Simstopic #1

Ik vind tiny living ook leuk! Dit is mijn huisje, hierbij heb ik alle benefits. Dan mag je max 32 tiles, die ik uiteraard ook allemaal heb gebruikt haha. Ik vind het wel jammer dat je niet een tweepersoonsbed neer kunt zetten dat aan allebei de kanten te gebruiken is, want dan past de rest nooit. En ik wil niet dat mijn sim dood gaat door zo’n murphy bed. Heb wel een groot balkon gebouwd (ja met een mega boom erop, niet realistisch maar dat vond ik leuk haha), maar dat is nog leeg want ik ben arm. Zolang je met één sim speelt is het makkelijk te doen, en anders kan je ook voor max 64 tiles gaan, dan heb je alleen twee benefits minder. De benefits die ik nu heb zijn:

• Lagere rekeningen
  • Relationships gains gaan twee keer zo snel (maar dit vind ik niet per se leuk, het is al zo makkelijk in de sims 4)
  • Planten groeien twee keer zo snel
  • Happy, Inspired en Focussed buffs duren twee keer zo lang
  • Vaardigheden gaan twee keer zo snel (dit vind ik de beste benefit)
  • Alle meubels zijn twee keer zo comfortabel

Als je dan over gaat naar 64 (tiny home) heb je die van de relaties en de planten niet, dus dat is ook prima. Maar ik wil wel een tuin gaan bouwen, en ik vind 32 (micro home) gewoon een leuke uitdaging. Je hebt ook nog small home, dan heb je alleen lagere rekeningen en die buffs die langer duren. Maar dat vind ik geen uitdaging meer.

Ben dus wel weer een poging aan het doen met Sims 4, maar inderdaad hadden Sims 1, 2 en 3 zoveel leuke en gekke dingen die nu missen! Maar ja je kan ook niet alles hebben. Ben wel heel benieuwd naar Sims 5.

14 likes

Ik wil weer Sims 2 spelen door jullie! Ik speelde altijd de Plezant familie met Lotte en Angela. Lotte was mijn favo, want ik ben zelf ook zo edgy hahaha, en dan maakte ik het wel altijd goed met Angela, want ik haatte de ruzie tussen die twee,

Simsteam, ik wil geen Sims 5. Ik wil een Sims 1, 2 en 3 die op een Macbook en nieuwere Windows gespeeld kunnen worden. En de oude Sims Online vind ik dan ook wel prima.

3 likes

Een nieuwe Sims 1 die precies zo is als vroeger maar perfect werkt op nieuwere pc’s is echt m’n droooooooooom. Sims 2 werkt nu wel op m’n laptop, geen idee hoe, alleen hebben ze een irritante zwarte rechthoek onder zich als ze binnen lopen en ik krijg hem maar niet weg, maar als dat alles is vind ik 't prima

1 like

Welke Windows heb jij? Bij mij valt hij steeds uit als ik wil spelen. Die vlakken kreeg ik dan wel weer weg, maar na 10 seconden loopt ie vast

Hierbij lelijke foto’s van mijn laptop van mijn tiny house. Het zijn 49 tiles, dus valt hij in de 2e categorie.
Het was een wat burgerlijke, saaie sim imo dus ook een truttig huis gebouwd.
Het is nu winter en er ligt sneeuw dus geen idee hoe het dak er normaal uitziet haha.

11 likes

Windows 10!

1 like

Ik was 7 toen de Sims 2 uitkwam, maar heb daarvoor wel de Sims 1 gespeeld (weet niet precies hoe oud is was). Best erg dat mijn ouders mij dat lieten spelen als klein kind :joy:

Ik weet nog dat ik tussen de middag thuis ging lunchen en m’n vader de Sims 2 op de pc had gezet. Ik was helemaal hyper en onder de indruk van hoe mooi en beter het was ten opzichte van de Sims 1 hahaha.

Komt er ook een pakket voor villa’s? :joy:

Sims 2 is trouwens heel makkelijk om compleet te downloaden. Een keer klikken en hij installeert. Ik heb nu een MacBook maar daar durf ik het niet op te zetten, bang dat hij ontploft

Ah ja ik had het al eens geprobeerd maar het lukte niet geloof ik, ik ga het nog eens opzoeken!

Waar download je de sims 2?

Hoe zet jij hem dan op je Macbook? Bij mij is hij niet te installeren?

Hahaha zo chill

26 likes

Wel screenshots delen he! Vind die van jou altijd zo leuk :grin:

2 likes

Tarac inderdaad! Heeft een heel forum en de downloads zijn betrouwbaar

Aah nu heb ik ook zin om sims 2 te spelen

Aaahw dit vind ik eigenlijk wel schattig klinken.

Dankzij @Motherofdragons speel ik nu al 2 uur lang Sims 2, love it!! Installeren ging ook super snel en makkelijk.
Echt leuk ook dat alles minder makkelijk gaat dan in Sims 4. Ze maken sneller ruzie en mijn sim is zelfs ‘demoted’ (hoe zeg je dat in het Nederlands?) op z’n werk omdat ik de verkeerde keuze aanklikte bij zo’n ‘wat gaat hij doen’ vraag.

4 likes

Gedegradeerd haha! Ja leuk hè, en dan als sims boos op je zijn komen ze steeds je krant jatten en je vuilnisbak omver schoppen

4 likes

Haha ik ga zo even wat vijanden maken, nice

1 like