoldoendes maken het wel heel realistisch :joy:

3 likes

Huh ja wtf ik heb echt geprobeerd alles te doen, goed essay en goede presentatie gedaan maar alsnog twee vieren hahaha wattttt

Ben ook uit het voetbalteam gezet en moet nu terug naar m’n crappy flatje :sob:

24 likes

Hebben jullie al gestemd wat het volgende accessoires pakket moet worden? Ze hebben dat destijds ook met het laundry day pakket gedaan, maar dat hele stem gedoe heb ik compleet gemist :joy:
Hier staat uitleg en een link naar de enquête.
Mijn favorieten zijn Happy Haunt (freelance Magere Hein carrière, yes please!) en het technology pakket, maar dat creatieve hobby pakket lijkt me ook wel leuk eigenlijk haha

7 likes

Ik zet al mijn hoop op het Arts&Crafts pakket zodat mijn oudjes eindelijk iets te doen hebben :weary:

6 likes

Jaaaa, breien in de sims. :heart_eyes:

2 likes

Maak je ook het huiswerk en ga je naar iedere college toe? Ik haal tot nu toe alleen maar tienen :joy: Wel sad dat ik in real life dat echt niet voor elkaar kan krijgen

5 likes

De terugkeer van de paranormale carrière zie ik helemaal zitten maar geesten in Sims 4 zijn echt heel irritant :frowning:

3 likes

Ik wil zo zo zo graag dat selfcare pakket. En anders breien hahaha. Vind 3/5 opties oprecht leuk om te hebben!

1 like

En @NothingAboutSam ja dat huiswerk schoot er telkens bij in haha, inmiddels haalt m’n sim z’n vakken wel! Maar hij woont wel thuis en voetbalt niet meer. En heb z’n levensduur maar op lang gezet want hij was inmiddels ook al volwassen haha

En oh ja hij is nu getrouwd en die meid is met een 8,5 afgestudeerd voor biologie dus heb haar maar in de carrière tuinier gezet maar ze begint gewoon op niveau 1?

En die huisgenotenbug dat ze zichzelf telkens niet kunnen verzorgen vind ik echt irritant

1 like

Dit vind ik echt geniaal, het spookpakket klonk allemaal heel leuk!

1 like

Als je een baan selecteert, moet je erop letten dat je de baan kiest met een groen icoontje ernaast. Dan begin je op een hoger niveau.

3 likes

Hmmmm volgens mij heb ik dat nergens gezien, had nog opgezocht welke banen erbij zouden moeten passen en dat zou deze moeten zijn geweest. Maar bedankt voor de tip, ik ga nog eens kijken!

Als je afgestudeerd bent kan je blijkbaar nu ook een huis kopen dat je Sim normaal niet kan betalen. Ik kon ineens in het rood staan met huis kopen.

3 likes

Nou, kan spelen hoor! Zat me toch niet lekker dus heb ze gebeld net. Bleek mijn account gewoon gehacked te zijn :+1:t3:Gelukkig had ik er geen betaalmogelijkheden aan hangen dus ze konden er verder niks mee. Ze hebben wel mijn mailadres naar dat van hun veranderd dus vandaar dat ik er met die van mij niet meer in kwam. 40 minuten aan de telefoon gehangen maar hij is nu aan het downloaden :grin:

13 likes

Nergens groene icoontjes te zien, zal wel een glitch zijn of zo

Bij mij ziet het er zo uit:

Naast ‘‘auteur’’ staat een groen icoontje, en bovenin de omschrijving staat een extra stuk tekst in het rood.

image

1 like

Oh ja nee niet te zien hahaha. Misschien als m’n eigen sim zo afstudeert dat het bij hem wel zo is. Denk omdat z’n vrouw eerst npc was dat het daarom niet kan of zo? Weird glitch