Simstopic #1

Ik ga ook maar weer eens simsen! Wat vinden jullie de leukste challenge?

Hoe maak je in godsnaam zo’n hoektrap / trap met splitlevel? Ik zie het echt niet.

Of moet je daar een ander pakket voor hebben? Help a tint house crisis sim out!

Thanks!

Andere vraag: hoe maken jullie van die mooie foto’s binnen?!

1 like

Screenshots maken met C, in je spel ergens rechtsboven de Sims 3 cameramodus aanzetten en dan gewoon een beetje spelen met de camera en de mooiste angles van een kamer zoeken haha

1 like

Zeker. Stuur je even een berichtje?

1 like

Wat een gepriegel met een tiny house, die foto’s!
Don’t mind the mess, dit is de eerste keer dat ik a) een tiny house maak en b) foto’s in Sims maak.

Het is dus een boshuisje met een vide. Privacy heb je alleen niet, haha!

42 likes

Wauw dat interieur :heart_eyes:

1 like

Wauw, is dat schilderij boven het bed cc?

Volgens mij wel! Heb nét afgesloten, zal volgende keer even kijken.

Ik moet echt mezelf aanpraten dat het oké is om alleen maar te bouwen en niet echt te spelen, haha! Voel me nu bijna schuldig dat ik niet ga spelen, maar dat zoek ik echt niet :woman_shrugging:t3:

Herkent iemand dit?!

3 likes

Echt super mooie huizen hebben jullie ervan gemaakt! Doen jullie dat gewoon uit je hoofd of zijn jullie ergens door geïnspireerd? Ik kan nooit zoiets leuks verzinnen.

Ik ben Sims 3 nu aan het spelen en moet echt super erg wennen want was Sims 4 gewend. Is ook echt moeilijker, mijn kat is zojuist meegenomen omdat ik hem niet goed verzorgde :upside_down_face:

Edit: daarna ging mijn verjaardagstaart in brand en kreeg ik een midlifecrisis. Je kan wel zeggen dat Sims 3 uitdagender is inderdaad haha.

3 likes

Ik was idd wel geïnspireerd, maar uiteindelijk is het totaaaaaal anders geworden haha!

1 like

Iemand enig idee hoe ik deze bestanden uitgepakt krijg? Ik heb ze gedownload vanaf een Tumblr-pagina en ze staan in mijn mapje van Mod. Ik kan het nergens terugvinden! Het is dus een PACKAGE. Bestand

Ik ga ook maar weer simsen… en nu met die korting wil ik ook weer een nieuw pakket kopen haha.

Is vampiers of dat magische pakket leuk? Of beter Seasons of University? Ik heb Get Famous en City Living al, en Abrakadabra vond ik in de Sims 1 het allerleukst maar volgens mij zijn de magische dingen in de sims 4 niet net zo leuk… twijfel twijfel. Weet niet zo goed wat nu het meeste aan je spel toevoegt :thinking:

Als het goed is werkt het zo en hoef je het niet uit te pakken!

1 like

Jongens, ik krijg berichten dat het wachtwoord van de Drive niet meer klopt. Ik kan er zelf ook niet meer in. Heeft iemand per ongeluk het wachtwoord aangepast? Of heeft iemand een melding gekregen dat er met teveel apparaten is ingelogd?

Wat gek, ik kom er wel nog gewoon in! Was wel nog aangemeld. Zal ik het ww nog eens aanpassen nu ik er toch in zit?

Heb net afgemeld en aangemeld en het ww klopt bij mij gewoon wel

Persoonlijk zou ik seasons nemen. Op de andere paletten was ik snel uitgekeken.

1 like

Seizoenen!

1 like

@Bubbles @Kaassoufle haha oké dat is duidelijk, thanks!