Simstopic #1

Ik vind uit eten en city living het leukst. Honden en katten valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Net als die opvoeduitbereiding. Die nemen beiden te veel tijd in beslag vind ik. Vooral peuters.

Plus je kunt sneller rijk worden als je in een appartement woont. Ik vind het alleen jammer dat er zo weinig appartementen zijn met een balkon.

Ooo jaaa zo vet! Ik had dat met sims 3 ook. En ik kan me sims Superstar nog herinneren van sims 1! OMG dat vond ik echt helemaal t einde ;). Was echt moeilijk om een goede ster te worden weet ik nog. En dat er ook stalkers naar je huis kwamen enzo.

Waar ik me trouwens aan erger in de sims is dat ik interactie van NPC’s een beetje saai vindt! Bijvoorbeeld: ik wordt uitgenodigd op een feestje, dan komen er echt 2 mensen waaronder ik. Dat vind ik echt een beetje saai. De sims onderling hebben ook geen goede band met elkaar (want als ik dan die een NPC speel, heeft 'ie echt 0 goede vrienden) wat het feestje ook saai maakt. Vind het ook jammer dat je altijd zelf een sim moet versieren bijvoorbeeld, en dat dat niet andersom gebeurt! Vind het spel daarom soms ook een beetje ‘doods’.

4 likes

Denk niet dat mijn laptop open werelden gaat trekken :joy: maar ben benieuwd! Ben al heel blij met de aankondiging van de terrain tools :smiley:

2 likes

Als het in het Engels beguiling heet dan kun je heel snel een romantische relatie opbouwen met 1 interactie. Dan schiet je Sim een cupidopijltje geloof ik? Maar weet niet zeker of die actie in het Nederlands bedriegen heet

2 likes

Morgen ben ik een dagje vrij en m’n vriend is werken en heb zooooveel zin om de hele dag sims te spelen! Die nieuwe carriere is er nog niet toch? Die lijkt me echt leuk!

2 likes

Kun je dat uitzetten? Ik wilde namelijk een homo stel en een vrouw in één huis maken (het ziet er uit als twee huizen naast elkaar) en ze samen een baby laten krijgen maar nu haten ze elkaar allemaal.

1 like

Ja! Nou ja, met een mod. MC command centre heet het! Ik weet niet of het zonder mods kan.

1 like

M’n sim is aan het werk en door het tijdprobleem zit ik al minutenlang te kijken en te luisteren naar de buren die seks hebben :thinking:

11 likes

Dadelijk als je sim thuis is gewoon laten woohoo-en met het geluid op 100 haha.

3 likes

Inmiddels zijn we 20 uitbereidingen verder maar dat tijdprobleem oplossen, ho maar.

6 likes

Ben zo benieuwd wat die geheime update is! Als ik de “simsyoutubers” mag geloven is het wel echt iets waar we heel blij van gaan worden!

1 like

Ik ben de laatste tijd weer zo fan!
Probeer nu zo lang mogelijk met dezelfde familie te spelen, had ik eerst nooit het geduld voor.
Heeft iemand nog tips om niet altijd hetzelfde te doen? Merk dat ik toch vaak dezelfde soort sims maak/krijg.

3 likes

haha ja ik kan dit ook heel slecht. Van tevoren bedenk ik altijd; deze familie krijgt 1 kind en die ga ik maximaal opvoeden. Uiteindelijk ga ik me vervelen en laat ik ze vreemd gaan, vermoord ik iemand en ga ik op zoek naar een nieuwe partner hahaha. Oh en 1000 kinderen overal en nergens. Dus nee ik heb niet echt een tip :joy:

–
Ik merk bij mijn sims dat hij niet meer zo soepel loopt als ik heel lang met dezelfde familie speel
 Bij de sims 3 kon je dan gewoon je huishouden met huis opslaan en dan een heel nieuw spel beginnen waar je gebleven was, alleen kenden ze dan niemand meer in het dorp enz. Maar dit kan bij de sims 4 niet toch? Heel jammer want ik was eindelijk op weg met wùl 1 kind hebben en die goed opvoeden hahaha

1 like

Het griezelige accessoire pakket en de vampieren gamepack zijn nu met 33% korting te koop via origin! Heb ze allebei gekocht, ben benieuwd naar vampieren, die wilde ik al een tijdje, nu een extra leuk met halloween :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ik vrees dat ze met gekke highlights door het leven moet. Niet alle custom content komt altijd even mooi over helaas :pensive:
Andere kleur kan misschien nog wel helpen?

1 like

Ik wil ook graag weer simsen! Is er wel eens een kortingsactie voor Sims 4 of is het hoofdspel eigenlijk altijd full price?

Is best vaak actie voor! Kan je hem voor 20 euro kopen, of samen in combi met uitbreiding voor de normale prijs.
Uit mijn hoofd vaak rond de kerstperiode, maar misschien binnenkort ook met black friday wel!

1 like

Thanks! Ik zat ook te denken black Friday af te wachten :blush:

Ik heb al m’n uitbreidingen voor de Sims 3 via g2a: https://www.g2a.com/en/search?query=sims%203

Daar kosten ze ong 3 euro. (op eigen risico, mijn vriend zei dat niet alle sellers betrouwbaar zijn. Je moet op de reputatie letten van de sellers)