Simstopic #1

Ik heb eergisteren parenthood gekocht en ben 2 dagen lang non stop aan het spelen… :sweat_smile:

2 likes

Ik heb het inderdaad vooral voor de meubels en kleren, zoals ik eigenlijk altijd heb met accessoirepakketten. De gameplay boeit me daar sowieso minder van. Voor een tientje vind ik dat ook wel prima.

Zelf heb ik nu een probleem met mijn Sims game, er is een bepaalde plek op mijn scherm die ‘dood’ is. Dan verandert de cursor en kan ik nergens op klikken. Het is nog best een groot stuk in mijn spel, vooral bij CAS is het irritant. Heb gekeken of het aan CC ligt, maar dan verandert er niks. Wat moet ik nu doen?

Heb je Avira op je computer staan toevallig?

Nee, het is net opgelost. Nouja, het probleem is verdwenen toen ik een nieuwe uitbreiding downloadde.

Volgende probleem, hij zegt elke keer dat ik nieuwe items (van die uitbreiding) heb, dat die dingen geel zijn terwijl ik ze wel heb aangeklikt.

ja heel irritant is dat, heb ik ook heel lang gehad. Ging pas weg toen ik weer een nieuwe uitbereiding had of update

Dit was echt mijn favoriete game vroeger. Speelde we wel uuuuuuuuren helaas al heel lang geen laptop of vaste computer meer anders was ik zo terug verslaafd. :cry:

Ik vind de nieuwe kalender er wel heel interessant uitzien. Eindelijk evenementen plannen!

Gemiste kans dat het niet Simsalabim heette.

18 likes

Ik had Sims op de PS4, maar staat op het account van Mn ex en heb zelf geen PlayStation meer :cry:

Hahahaha, hier moest ik echt heel hard om lachen

Downloaden jullie ook van die costum content?
Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk een keer een normale spijkerbroek kan aan doen bij m’n poppetjes!
Zo ja: Aanraders?

Er is een Origin sale!

2 likes

Ik kijk vaak op deze tumblr voor maxis match cc: http://lilsimsiecc.tumblr.com en verder Google ik vaak op maxis match.
En vroeger downloadde ik veel via the sims resource, nu niet meer zoveel.

1 like

thesimsresource.com vind ik ook een goeie

2 likes

Ik heb al maanden geen simszin. Vind ik echt jammer :frowning: hopelijk komt t snel terug

Ja dat vind ik ook stom. Vaak werkt het dan ook niet…

1 like

Dat heb ik ook, maar nu Seasons uitkomt, word ik er al helemaal blij van. Denk dat ik dan wel weer veel ga spelen.

Bedankt voor de tip!

Ik ga nuuuuuuuu simsen jippie

Hahaha ik zie ineens een oude familie en ik denk: “Huh, hoezo is die man dood?”
Maar dat was toen m’n date die me had gedumpt dus ik had zijn simpoppetje vermoord :relieved:

3 likes