Bij mij doet hij het ook nog!
Aah leuk gedaan! Ik wil ook een tinyhouse bouwen nu haha, heb het pakket wel gekocht met accessoires.
Hij doet het weer! Dankjewel
Ik kom er ook niet in. Heb email plus wachtwoord gecheckt. Misschien toch met teveel mensen ofzo
Ik ben aan een andere shell challenge begonnen van een random persoon in de galerij want vond de vorige echt heel leuk om te doen! Nu heb ik een beetje een mediterraans huis gebouwd en ik wilde wat gaan landscapen en toen dacht ik leuk, doe een waterval in de achtertuin. Zitten echt bloed zweet en tranen in maar ik vind het nu voor geen meter bij het huis passen, veel te groot en een hele andere stijl eigenlijk hahaha
Ik denk dat ik het zo maar even opsla en het huis kopieer zodat ik de waterval kan houden maar er een ander huis bij kan bouwen
Jaa, zou ook nog wel kunnen inderdaad. Maar als ik kijk naar de omgeving zijn al die rotsen een beetje oranje van kleur en die van mij zijn echt grijs/zwart. Ik weet het niet… Past dan toch net niet eigenlijk. Neem dit spel te serieus denk ik hahaha
Ik log morgen wel even uit op mijn computer. Probeer het dan nog eens! Zou jammer zijn:)
Wauw de jouwe is super mooi!
Thanks!
Perfect Patio is ook nu voor 50% minder te koop! Heb hem meteen gekocht. Helaas woon ik nu in een appartement
Aaah shit, die heb ik vorige week gekocht. Ik hoop dat er nog een actie op een ander accessoires pakket komt
Ik ben zo slecht in bouwen, snap echt niet hoe jullie zulke mooie dingen maken
Ik vind het zo jammer dat er niets van sims 3 in aanbieding is. (Bij de vorige aanbiedingen ook nooit).
Doet me toch weer twijfelen om sims 4 aan te schaffen.
Als de set die je gedownload hebt een naam heeft die in de titel staat van de objecten kun je die linksonder in het zoekbalkje intypen. Dan heb je gelijk alles wat bij de set hoort bij elkaar. Soms stoppen ze dingen in rare categorieën inderdaad
Dit heeft mijn leven zoveel gemakkelijker gemaakt.
Hoi allemaal! Ik heb een vraagje voor de Macbook Air gebruikers. Ik wil heel graag gedownloade spullen gebruiken in mijn Sims 4. Alleen heb ik heel internet en youtube al afgezocht naar mijn vraag maar die is nergens te vinden. Ik heb namelijk geen mapjes in de documenten staan van mijn Sims 4. En die kan ik er dus ook niet in maken. Dus ik kan nergens mijn gedownloade spullen inzetten. Is er iemand die me kan helpen? ik heb dus alleen in mijn documenten de Sims 4 en Origin staan. Maar verder geen mapjes.
Heb je in Mijn Documenten ook geen mapje ‘Electronic Arts’?
Nee die heb ik dus niet. Alleen Sims 4 en Origin.