Simstopic #1

doet bij jullie de dropbox het ook niet :frowning: ?

Zou ik de inlog van de dropbox mogen? Als die het weer doet dan :geek: (@Baratheon haha)

Hey jongens, buiten huizen bouwen, hoe spelen jullie de sims? Ik heb sims 4 gekocht met een deal, is het gewoon de “bedoeling” dat je je doelen probeert te halen, sims bouwt enzovoort? wat doen jullie?

Ik vind dit juist al echt fantastisch, heel leuk die kleurtjes icm het zwart!

1 like

Bij mij doet de drive het nog wel.

Jaaa, graag! Ik had hem al opgeslagen :smile:, zal hem binnenkort uploaden in the gallery!

1 like

Jongens, jullie maken me zo blij deze weken. Kan lekker simsen met een doel ipv het alleen ‘standaard’ spelen (wat ook al heel leuk is). Word echt blij van al jullie WIPs :joy: en challenges. :heart:

2 likes

Ik geef mezelf ook doelen of thema’s! Nu is een monochrome zwart / grijs huis aan de buurt. Dan bouw ik met veel meer plezier!

1 like

Ik heb de tweede shell challenge ook af!:

21 likes

Heel leuk! Weet je nog waar het dekbed vandaan komt?

Volgens mij heb ik hem sinds ik het een en ander uit de dropbox heb gehaald, heb alleen geen idee uit wie z’n mapje :thinking:

1 like

Oke ik heb de tweede FF challenge gedaan!
Ik had een cc spiraaltrap gebruikt maar die bleek enkel deco, dus last minute het toch geprobeerd met normale trappen. Eenmaal moest die wel via het balkon gaan. Ik ben zo slecht in bouwen, maar hier is die!

Summary

11 likes

Waar heb jij dat behang van van de 6e en 8e foto? :smile: Ik had die ooit ook maar ben hem kwijt en kan hem nergens meer vinden :tired_face:

Nog niet helemaal klaar, maar heb geen zin meer om verder te bouwen haha

Samenvatting

20 likes

Dat kun je doen door op Tab te drukken :). Dan krijg je een soort first person view.

Gratis uitbreidingen? :flushed:
Ohnee, volgens mij zijn ze allemaal al gebruikt :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Omg ik wil al deze CC! Die balken, het tv meubel alles :heart_eyes:

1 like

Mooi! Waar komen die roze stoeljes vandaan?

Die balken zijn idd van de link die @SpeedOfSound deelde! Tv meubel weet ik zo niet meer, zal even voor je zoeken

2 likes

Ik heb vorige maand toch Sims 4 gekocht, en inmiddels weer dik verslaafd :see_no_evil: In het begin vooral spelen, nu ook een beetje bouwen.
Gisteren heb ik door dit topic uitgezocht hoe CC werkt en voor het eerst wat gedownload en er gaat een wereld voor me open!!! :raised_hands: Ben superblij met m’n mooie haar en met de optie om leukere meubels te gebruiken.
Hoewel ik een bed had en die was eerst onzichtbaar? En toen ging m’n Sim erin slapen en was ze daarna ook onzichtbaar??? Wel grappig want er zweefde dan een plumbob met een bord eten door de kamer :joy: (nu weer ok, hopelijk blijft het goed haha)

1 like