Ik vind tiny living ook leuk! Dit is mijn huisje, hierbij heb ik alle benefits. Dan mag je max 32 tiles, die ik uiteraard ook allemaal heb gebruikt haha. Ik vind het wel jammer dat je niet een tweepersoonsbed neer kunt zetten dat aan allebei de kanten te gebruiken is, want dan past de rest nooit. En ik wil niet dat mijn sim dood gaat door zo’n murphy bed. Heb wel een groot balkon gebouwd (ja met een mega boom erop, niet realistisch maar dat vond ik leuk haha), maar dat is nog leeg want ik ben arm. Zolang je met één sim speelt is het makkelijk te doen, en anders kan je ook voor max 64 tiles gaan, dan heb je alleen twee benefits minder. De benefits die ik nu heb zijn:
- Lagere rekeningen
- Relationships gains gaan twee keer zo snel (maar dit vind ik niet per se leuk, het is al zo makkelijk in de sims 4)
- Planten groeien twee keer zo snel
- Happy, Inspired en Focussed buffs duren twee keer zo lang
- Vaardigheden gaan twee keer zo snel (dit vind ik de beste benefit)
- Alle meubels zijn twee keer zo comfortabel
Als je dan over gaat naar 64 (tiny home) heb je die van de relaties en de planten niet, dus dat is ook prima. Maar ik wil wel een tuin gaan bouwen, en ik vind 32 (micro home) gewoon een leuke uitdaging. Je hebt ook nog small home, dan heb je alleen lagere rekeningen en die buffs die langer duren. Maar dat vind ik geen uitdaging meer.
Ben dus wel weer een poging aan het doen met Sims 4, maar inderdaad hadden Sims 1, 2 en 3 zoveel leuke en gekke dingen die nu missen! Maar ja je kan ook niet alles hebben. Ben wel heel benieuwd naar Sims 5.