Simstopic #1

Thanks!! 4 gaan spelen en de uitbreiding die je noemde gekocht, morgen weer verder, nu al zin in :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Heeft iemand al iets uit zijn verlanglijstje gekregen? :joy:

Nee, maar heb alleen My First Pet Stuff en Moschino nog nodig, kan ook wel prima zonder hahaha

1 like

Ik heb gisteravond nog gekeken, maar niets helaas. Had ook geen verwachtingen eigenlijk haha, maar toch jammer.

1 like

:tada:

19 likes

Nee :sob::sob::sob:

Jaloersss

1 like

Als in de sims 2 je buren ouder konden worden was het echt een perfect spel. Ik vind het in alles het leukste spel, behalve in het feit dat wanneer je de kinderen uit huis doet de ‘achterblijvers’ niet meer ouder worden.

2 likes

Ik heb gisteren ook de hele middag Sims 2 gespeeld, ging gewoon naar families die al bestonden. Echt heel leuk, want je kreeg van die notificaties met “Dina wil trouwen met een rijke man, misschien kan ze nu Christiaan strikken”. En toen had ik dat gedaan, kreeg ik weer een pop up met “Nina wil niet het vijfde wiel zijn, misschien is het tijd voor een eigen huis”. Echt heel leuk, alleen is het inderdaad heel jammer dat je buren niet ouder worden.

5 likes

Hahaha Stefano is dat! Heb gisteren zeker met hem gespeeld en Nina bezwangerd

Er gebeuren ook zo veel willekeurige dingen en er is veel meer interactie en zo, het is gewoon veel grappiger

1 like

Ik heb de sims 2 geinstalleerd via origin op een windows 10, maar als ik t op probeer te starten dan wordt t bureaublad opeens achterlijk uitvergroot en loopt het programma vast (zie helemaal niks van de sims). Heeft iemand dit probleem ook gehad?

Oh ja die stripper haha, en ik las laatst nog iets over Bonehilda uit Sims 1, die dode schoonmaakster die dan eerst nog een drankje ging drinken voordat ze haar kist in ging en hysterisch bij Magere Hein om een handtekening ging vragen als hij er was

3 likes

Je had in die woestijn stad ook een oude vrouw en een jongere vrouw met een kerkhof in de tuin. Die heb ik toen allebei dood laten gaan want dat is wat je doet in de Sims :joy: toen kreeg ik heel groot een melding in beeld dat dat niet de bedoeling van het spel was, heel eng. Toen voelde ik me zo schuldig dat ik het spel afgesloten heb zonder op te slaan

11 likes

Hahaha :joy:

Ik mis die goede “oude” tijd wel met De Sims. Vroeger ging ik naar de bibliotheek en dan namen we alle delen van De sims 1 mee. Had ik zelf helemaal Beestenboel bij elkaar gespaard (natuurlijk gaven mijn ouders mij stiekem meer zakgeld dan dat ik per week kreeg anders duurde het 50 jaar) gingen we alles installeren en Beestenboel dan als laatst. Kon je zo met de CD van Beestenboel nog blijven spelen en de rest werkte dan ook.

Mag ik vragen hoe jullie de Sims 2 werkend hebben gekregen? Krijg echt zin om nostalgisch te spelen van deze screenshots. Heeft een van jullie ook Tiny Living voor De Sims 4? Is het het geld waard?

Sorry voor alle vragen :smiley:

1 like

Hahaha ik had alle uitbreidingen van sims 1 illegaal gekopieerd gekocht voor 40 euro via marktplaats ofzo hahaha

1 like

Nu heb ik zoooveel zin in sims 2 te spelen! Vanavond even kijken of ik het ergens kan downloaden.
Weten jullie die oude boze vrouw in sims 1/2 nog die soms opeens heel gemeen ging doen en met haar tas ging slaan? Even gegoogled en ze heet Mrs Crumplebuttom, haha ik vond haar vroeger altijd eng.

Samenvatting

CrumpleBottomNPC(1)

En je had ook zo’n beer die random opdook bij je huis en in je vuilnis ging graaien? Ahh ik mis echt die gekke dingen van sims 1 en 2.

4 likes

Hahahaha ja die vrouw was ik helemaal vergeten! Dan was je lekker aan het bowlen en dan kwam ze aan met haar tasje.
Ik herinner me opeens ook het sociaal konijn (eng) en een mannetje met een paraplu hoed die uit de lucht kwam als een behoefte laag was

6 likes

Jaaa sociaal konijn was ook echt eng!
Ik had ooit bij sims 1 zo’n soort lab waar je drankjes mee kon maken en dan gebeurde er iets, positief of negatief. Mijn sim was toen veranderd in Frankenstein en ik vond het zoooo eng dat mijn vader net zo lang verder ging spelen tot mijn sim weer normaal was hahaha.

5 likes