Simstopic #1

Jaaa en dan komen ze zwanger terug!
Edit: of was dat in de sims 2?

Ik heb dus sims4 met alle uitbreidingspakketten gedownload en wil zooo graag spelen, maar kan nog niet :disappointed:

Heeft iemand hier ook weleens gehad dat de verficatiecode van Origin niet gemaild werd? Ben nu al twee dagen bezig om mijn verificatiecode te krijgen om mijn account te bewerken, maar die e-mail komt maar niet :frowning:

Indien nodig kan je ze op Twitter een berichtje sturen (EA Help). Ze reageren wel pas na 10/11u wachten.

@Baratheon jaaa in de Sims 2 was dat! In Sims 3 kunnen ze dus blijkbaar ook zwanger worden. Hopelijk lukt het.

1 like

Handig dat ga ik doen als ze niet reageren! Heb ze nu een e-mail gestuurd met het verzoek of ze mijn e-mail kunnen wijzigen. Hopelijk reageren ze daarop.
Bellen vind ik maar niks en zeker omdat ik dan moet uitleggen waarom ik me ooit op mijn hellokitty e-mail heb geregistreerd :joy:

1 like

Hee ik heb precies hetzelfde probleem! Origin staat op een heel oud e-mail adres maar is nooit geverifieerd geworden, dus kan ook het e-mail adres niet wijzigen. En de verificatie code heb ik al tientallen keren aangevraagd, maar nooit gekregen. Wil je mij misschien laten weten of ze je e-mail kunnen wijzigen?

Ze hebben mijn email wel gewijzigd, maar op dit adres krijg ik de verificatiecode ook niet :sweat_smile:

Oh nou dat schiet ook op zeg haha

Overbodige opmerking misschien, maar ook niet in je spam?

Nope. Had zelfs mijn spamfilter helemaal uitgeschakeld. Ik ga morgen even bellen :sweat_smile:

Ik heb uiteindelijk via een live chat mijn e-mail kunnen veranderen. Ik had wel mijn e-mail geverifieerd, maar als ik m’n wilde veranderen naar mijn ‘nieuwe’ e-mail, kreeg ik de melding dat het e-mail adres invalid was. Lang verhaal kort, hij is veranderd dankzij Preeti van de chat :joy:

Hoe kan je livechatten? :scream: En lang leve Preeti!

Ik kwam daar terecht door duizend keer door te klikken haha
Maar je gaat naar help.ea.com en daar log je in.
Dan heb je bovenin een hoofdje met een koptelefoon, daar klik je op en dan kun je een nieuwe case starten.

En dan moet je een aantal ‘vragen’ beantwoorden. Ik heb gekozen: origin, manage my account, manage account details, other, yes I’m having an issue blablabla. En dan krijg je de optie om gebeld te worden of een live chat te starten.

2 likes

Ooh en dan krijg je een Engels sprekend persoon? Want op de Nederlandse site heb je die optie niet.

Jaa een Engels sprekend persoon

Top! Ga ik meteen contact opnemen :grin:

1 like

Yay! Bedankt voor de tip @Geo ! Ik ga niet meer door het leven als een 50 jaar oude vrouw, hahaha!

2 likes

Aaah ik mis Generations :sob:

1 like

Ik twijfel of ik het stedelijk leven/city living pakket wil aanschaffen. Iemand ervaringen?:slight_smile:

1 like

Is het leukste pakket! Festivals en appartementen zijn echt heel leuk!

2 likes

Doen! Ik leef bijna altijd in appartementen!

1 like