Ik ken alleen de gummibear pannenkoeken? De rest heb ik nooit kunnen maken geloof ik.
Ik heb even gegoogled. Vaak komt het door bepaalde instellingen dat cc er lelijk uit ziet, met deze instellingen is de kwaliteit van cc optimaal:
Sims- Very High
Objects- Medium
Lighting- Medium
Reflections- Low
Visual Effects- Medium
Edge Smoothing- Off
3D Scene Resolution- High
View Distance- Low
Uncompressed Sim Textures- Unchecked
Post Processing Effects- Unchecked
Laptop Mode- Unchecked (YOU MUST LEAVE LAPTOP MODE UNCHECKED TO ENSURE YOU WONT GET THE AWFUL BLONDE HIGHLIGHTS!!!)
Zijn dit niet van die gestolen licenties enzo?
Thanks ik ga er op letten. Via Origin toch?
Die casserole kun je maken als je een paar punten in koken hebt.
Hij doet wel mega dramatisch. ‘I have to keep myself alive.’ Als ontbijt had hij dus die gummyberenpannenkoek en hij doet alsof hij dood gaat als hij moet wachten tot de lunch voor een nieuwe maaltijd.
#same
Dat is ook wel een beetje zn ding, dramalama
de Very Berry Legacy challenge!
ik ben er gisteren mee begonnen en helemaal fan! Komt erop neer dat je 10 generaties lang gaat spelen met vooraf gegeven doelen en eigenschappen voor je sim. In de eerste generatie, de mintkleurige, speel je een wetenschapper die ondeugdbaas wil worden bv. Elke generatie heeft weer andere goals en zo doe je dus echt wat anders dan anders. Vond t ook superleuk om mn sim helemaal mint te maken en haar huis ook, haha.
Doe je zo’n challenge eigenlijk puur voor jezelf of krijg je in het spel ook beloningen of zo?
Domme vraag waarschijnlijk haha.
Heb je op een gegeven moment nog mensen om mee te trouwen? Ik ben nu pas bij de 2e generatie maar de standaard families doen niet echt hun best om voort te planten.
Mijn sims krijgen ook altijd een gearrangeerd huwelijk bedenk ik me nu Als ik wil dat ze gaan trouwen en voortplanten maak ik daar altijd zelf een sim naar mijn wensen voor aan haha
Ik vind dat het juist uitdagender maken. Ik ben nu met een luiaard, super irritant maar wel grappig.
Ik cheat altijd om die eigenschappen te veranderen als ik de sim wel een leuke kop vind hebben en geen zin heb om nieuwe sims in de wereld te zetten. Om een of andere reden zijn alle jonge sims rond de derde generatie gemeen en kwaadaardig en daar heb ik gewoon geen zin in
.
Ik heb echt zo veel zin in de nieuwe uitbereiding. Zag op youtube de nieuwe buurt en het ziet er zo veel aangekleder uit, echt leuk! Deze video van Deligracy: https://youtu.be/JRL9hH3Bf2k
(waarom wordt de video niet meer automatisch hier geplakt door de link, insluitlink werkt ook niet haha)
Welk deel speel je?
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
Gebruik je cheats?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik speel altijd 3, want zoals ik al vaker heb gezegd voel ik 4 echt niet. Altijd met cheats ook.
Ja er zijn super weinig kavels?!
Maar ik vraag me wel af hoe die auto’s gaan werken? In een open wereld is het handig om van A naar B te gaan, maar nu heb je er toch niets aan?
Van mij hoeven auto’s en een open wereld niet terug te komen. Ik zou liever een tool hebben waarmee je nieuwe werelden kunt creëeren.
Ik ben bang dat mijn laptop een open wereld niet gaat trekken. Maar ik bezoek ook minder openbare plekken inderdaad. Ik weiger ook eigenlijk altijd die telefoontjes die je vragen of je ergens naartoe komt.
Jaaa klopt, je had ook die opknapauto die je kon gebruiken of verkopen
@Maestoso ja man man man wat een gedoe
Ahhhh ik moet zo weg maar als ik dan weer thuis kom ga ik mn Sims weer aanzetten helemaal zin in