Voor wat voor huishouden? 1 persoon of meer?
Ah ja had niet goed gelezen!
Leuk!!
Buitenmuren laten staan? Binnenmuren wel aanpassen?
EA
maar even serieus, wellicht kun je met testingcheats true je sim resetten
Ben gisteravond tot half 2 bezig geweest haha. Heb alle binnenmuren of verwijderd of hoogte aangepast, verder niet. Heb geen CC (snap daar geen reet van). Voorliefde voor Amerikaanse suburban huizen. Snap geheel als het je smaak niet is haha maar ik zou hier zo willen wonen. Inclusief kerstboom.
YESSSSS!!! Heeeeel leuk gedaan! Ik vind het een vreselijk huis (speel er nooit mee) maar je hebt er iets moois van gemaakt. Ik hoop vanavond ook te kunnen beginnen!
jaa die deuren!! Hoezo heeft een huis twee voordeuren haha.
Klaar! Ik ben redelijk uit mijn comfort zone gegaan. Ik heb het gebouwd met de gedachte dat er een hip designer koppel zou wonen met hun tiener dochter. Haha.
Heel leuk!
Haha wat kut. Ik wil boerderijen, paarden, kippen, koeien enz enz
Laat High school musical alsjeblieft in 2000-nogwat, heb liever dat je iets meer kan doen met babies dan ze in hun wiegje laten rotten.
O mijn god WIE zit hier op te wachten? Niemand toch?
Ik heb zin in nog een quarantaine challenge! Samen nog een ander huisje verbouwen/inrichten?
Ja leuk!
Misschien leuk om een keer iets op budget te doen? En dan EA only omdat CC vaak goedkoper is?
Voor mij een extra challenge omdat ik áltijd CC gebruik (net als velen
)
Ja leuk! Een starterswoning in Willow Creek misschien? Verbouwen/inrichten voor max 20.000? Zonder debug! Dat is ook cheaten vind ik😂
Jaa is goed!
Inclusief een zitplek buiten in de tuin? En een werkplek of hobby gedeelte voor de sim?
Moet niet te makkelijk worden natuurlijk
Omg dit zou echt iconisch zijn
Ja kan! Ik ben al begonnen. Buitenmuren laten we staan?