Mn schoonmaker is dood de wasmachine vloog in de fik. Nu is mn peuter met magere hein aan het kletsen op de bank.
Just a casual friday night.
Hahaha ja. Wel super irritant want mn peuter heeft die schoonmaker dus dood zien gaan en is nu de hele tijd extreem verdrietig. Dik trauma hiero
Verdorie, haha. Dan hou ik het maar even bij Sims 4. Dank je wel!
Eindelijk de bowling pack gekocht. Met 50% korting is die natuurlijk veel aantrekkelijker.
Heb maar 289 uur de Sims 4 gespeeld MAAR dat komt doordat mijn laptop crappy is. Ik wil binnenkort 8gb ram erin stoppen en hopelijk speelt de Sims 4 dan wat lekkerder.
Ohh dat scheelt wel net 50%, die stuffpacks zijn niet zo vaak afgeprijsd. Is het leuk om te bowlen, moeite waard voor die vijf euro?
Ik vind tot nu toe de meubels het leukst van de pack. Het bowlen is wel leuk als uitje en voor een club, maar ga ik denk ik niet heel vaak doen
Ik heb nu 766 uur staan. Maar ik denk eigenlijk dat het zelfs meer is, aangezien ik eerst op een iMac speelde en Origin die uren niet bewaard heeft. Not sure though
Mwah, het is wel leuk voor een keertje maar als je het eenmaal uitgespeeld hebt speel je het nooit meer (ik niet iig). Dus ligt er een beetje aan hoe duur ie is, maar zou het niet per se aanraden.
De stad en kleding wel. Het verhaal en meubels niet
Ik zit al de hele middag sims 2 te spelen
Oh my, ik heb 1065 uur staan terwijl ik mezelf echt als een casual speler zie er gaan weken voorbij waarin ik helemaal niet eens aan de Sims denk. Heb de eerdere delen denk ik veel gespeeld, laf Sims 3
heb je deze allemaal gekocht ?
8 jaar geleden ja
Ik heb een trap voor mijn huis gebouwd met zoโn zwevende vloertegel hack om hem in een L vorm te maken. Ik vind het nu alleen heel stom dat de zijkanten wit zijn en ik ze niet bruin kan maken. Iemand hier een oplossing voor?
Ohh! Dat zou het een stuk makkelijker maken. Ik ga even op onderzoek uit om te kijken hoe dat dan moet. Thanks!
Omg dit is echt heel simpel, waarom wist ik dit niet haha
Sinds dit weekend terug begonnen met de Sims 3. Ik was daarnet eventjes terug dingen aan het lezen over de verhaallijnen enz (Goth family, Landgraaf enz) en ik kom er nu pas achter dat je in de Sims 3 met Seasons aliens kan hebben?? Ik ga deze avond proberen mijn sim te laten ontvoeren