Simstopic #1

Ja, maar soms werkt het niet en dan gaan ze eraan hangen/trekken en dan dondert dat bed naar beneden en liggen ze er dus onder. Als dat vaker gebeurd kan je dood gaan.

5 likes

Ze hing er aan en toen dood.

2 likes

Ik hoop heel erg. Speelde altijd Sims 2 en 3 maar 4 vind ik echt waardeloos. De trailers van Paralives zien er goed uit, maar er zijn nog geen Parafolks getoond dus afwachten hoe ze eruit zien en hoe de interacties gaan. Ben ook benieuwd naar interacties met objecten e.d. aangezien grid optioneel is en je meubels kunt uitrekken tot gewenst formaat (lengte, breedte en hoogte) en eventueel stapelen.

3 likes

Het is alsof ze in die trailer expres alles benoemen wat de sims 4 niet (in de basegame) heeft haha. Ze zeggen nog net niet: BUNKBEDS!!!

3 likes

Hebben ze in andere trailer wel :rofl:

1 like

Ik heb hetzelfde probleem, wat maf! Kan hem niet scannen. Is het bij jou al opgelost?

Ik heb het via de origin website gekocht. Daar was het wel normaal. :grin:

1 like

Ja ben ik ook allemaal wel benieuwd naar. Zat laatst een ander filmpje te kijken en daar hadden ze het er over dat de Parafolks wat meer cartoony worden dan in de sims en ik weet nog niet helemaal wat ik daar van moet vinden als dat echt zo is.

1 like

Ja, maar dat komt denk ik ook wel overeen met Doggo? Die is ook meer cartoon-y dan honden in Sims. Denk dat het in principe wel snel zou wennen. Bij Sims heb je ook veel CC dat je kunt gebruiken en daardoor werden sommige Sims soms iets te “echt”, m.i…

Eigenlijk is dat toch logisch? Ze zijn tot nu toe maar met drie personen met een inkomen van ongeveer 5.000 dollar per maand. Dat realistische zou veel geld en tijd kosten.

–‐----

Heb zin om morgen te stemmen

Ik ben sinds lange tijd weer eens aan het simsen. Maar kan je geen huishoudster/schoonmakster meer inhuren?

Jawel, gewoon via de telefoon!

Ik keek er zo overheen! Alleen de schoonmaker kwam en hij ging weer weg terwijl het huis nog een troep was

1 like

Ja ze buggen nogal geloof ik, durf ook de nanny niet meer in te huren omdat die anders nooit meer weggaat

1 like

Ik heb de sims weer geinstalleerd, m’n vriend heeft een nieuwe laptop dus genoeg ruimte haha.

Ik had een sim gemaakt en verhuisd naar een appartementje. Op de gang stonden wat mensen (niet de directe buren), daar had ze kort mee gepraat en that’s it. Maar die bleven daar toen hangen? Ze plasten in hun broek, vielen om van de slaap, gingen stinken maar ze gingen niet dood. Ze hangen daar gewoon haha zo raar? Kan ik die nog weghalen of is dit ook een bug?

7 likes

Ik vind het juist wel chill als de nanny niet meer weggaat want mijn peuters zijn echt altijd boos, hongerig, slaperig en vies.

5 likes

Ik ook! En als ze naar de basisschool gaan, ontsla ik de nanny en dan betaal ik nog geen 200 simoleons hahaha. Super handig ook dat de nanny kookt!

2 likes

Hahaha ik wil geen infiltranten in m’n huis

2 likes

En als je ze debugt? Blijven ze dan nog?

Ik wist niet dat dat kon! Heb het net even snel gegoogled. Kan dat ook met sims die al in het spel zaten, die ik dus niet zelf heb gemaakt?