Simstopic #1

Dank je!

De keuken komt van hier vandaan de mina kitchen :smiley:

3 likes

Is er iemand die me kan uitnodigen in de Dropbox? Heb echt zin om weer met nieuwe cc te spelen! :money_mouth_face:

Jongens, de Drive voor CC werkt helaas niet goed omdat er teveel mensen op inloggen. Heeft iemand een alternatief?

Je kunt de mappen wel delen toch? Als je anoniem wil blijven kun je een ander Gmail account aanmaken

Of iedereen logt incognito in, dan onthoudt ie je apparaat niet dacht ik

Ik heb deze dus al eens gedownload, maar ik krijg 'm niet in het spel?

mxims: “Cazarupt SMEG Fridge Fixed ”

Deze doet het wel!

Edit: Het lukt me niet om de website te linken, maar dit is de download link https://simfil.es/174813/. Als je zoekt op ‘mxims cazarupt smeg fixed’ kun je hem vast ook vinden.

2 likes

Mijn huizen hebben eigenlijk altijd zwarte meubels, dus ik besloot het eens over een andere boeg te gooien :stuck_out_tongue: Ik heb een huis gemaakt met enkel witte meubels, vloeren en muren. Alleen de kunst aan de muur mocht kleurrijk. Vind het best leuk geworden! Het terras heb ik overigens wel donker gehouden.

Shitload aan foto's

















11 likes

Ik heb een containerhuis gemaakt. Opgebouwd uit 6 containers van 3x9 vierkantjes. Ik heb wel extra muren geplaats, maar de muren van de containers heb ik laten staan. De tuin is ook nog niet af, maar daar had ik geen zin meer in. :laughing:

Het containerhuis:

Veel screenshots

Dit zijn de muren die ik heb gebruikt voor de buitenkant:

24 likes

Wat een mooie cc heb je gebruikt!

1 like

Oehh leuk deze shell @SpeedOfSound. Ga er morgen aan beginnen!

1 like

doet bij jullie de dropbox het ook niet :frowning: ?

Zou ik de inlog van de dropbox mogen? Als die het weer doet dan :geek: (@Baratheon haha)

Hey jongens, buiten huizen bouwen, hoe spelen jullie de sims? Ik heb sims 4 gekocht met een deal, is het gewoon de “bedoeling” dat je je doelen probeert te halen, sims bouwt enzovoort? wat doen jullie?

Ik vind dit juist al echt fantastisch, heel leuk die kleurtjes icm het zwart!

1 like

Haha, ik ben er nu weer mee bezig en heb heel veel weer aangepast :sweat_smile: Ben nu bezig met de 3e laag, nog 1 te gaan en de tuin inrichten en dan ga ik 'm uploaden!

Oh en daarna wil ik wel een container-challenge zoals die van @Nori !

1 like

Bij mij doet de drive het nog wel.

Dat is lastig te beantwoorden omdat je zoveel manieren hebt om te spelen.

Een paar basic manieren:

  • Je levensdoel halen (die je kiest met het maken van je Sim)
  • Een eigen doel bedenken en dat halen (Zoveel kinderen hebben, die carriere uitspelen, zo’n groot huis hebben, heel veel partners hebben gehad, een skill maximaliseren etc.)
  • Een challenge doen, daar staan er heel veel van op internet (bv legacy challenge, rags to riches challenge) moet je even googlen

Ik doe meestal super standaard een vrouw maken in een klein huisje, die carriere gaat maken, steeds dat huisje een beetje upgraden en uitbouwen, ondertussen op zoek gaat naar een vent en uiteindelijk trouwt en kinderen krijgt. Maar soms ook een challenge zoals met een man alle vrouwen in de stad proberen zwanger te maken haha

3 likes

Jaaa, graag! Ik had hem al opgeslagen :smile:, zal hem binnenkort uploaden in the gallery!

1 like

Jongens, jullie maken me zo blij deze weken. Kan lekker simsen met een doel ipv het alleen ‘standaard’ spelen (wat ook al heel leuk is). Word echt blij van al jullie WIPs :joy: en challenges. :heart:

2 likes

Ik geef mezelf ook doelen of thema’s! Nu is een monochrome zwart / grijs huis aan de buurt. Dan bouw ik met veel meer plezier!

1 like