Simstopic #1

Hoi allemaal! Ik heb een vraagje voor de Macbook Air gebruikers. Ik wil heel graag gedownloade spullen gebruiken in mijn Sims 4. Alleen heb ik heel internet en youtube al afgezocht naar mijn vraag maar die is nergens te vinden. Ik heb namelijk geen mapjes in de documenten staan van mijn Sims 4. En die kan ik er dus ook niet in maken. Dus ik kan nergens mijn gedownloade spullen inzetten. Is er iemand die me kan helpen? ik heb dus alleen in mijn documenten de Sims 4 en Origin staan. Maar verder geen mapjes.

Heb je in Mijn Documenten ook geen mapje ‘Electronic Arts’?

Nee die heb ik dus niet. Alleen Sims 4 en Origin.

Heb je het al gevonden? Heb je al op Origin zelf gekeken waar Origin de spellen installeert?

Deze ga ik hier even delen want dit is echt idioot goed gebouwd, wtf.
Zelfs het interieur helemaal compleet

4 likes

Het zou kunnen dat de map alleen op je iCloud staat. Kun je m daar vinden?

Mac heeft sommige mappen verborgen. Misschien ligt het daar aan? Ik kan je niet uitleggen hoe je die verborgen mappen tevoorschijn tovert maar op internet staan heel veel filmpjes daarover.

Eilandleven gebruik ik nauwelijks, maar ik vind de stad, kleren en meubels wel heel mooi. Toch zou ik voor Studentenleven gaan. Voegt net iets meer toe aan je gameplay

1 like

Ik vind ze beiden echt heel leuk, maar ik vind dat het behalen van een graad in Studentenleven zo lang duurt. In de Sims 2 was je alleen ‘young adult’ als je studeerde maar ik vind dat het in de Sims 4 echt veel tijd van je leven ‘opsnoept’.

Al met al denk ik dat het er heel erg aan ligt of je liever met 1 sim of met een gezin speelt. 1 sim: sowieso studentenleven. Een gezin: eilandleven.

2 likes

nee nog niet gevonden. Ik zal even kijken of ik dat kan vinden.

Je bent mn held! ik had gekeken in iCloud , maar niet goed dus. Ik heb het gevonden. Super bedankt!!!

2 likes

Hij stond inderdaad heel erg verstopt, maar ik heb hem gevonden! Bedankt voor de hulp!

1 like

Jeej fijn! Veel plezier

Nou, ik ben EINDELIJK klaar met de shell-challenge. Bloed, zweet en tranen zitten erin en ik ben niet eens helemaal tevreden maar oké, hij móest af natuurlijk. En het was herfst, dus de bloemen zijn niet zo mooi als ze zouden moeten zijn :frowning:


34 likes

Ik herken dit enorm, maar heb echt mezelf afgesproken dat alleen bouwen ook oké is en dat ik wel speel wanneer ik zin heb :sweat_smile:

Jaaa! Maar dan wel een beetje zoals The Sims Online en niet als The Sims 3 en SimCity.
Heeft iemand dat wel eens met vrienden gespeeld?

Wow, wat een mooi huis! Echt super gedaan. Sla je deze ook op op de galerij? Zo ja, dan zou ik hem graag downloaden.:blush:

1 like


Ik heb alle verzamelde kristallen, metalen, elementen, ruimtestenen en geoden uitgestald. Heb bijjjna alles compleet.

42 likes

Dit is next level dedication! :open_mouth:

Hier staan wel veel dubbele tussen, maar ziet er wel leuk uit voor het plaatje. :grinning: Ik speel ook sinds ik begonnen ben met Sims 4 met deze familie, al heel wat jaren geleden, dus al een hele hoop verzameld.

3 likes