Ik heb gisteren voor het eerst wat meubels gedownload voor sims 4 en het was gelukt ook nog. Je krijgt bij het opstarten een melding ‘mods zijn automatisch uitgeschakeld’ dus daar schrok ik even van. Maar weer aangevinkt en toen zaten ze erin. Zal via de computer proberen screenshots te delen.
(Tuinset met een hartjesbarbecue en schommels en industriële meubels voor binnen.)
Ik heb een praktisch vraagje.
Nu ik besloten heb om geen sims 4 aan te schaffen maar verder te spelen met sims 3 vroeg ik me af of ik op origin uitbereidingspakketten kan kopen en hoe ik die dan moet installeren want ik heb sims 3 nog op een cd. Iemand die dit weet?
Als het goed is staat je Sims 3 basegame al wel op Origin geregistreerd. Daar klik je op en dan kan je EPs en SPs kiezen. Je kan ze gewoon kopen en met iDeal of PayPal betalen. Worden ook na aankoop automatisch geïnstalleerd.
Ik heb dat nooit moeten registreren dacht ik, of gaat dat automatisch?
(Noob in zo’n zaken…)
Je hebt je codes nooit op de Sims 3 website geregistreerd? Dan kreeg je 10 euro voor in de store Je kan ze ook op Origin toevoegen en dan verschijnen ze in je bibliotheek.
Welke Sims speel je?
Ja die van mij ook, hij maakt herrie omdat ie meer kracht heeft. Meer kracht heeft meer koeling nodig. Echt geluidloos gamen kan alleen op een pc met noctua fans. Ik heb ook een gaming pc en een gaming laptop, allebei echt beesten qua kracht maar stil zijn ze niet nee, haha, dat lever je in
OH MIJN GOD, THANKS!!! (had ik nog niet gezien!)
Zal die sale er morgen nog zijn? Wel toch? Ik heb eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik morgen een uitbreidingspakket mag kopen nadat mijn verstandskiezen zijn getrokken, zodat ik iets heb om naar uit te kijken. Anders ga ik ze nu kopen en mag ik Sims morgen pas weer openen na de behandeling.
Lijkt me juist wel leuk om nu te kopen, dan kan je er al helemaal naar uit kijken en dan loop je ook geen kans op teleurstelling! Stel je voor dat je morgen en kiespijn hebt, en geen nieuwe sims hebt
Je hebt me in een klap helemaal overtuigd!
Heb ik net een uitbereiding gekocht doet Origin het niet… jippie
Veel succes met je kies vandaag en daarna veel plezier met de sims!
Ik heb per ongeluk dit topic geopend en ik heb morgen een vrije dag en ik heb nu helemaal zin om The Sims te downloaden
Thanks babe! Over twee uurtjes ga ik onder het mes en daarna lekker het bed in met mijn nieuwe uitbreidingen (heb er 2 gekocht haha)
Ik zocht een nieuwe hobby en had bedacht dat ik weer Sims ging spelen, maar nu blijkt dat Sims 2 het niet goed meer doet op mijn laptop ik kan het wel opstarten maar het hapert heel erg. Schijnen er meer te hebben met Sims 2+Windows 10. Ik heb compatibility mode getest en dat helpt niet, andere oplossingen zijn me te technisch.
Ik heb ook Sims 3 op de Wii, en dat is leuk want open wereld, maar de besturing is minder, vooral bij bouwen, en ik wil spelen én bouwen.
En Sims 4 is maar €5 nu, maar ik lees hierboven dat die als alleen basisspel saaier is, en ik ben ook niet bereid om meerdere uitbreidingen te kopen à €20. Misschien kan eentje nog wel als die echt veel toevoegt?
Help?
- Sims 2 spelen, haperen is authentiek en charmant
- Sims 3 op de Wii spelen
- Sims 4 kopen
- Sims 4 + deze uitbreiding kopen:
- Ik heb nog een optie, namelijk:
- Zoek toch maar een andere hobby
0 stemmers
Is €40 en dat vind ik te duur!
Heb je ook geprobeerd om in niet-volledig scherm te spelen? Dat moet ik namelijk doen bij Sims 3 anders hapert/crasht hij.
De uitbreiding voor sims 4 verschilt een beetje per speler vind ik. Zou zelf aanraden om te kijken naar stedelijk leven/aan het werk/seizoenen. Vampieren, heksen, huisdieren, Eiland leven en jungle avonturen zou ik afraden als je maar één pakket wilt aanschaffen.
Hmm.
Even snel gegoogled en als je de originele versie hebt, kun je 'em “omruilen” voor een digitale versie dat wel schijnt te werken op Windows 10: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/Sims-2-op-windows-10/td-p/6623438