Simstopic #1

Leuk! Ga er meteen mee starten! Ga proberen alle muren ook zo te houden, aangezien ramen en deuren ook blijven zoals ze nu zijn.

1 like

Jaa tuurlijk! Haha stom ben die inderdaad vergeten :joy:

1 like

Ik speel ook zonder cc. Heb een paar keer gehad dat het spel helemaal tripte ervan, dus heb alles weer weggegooid. Misschien dat ik me er binnenkort weer aan waag.

1 like

Ik heb dus nu een bug, heel irritant. Als ik een CC douche plaats, zie ik 'm niet…
Is bij iedere douche, de baden niet. Iemand enig idee? Al 'm douches verwijderen zie ik niet zitten haha, heb zo veel!

Gelijk daar op aansluitend, is er een makkelijke manier van je CC uitzoeken?
Heb een hoop meuk, maar aan die package kan ik niet zien wat wat is. Enige wat ik nu kan bedenken is opschrijven hoe iets heet en dan handmatig verwijderen uit de modsmap…

Voor beide problemen gebruik ik sims4studio! Op de website staat uitgelegd hoe je ook batch fixes kunt toepassen, als het een cc probleem is. Je kan ook een hele lijst openen met al je cc en ook daadwerkelijk zien wat het is! En vanuit daar verwijderen etc.

Ik heb nog een poging gedaan tot de shell challenge. En thanks voor de tip om tab te gebruiken bij screenshots, eindelijk een beetje fatsoenlijke foto’s :sweat_smile:

7 likes

Oh wauw, ik ga er morgen eens voor zitten. Zoveel meuk zit er tussen!

1 like

er is weer een deal, sims 4 voor 12.5 euro https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/store/mac-pc-download-base-game-digital-deluxe-edition

1 like

Yesss thanks!!

2 likes

Ik zou graag nog een uitbreidingspakket kopen voor The Sims 3! Welke zouden jullie aanraden?

Deze heb ik al: Seizoenen, Huisdieren; Studentenleven

• Vooruit in de tijd/Into the future
  • Exotisch eiland/Island paradise
  • Showtime
  • Wereldavonturen/World adventures
  • Levensweg/Generations
  • Bovennatuurlijk/Supernatural
  • Na middernacht/Late night
  • Ambities/Ambitions

0 stemmers

Bizar trouwens dat die nog steeds 39 euro kosten :neutral_face:

Ik vond wereldavonturen altijd heel leuk, maar je moet er wel van houden. Vooral de piramides in Egypte (weet even de sims naam niet) vond ik heel leuk om te verkennen met mijn sim

1 like

Ook aanbiedingen op de expansion packs! Ik heb Get togheter net gekocht :smiley:

Levensweg 100000%!!!

Veel mensen precies enthousiast over Levensweg! Ik ga eens bekijken wat het inhoudt want heb echt geen flauw idee!

Ik wil een extra uitbreiding voor de Sims 4 kopen, ik heb nu huisdieren en stedelijk leven. Welke zouden jullie erbij nemen?

• Studentenleven
  • Eiland leven
  • Word beroemd
  • Jaargetijden
  • Beleef het samen
  • Aan het werk

0 stemmers

Mijn vriend heeft een nieuwe gaming pc en ik mag er Sims op spelen, echt zin in.

Heb nog nooit custom content gebruikt, maar ga me wel even erin verdiepen want ik zie zoveel leuke dingen en daar word ik hebberig van

1 like

Monochrome met hout

22 likes

Ik had bij de sims 2 en 3 wel altijd cc, maar ik ben echt aan het twijfelen of ik ook cc wil downloaden voor de sims 4. Mijn vorige laptops werden altijd heel traag door de cc, dus dat risico wil ik even niet lopen met mijn vrij nieuwe laptop. Zijn er mensen met cc waarbij de laptop trager geworden is of valt het wel mee?

Is Beleef het Samen ook leuk als je die clubs niet zoveel gebruikt? Ik vind de wereld er zo mooi uit zien maar het hele clubgedoe lijkt me niet zo interessant haha.

Ik heb er ook last van als ik te veel CC in mijn mods map heb staan, maar het helpt om af en toe de map op te schonen, en dan is het gewoon weer snel :+1:t3: