Simstopic #1

En met Paypal?

Heb ik helaas geen account voor.

Denk dat ik maar gewoon even geduld moet hebben. Lijkt een bug in t betaalscherm :sweat_smile:

Ik vraag me af hoeveel geld ik in totaal heb uitgegeven aan de sims. Wil t denk ik niet weten want speel al vanaf sims 1 :sweat_smile:

14 likes

Ooh ik heb ook schandalig veel geld aan de sims uitgegeven. Nu zag ik afgelopen week op de instagram van simscommunity voorbijkomen dat de ontwikkelaar van de sims aan een nieuwe game werkt. In de reacties werd gespeculeerd over de sims 5, maar ik hoop zooo dat dat niet zo is. Hoop eerder een spel zoals de sims 3 middeleeuwen.

2 likes

Ik koop express alle packs in de aanbieding maar tik de €150 zeker aan.

Hoop dat sims 5 ook nog even op zich laat wachten, ik ben momenteel iets te gehecht aan mijn gezinnetje in Newcrest.

1 like

Oh hou op hoor, durf dat niet uit te rekenen… Ik heb sinds Sims 1 alle expansions. En weet nog dat je bij Sims 3 met credits ook nog extra content bij EA kon downloaden. Goudmijntje voor EA die Sims haha

2 likes

Jaaa! Ik kan me nog een frituurpan herinneren die je kon kopen met die credits. Die zette ik dan altijd in de bijkeuken/garage :sweat_smile:

3 likes

De Sims 5? Hoop het niet, want er zijn zoveel dingen die nog missen. Misschien zijn ze bezig aan een nieuwe Sim City of Spore.

Hebben jullie die survey ingevuld? Ik ben dus helemaal voor meer traits en meer diepte in de relaties/storyline. I.m.o. is dat de basis die ze eerst moeten fixen voordat ze wéér met meer dingen komen als snowboarden e.d. (Dat stond er namelijk ook in.)

4 likes

Ja! Ben echt een voorstander van dat je door een NPC ten huwelijk gevraagd kan worden etc.

7 likes

Ik denk dat ea nu ook een tandje bij zet omdat Paralives er aan komt

9 likes

Ik had dit laatst, werd mijn Sim verkering gevraagd. Maar er kwam geen pop-up om ja of nee te kiezen. Ze hadden gewoon verkering ook al was dat niet mijn plan, vond dat echt gaar.

Ik ben ook helemaal voor meer diepgang en meer traits! Ik vind sommige traits best wel oppervlakkig en voegen weinig toe aan de gameplay. En dat snowboarden stond er zo random tussen. Dat zou mij dus echt niet boeien

Zonder mods? Dan ga ik dit uitproberen

Ja ik heb alleen MC command center maar daar kun je dat soort dingen niet veranderen voor zover ik weet haha.

Jaa volgens mij is hij afgelopen!

Ooooh.

Ik ook!

Ik speel het 1 minuut. Klap het bed open en ben dood :pleading_face:

11 likes

Ah nee! Las net ergens dat er een mod voor is.
Weet nog niet of t echt werkt.

Maar hoe gaan jullie Sims dan dood? Die van mij gebruikte een afstandsbediening bij dat bed

2 likes