Ik heb echt een beginnersvraag. Waarschijnlijk moet ik het hier ook ergens terug kunnen vinden maar kan het zo snel niet vinden.
Komen jullie aan al die leuke meubels etc. door uitbreidingspakketen, of allemaal door die online downloads?
Heb altijd alleen sims 3 gespeeld en gisteren sims 4 gedownload. Alleen vind het basispakket zelf niet heel boeiend en mooie dingen hebben, dus ben op zoek naar hoe ik net zulke mooie dingen als jullie kan bouwen!
Ik download veel via thesimsresource!
Is het nog mogelijk om in de drive te komen?
Ik wil er ook wel graag bij! Of misschien een Dropbox invite?
Op Pinterest kom je ook mooie CC tegen, en https://peacemaker-ic.tumblr.com/TS4ObjectDownloads heeft veel mooie sets
Hoe werkt die dropbox? Ik heb veel CC namelijk en ben ook benieuwd naar jullie CC
Hoi! Ik heb denk ik al 15 jaar geen sims meer gespeeld maar wil het nu graag aanschaffen om de thuis-verveling tegen te gaan. Weten jullie waar ik Sims (4 denk ik, Windows) het meest voordelig kan aanschaffen? Al die deals van een paar dagen geleden zijn helaas weg zie ik :(. Zien jullie die uitbreidingspakketten echt als noodzakelijk of kan ik dat ook later bijkopen? Ik ben bang dat ik een beetje overwhelmed raak van alle mogelijkheden haha
Ik zou beginnen met de basis game en eventueel leuke CC downloaden. Ik vind persoonlijk seizoenen super leuk omdat het dan sneeuwt en echt zomer is!
Wacht tot er een sale is, die zijn nu bijna twee wekelijks lijkt het wel. Zonder uitbreidingen heb je wel weinig leuke gameplay, dus ik zou wel MCCC mod downloaden. Als je wilt bouwen heb je geen uitbreidingen nodig, maar als je echt wilt spelen zou ik je aanraden om City Living te kopen. Dan heb je evenementen, appartementen en een leuke stad. Get Together heeft ook een leuke stad!
Ik heb zelf flink wat uitbreidingspakketten. Ik zou inderdaad wachten tot een sale, vaak is dit namelijk al 50% korting. Anders heb ik nog een goede tip. Ik gebruik zelf wel eens de site ālivekaartenā. Dit is een site waarop mensen een spel aanbieden tegenover een code. Er zijn veel mensen die namelijk een pakket hebben voor bijvoorbeeld 15 euro per maand en dan krijgen ze een aantal games in de maand. Mochten ze dan een dubbele game hebben kunnen ze die dus aanbieden via livekaarten.
Je kan bijvoorbeeld zoeken naar de basisgame. Die wordt dan vaak voor een stuk minder aangeboden dan de normale prijs via bijvoorbeeld origin. Je koopt dus een code. Die kan je dan invullen bij origin en dan is de game geinstalleerd.
Let wel op dat origin soms een dermate goede deal heeft dat het daar alsnog goedkoper is dan bij livekaarten.
Zou ik ook misschien toegang tot de dropbox mogen?
Ik ook graag!
Ik ook!
Ik ook!

Ik ook!

Ik ook!
Ik wil jullie wel de inloggegevens sturen,
maar vrijwel niemand kan nog inloggen. Ik heb nu een Google drive gekoppeld aan een e-mailadres, maar bij teveel inlogpogingen blokkeert alles.
Is er iemand die een alternatief heeft om alle CC te droppen? Het gaat om hele grote bestanden!
Een gedeelde dropbox of drive? Dan moeten mensen die anoniem zijn wel een speciaal e-mail adres maken maar dat lijkt me de meest handige optie.
Vraagje: ik weet nog dat je in de sims 2 (3 weet ik niet zeker) een cheat kon invoeren waarmee alle behoeftes weer volledig groen waren. Is deze cheat er ook voor de sims 4?
Kun je niet gewoon alle linkjes in een Drive bestand doen? Ipv de bestanden zelf.
Jaaa!
Testingcheatsenabled true, en dan shift op je Sim, en dan heb je die optie!
Ik wil mijn auto collectie ccās delen