Simstopic #1

Nee merk geen verschil!

Ik ben echt 100 challenges tegelijk aan het doen dus ben er nog niet aan toe gekomen om deze af te maken. Maar toch de WIP van de 2e shell challenge. Wil er een soort van sprookjes toren van maken

30 likes

Thanks! Dat vind ik ook altijd het leukste aan deze challenges. Dat er zoveel verschilende dingen ontstaan

1 like

Wow! :heart:

1 like

Love die gele kleur! Ziet er meteen een stuk leuker uit

1 like

Het huis is gerenoveerd. Heb echt weer veel nieuwe CC gedownload :smiley:

Edit: Volgens mij heb ik per ongeluk een raam verwijderd aan de voorkant, sorry!

23 likes

Wauw wat mooi!

1 like

Wauw! Waar is de keuken en badkamer van?

1 like

Op deze website staan beide sets, je moet helemaal naar beneden scrollen! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohh love Sanoy! Thanks! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Net begonnen maar er staat in ieder geval alvast een range rover lol

10 likes

Heel leuk gemaakt zeg!

Ik ga hem deze week ook maken hoor

1 like

Weet iemand waar regelmatig aanbiedingen voor uitbreidingspakketten voor de Playstation te vinden zijn? 9/10 keer zijn er alleen aanbiedingen voor de PC :pensive:

1 like

Wat denken jullie? Ik heb veel uitbreiding voor de PC gekocht maar speel nu op de PS alleen. Zullen we mij iets van coulance geven en uitbreidingen voor de PS?

Bedoel je dat EA je uitbreidingen zou geven?

Ja omdat ik ze al eerder gekocht heb.

Die kans lijkt me heel klein aangezien het EA is, maar je kan het altijd proberen

1 like

Beetje laat, maar ik heb ook een WIP

screenshots

Weet nog niet wat ik met de voortuin aan moet.

6 likes

Hoe kan ik mensen tijdens een etentje of bruiloft tegelijkertijd laten drinken? Of tegelijkertijd speels laten worden?

Ik was even vergeten in welk topic ik zat en dacht ‘eh waar denk jij naar een bruiloft of etentje te kunnen de komende tijd?’ :biggrin:

9 likes