Simstopic #1

Ik heb sinds kort Plumbella ontdekt op youtube en ik vind dat ze echt leuke filmpjes maakt maar soms versta ik haar niet. (Ze praat heel Brits? denk ik.)

1 like

Weet iemand misschien of je een kraampje bij je huis kunt maken en bv schilderijen kunt verkopen als je NIET de uitbreiding Aan het werk hebt? Dus met het basisspel?

Er is weer 50% korting op uitbreidingssets. Was eilandleven nou de moeite?

2 likes

Ik heb het zojuist in een opwelling aangeschaft dus ik zal je over een aantal uur een review geven.

4 likes

Ok, dankjewel!

Welk pakket vonden jullie leuker/meer toevoegen, Eiland leven of magie? Mag er eentje kopen van mezelf! Ze zijn nu allebei €19,99

Leuk kan echt niet wachten tot de universiteitsuitbreiding er is! Speel nu ook weer heel veel, en merk dat ik eilandleven toch wel erg leuk vindt. Magic vind ik ook tegenvallen…

Ik ben ook gezwicht voor eilandleven, vind die builds altijd zo mooi op het water!

Ik zet dan vaak de ondertiteling aan!

1 like

Is Eilandleven leuker dan dat pakket waarmee je beroemd kan worden?

Ik vind van niet eerlijk gezegd! Beroemd worden beïnvloedt ook heel de gameplay en kun je ook goed ‘delen van gebruiken/spelen’ als je bijv gewoon tuinman wordt.

1 like

Hier een linkje waar ze een livestream houden en university spelen! Heb volgend weekend hele weekend vrij gehouden en ga heel het weekend spelen haha, kan niet wachten.

9 likes

Dit ziet er zo goed uit! Ik kan echt niet wachten!

1 like

Is bij jullie de onderste balk (met het sims poppetje, en alle behoeftes enzo) na de update ook vergroot?

Je kan de maat daarvan nu aanpassen bij de game options!
Er staat een kopje accessability (of hoe je dat ook spelt) en daar vind je een balkje waarmee je kan bepalen hoe groot je die balk wil.

1 like

Gaat iemand hier morgen gelijk Studentenleven kopen? Ik heb morgen een vrije dag en zit zo te twijfelen :’)

Biecht: Ik heb maandag vrij genomen om te spelen omdat ik dit weekend weg ben.

20 likes

Hahaha, heerlijk. Als het gewoon kan, groot gelijk

1 like

Ik ga hem gelijk kopen ja! Ik las trouwens dat die pas morgennacht om 24.00 online komt.

Wat? Noooh, waarom is de release date dan 15 nov? :pensive: