Heeft iemand al zo’n paasei gevonden?
Een blauwe met gele sterretjes, maar geen idee waar ik die had gevonden.
Er wordt gezegd dat de nieuwe uitbreidingspakket Sims 4 Generations wordt
Of iets met zangers, maar laten we hopen op Generations
Mmmm, iets met zangers hebben we toch wel met Get Famous? En Generations, tja, weet niet, vind het zonde dat Parenthood al bestaat. Als in dat wordt dan weer zo’n half uitbreidingspakket
Boerderijdieren
Weet iemand op welke kavel in welke stad hij dit speelt? Ik vind het uitzicht zo mooi
Het lijkt me ook lachen als die babys iets meer kunnen (dus dat mensen je baby kunnen vasthouden of meenemen op bezoek/vakantie) zo’n baby ligt alleen maar te janken en te stinken in zijn wiegje nu
Weet iemand ene goede CC cleaner voor mac? Bestaat dat uberhaupt? Mijn spel wil niet meer opstarten met al m’n CC maar echt geen zin om dit handmatig uit te zoeken🙁
Aangezien ik dit weekend m’n huis niet meer uit mag/ga/kan, en ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat gaan doen (haha), iemand nog leuke challenges? Bouw/inrichtchallenges?
Oeh leuk! Ben benieuwd!
En jaaa vond die bouwchallenges met die standaardhuizen echt heel leuk! Wil dat wel weer doen! Iemand al een idee voor een huisje/regels? Zal anders straks wel even zelf kijken
Ik volg dit topic nog niet zo lang dus ik weet niet welke challenge al gedaan is qua huizen, maar misschien een standaard woning aanpassen en dan een schets van wie er komen te wonen?
Dit zou ik echt vreselijk vinden. Ik vind dieren altijd zo stom om in de Sims te hebben. Ben te lui om ze te verzorgen. Al komen de leukste meubels wel altijd bij dit soort pakketten
Misschien als je een openbare kavel tot kinderboerderij kan maken dat ik het dan wel leuker vind. Lekker daten tussen de koeien
Ja mijn honden hebben echt veel aandacht nodig maar ik maak ze altijd “blij” met shift en dan die optie
Love it!! Ga ‘m opslaan en ook zoiets doen dit weekend
Oh, dit wil ik nu ook doen, maar moet nu echt werken aan scriptie:( Hopelijk vanavond of zoiets
Leuk! Hoe krijg ik alleen bij een nieuwe sim direct zoveel geld dat ik de borg voor dat appartement kan betalen?
Awesome, ga ik NU een Sim maken om dit te doen. Vind het echt leuk!
Wat leuk! Mijn sim woont ook in dit appartement
Is huur betalen iets dat hoort bij dat expansion pack? Ik ben pas net weer begonnen met de Sims en heb nu alleen base en cats & dogs.
Hoort bij stedelijk leven, daar kan je appartementen huren.