Simstopic #1

Ben echt weer helemaal into Sims 2. Ben nu zelfs CC ervoor aan het downloaden.

2 likes

Bedankt voor de antwoorden, ga het bij Sims 3 houden zolang het werkt :grinning:

1 like

Ja ik ook! Ik heb gister ongeveer de hele dag sims 2 gespeeld haha.

Hahah zo chill! Haal jij je CC ook gewoon van tsr?

Jaa ik ben ook weer Sims 2 aan het spelen. Zo leuk! Vooral al die random dingen. Mijn sim zit nu op de universiteit en er kwamen ineens een koe en een lama binnen en ze begonnen te vechten???

Ik heb alleen de optie niet om full screen te spelen, dat is jammer.

4 likes

Oh ik heb geen cc! Ik bedoelde dat ik ook weer into sims 2 ben

1 like

Ik wil eigenlijk super graag een nieuwe wereld en heb nu 3 werelden gezien die ik echt tof vind

• Eiland leven
  • Beleef het samen
  • Word beroemd
    maarja ik haat mezelf, waarom kom ik hier altijd mee als die kortingen voorbij zijn

Oke, ik ga dan denk ik toch voor die vind het ook qua trailer een heel gezellig dorpsgevoel geven.
Dan koop ik de andere twee nog wel een keer als ze in de sale zijn denk ik

Oh ik bedoelde trouwens helemaal niet magisch rijk zie ik nu, maar “Word Beroemd”

Van alle werelden vind ik eigenlijk eiland leven het mooist, mede omdat het een totaal andere sfeer is. Vind het ook heel leuk dat er af en toe feestjes worden gehouden in de buurten en dat het echt een community is. De buren kwamen bijvoorbeeld elke paar dagen wel een bordje eten brengen, vind ik zo leuk!

1 like

Ik weet even niet meer wat de wereld van beleef het samen is, maar ik vind de uitbreiding zelf echt best wel saai. Ik maak ook heel weinig gebruik van de clubs enzo. Zou die zelf niet die

1 like

Eiland vind ik heel mooi maar ik mis goeie openbare plekken daar. :sweat_smile: Misschien maar eens scrollen in de gallery. Tips zijn welkom!

2 likes

Ja dat vind ik ook minder aan eilandleven. En de gallery vind ik zo lastig te doorzoeken, kan daar gek genoeg nooit builds naar m’n smaak vinden :sweat_smile:

De items zijn wel weer heel mooi

1 like

Ik maak altijd een schoonmaak/tuinier club. Dan doe ik af en toe een clubbijeenkomst bij mijn sim thuis en dan gaat iedereen je huis schoonmaken en de plantjes verzorgen :joy:

25 likes

Ik maak soms een club met mijn single sim en andere single sims en dan doe ik een soort massadate en kies ik de leukste haha.

5 likes

Oh ik maak dan een O Jaa-club, maar iedereen wordt dan boos op me als ik met iedereen O Jaa :sob: Laat me gewoon genieten!

8 likes

Ik lees hier wel allemaal nieuwe invalshoeken. Schoonmaakclub, massadate?

Wil iemand met mij in zo’n club in het echte leven? Ik stel iedere week mijn huis beschikbaar!!

5 likes

Hahahah nee ik kies toch echt de schoonmaakclub.

Pffff van alle kledingstukken zijn er maar 15 gekozen. En maar 1 muts om te breien? Het thema van deze sp is breien! Hoe dan?!?!Lekker lui weer van EA

1 like