Simstopic #1

Ik zit de laatste tijd best wel vaak te denken om een aparte laptop speciaal voor de sims te kopen (sims 2, want vind dat nog steeds de leukste versie). Zo leuk, maar dan weet ik al waar mijn weekenden uit gaan bestaan dus uhhhh misschien beter van niet

1 like

Ik heb dit gedaan :redface: ik heb een macbook pro uit 2012 en daar kon ik wel de base game + get to work op spelen, maar daarna werd het lastiger. Twee jaar geleden een Asus ROG gekocht en Sims 4 met bijna alle uitbreidingen loopt als een trein. Heb tussen de 40 en 60 fps nu :grin:

ā€”ā€”ā€”

My First Pet is in de aanbieding, denk dat ik die toch maar ga kopen. Ooit moet mijn collectie toch compleet worden. Wil Laundry Day ook graag, dus die koop ik dan ook maar meteen. Dan mis ik alleen nog dat fitness pakket, maar dat vind ik echt zo overbodig eigenlijkā€¦

2 likes

Omg hebben jullie de stream van Seasons gezien?

Ik vind dat normaal gesproken helemaal geen boeiende uitbreiding maar oh mijn god dit is mega leuk! Tradities bij holidays yes please!

4 likes

Ik kan 1 deze dagen weer de Sims spelen (na 1,5 jaar) omdat ik dan weer een laptop heb die het aan kan. Ik durf echt niet te kijken hoeveel uitbreidingen ik nu achterloop. :cry:

Ik ben al de hele middag cc aan het downloaden en kan niet wachten om mā€™n huis opnieuw in te richten met leuke spulletjes :grin:

Jaa ik heb hem gezien! Zo leuk die holidays, ik heb echt zin om deze uitbreiding te gaan spelen.

jaaaa ik kijk er ook echt naar uit, is volgens mij een superleuke uitbreiding die weer voor heel veel nieuwe speelopties zorgt. alleen jammer dat ik volgend weekend het hele weekend niet kan spelen haha.

1 like

Ik ook niet, over 2 weken pas :frowning:

Ik heb ā€˜m gekocht en als je ā‚¬10 kan missen is het best een leuk pakket. Heb 1 sims moeder die niet werkt en als ik niks te doen heb voor haar laat ik haar nu de was doen, best leuk opzich. Maar vooral de meubels zijn erg leuk en de kleding trouwens ook wel!

ā€”
Ik kan echt niet wachten op vrijdag! Vind Seizoenen er zooooo leuk uitzien en vooral die feestdagen en dat je bloemstukken kunt maken. En eindelijk eindelijk regen en sneeuw :grin::grin::grin:

3 likes

De nieuwe patch is uitgebracht! Heb echt zin om een huis met een glazen gedeelte te bouwen. Jammer dat de theeset van de Sims 2 nooit opnieuw is gemaakt. Zou mooi in zoā€™n glazen huis passen.

Deze dus

5 likes

Aan de ene kant moet ik van mezelf wachten om het te kopen om het geld en aan de andere kant denk ik, ik kan toch niet wachten? Kijk telkens de filmpjes erover en wil het echt zelf ontdekken.

Dus waarschijnlijk speel ik het vrijdag. Nu nog al mijn CC goed in de gaten houden.

1 like

soms maken mensen cc geĆÆnspireerd op vorig simsspellen of converteren ze het naar de huidige versie, misschien kan je er zo aan raken?

Ff kijken of ze het hebben! Thanks!

1 like

Afhankelijk van hoe lang het duurt om te downloaden wel ja. Ik zit al helemaal klaar, ookal moet ik morgen gewoon om 08.30 uur werkenā€¦ Heb er zoveel zin in! :grin:

1 like

En zijn er al mensen aan het spelen? Bevalt het?

Ik heb het vannacht heel even kunnen spelen en wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me! Ik vind het bloemschikken een leuke hobby voor erbij en leuk om de vazen in huis toe te voegen. Ik begon op dag 1 in de herfst, dus nog geen weersveranderingen meegemaakt helaas. Na mā€™n werk meteen weer verder spelen!

3 likes

Dat was eerst gezegd, maar dat klopte niet! Het was uiteindelijk gewoon een midnight release, dus om 00.00 konden we downloaden!

1 like

Had het spel toch gereserveerd, kreeg direct om 12 uur een mail dat het spel klaar was. Maar ik moet nu nog 3 uur wachten voordat ik kan spelen.

Iemand al ervaren hoe ernstig het je CC breekt?

Ik heb geen CC, maar wel mods. Die doen het bijna allemaal niet meer dus wachten op updates. Volgens mij viel het qua kleding wel mee met de problemen!

1 like

Dit heb ik dus steeds. Dan heb ik een heel verhaal in mn hoofd, maar eerst het perfecte huis ervoor.
Hele dag bouwen, en dan heb ik geen zin meer in spelen, haha.

1 like