Simstopic #1

@Hedwig Je hebt ook een cheat dat alle huizen gratis zijn “freeRealEstate” dus dan hoef je je sim niet eerst naar een andere kavel te verhuizen en haar geld te geven!

2 likes

Ja zeker! Er veranderd verder niks behalve dat het huis wordt vrijgegeven

1 like

Oooh, ben al bezig. Handig voor een volgende challenge dan! Thanks!

1 like

Is dat ook een leuk pack net bouw en meubels? Merk dat ik het bouwen het leukste vind en wil uitbreiden. Cats en dogs in een opwelling gekocht en vind ik maar zo zo

Ik vind zelf de meubels niet echt mooi, heb het meer voor de gameplay gekocht. Hier heb je (als het goed is) een overzicht van alle spullen die je erbij krijgt.

Je kan eventueel ook zoeken naar leuke custom content om te downloaden, dan hoef je niet meteen een nieuw pack te kopen!

1 like

Zijn er nog mods die ik moet hebben? MCCC en Simda heb ik al. Ga nu ook de drugs mod downloaden om een rebelse tiener te krijgen :sweat_smile:

3 likes

Ben nu ook sims 3 weer aan het downloaden, zo veel zin in!

Volgens mij is deze poll al vaak geweest maar hier nog een keer;
Welke sims vind jij het leukst?

• Sims 1
  • Sims 2
  • Sims 3
  • Sims 4

0 stemmers

Deze poll is zo moeilijk. Heb wel op de Sims 2 gestemd, maar de Sims 3 heeft Generations en dat is echt mijn favo uitbreiding.

1 like

Waarom vind je Sims 2 dan over algemeen leuker dan Sims 3? Kan mij de Sims 2 echt niet meer helemaal goed herinneren.

Geen idee eigenlijk :sweat_smile: Misschien omdat ik daar echt uren aan gezeten heb, denk ik. De verhaallijnen zijn zo goed en de uitbreidingspakketten zitten ook net iets beter in elkaar.

2 likes

Sale op de Sims pakketten!

6 likes

Deze vond ik wel leuk! Je kan ook zelf dingen kweken.

Ik wil een nieuwe uitbreiding. Welke van de onderstaande zijn nu echt hun geld waard? En waarom :)?

• Aan het werk (€19,99)
  • Jungle avonturen (€14,99)
  • Wellness dag (€14,99)
  • Fitness accessoires (€4,99)
  • Achtertuin accessoires (€9,99)
  • Moschino Accessoirespakket (€9,99)
  • Peuter Accessoires (€9,99)

0 stemmers

Welke heb je nu?

Ik ben echt toe aan een nieuwe uitbreiding. Ik verveel me nu weer even in de sims, maar ik denk dat ik de aankomende tijd veel moet gaan simsen om de verveling tegen te gaan😅

Dan zou ik huisdieren of seizoenen doen. Ik vind seizoenen het leukst (sneeuw en zomer) en dan het huis versieren met kerst etc. Stedelijk is ook leuk.

1 like

Hoe doe je yoga? Ik heb veel pakketten maar volgens mij weet ik van de helft niet wat ik ermee kan :joy:

Oh ik zie het al…ik heb die pack niet. Heb Perfecte Patio, ik dacht dat ik die had :joy:

M’n baby gaat de laatste week van m’n verlof wennen op de opvang en ik vind dat ik dan wel wat uurtjes Simsen heb verdiend. Aan de ene kant kijk ik er nu al naar uit haha

4 likes

Hmm lijkt op een extra deel ‘vloerdeel’ geen idee hoe het officieel heet.

Bij het bouwen zie je het huis en waar je normaal het behang selecteert of de vloer klik je voor t verven van de fundering op de fundering.

Dat je muren niet naar beneden gaan lijkt op het plaatje te komen doordat je niet op de onderste verdieping zit?