Ja dat is in principe wel wat het inhoudt. Je hebt ook ‘mods’, die dingen aan je spel veranderen. Zoals extra carrières, iets wat ervoor zorgt dat je sim ziek wordt, dat je het geslacht van je kind kan bepalen. Je hebt ook mods die je sims stoned kunnen laten worden. Dat soort dingen, die je gameplay beïnvloeden. Daar speel ik zelf weinig mee, maar er is echt veel te vinden.
@anon45507601, het leuke van CC vind ik dat het je game meer ‘echt’ maakt. Bijvoorbeeld meubels die in het echte leven ook ‘in’ (haha echt een kutwoord sorry) zijn. Het maakt het voor mij meer relatable als ik mijn Sim ook kan aankleden met bijv. Vans. Maar dit is natuurlijk niet voor iedereen de reden! Een van mijn favoriete CC creators/makers is Mxims. Dit laat ook precies zien wat ik bedoel met ‘echt’. Je kan het vergelijken door eens CC te zoeken die ‘Maxis Match’ wordt genoemd. Dit is dan weer juist CC die heel veel lijkt op hoe de originele meubels/kapsels etc. van Sims eruitzien.
Lang verhaal kort: het maakt het voor mij meer relatable, meer keuze in bouwen waardoor ik het meer naar mijn eigen smaak kan maken.
Om te beginnen zou ik TheSimsResource aanraden. Hier staat enorm veel CC op die vrijwel nooit problemen geven met je spel. Het is vrij betrouwbaar.
Ik heb trouwens nergens aandelen