Ik haaaat dat zo. Is me ook twee keer gebeurd en dat ik niet meteen de link legde. Speelde ook nog zonder cheats dus extra kut dat gewoon t aanrecht werd gejat.
My first pet stuff
Oh en Moschino stuff
De uitbreidingen vind ik geen zonde of zo
ik heb weleens eerder over haar youtube gepost hier, maar dit is haar tumblr daar kun je de reposts vinden van haar cc (maxis matc)
Oo super mooie! Dank je wel!
Heb inderdaad bijna alles van elliandra gedownload haha. Zo fijn dat alles meer matched met het spel.
Welke cc gebruiken jullie het meest in je sims game?
- Maxis match
- Alpha cc
0 stemmers
Geen. Cc is zo lelijk in de game. Erger me er dood aan
Ik gebruik alleen cc die er een beetje ‘sims-achtig’ uitziet. Wat je soms voorbij ziet komen ziet er zo echt uit, dat vind ik niet mooi in de game.
Neeeee! Maxis Match is zo gaaf! Vooral van ClumsyAlien en Greenllamas.
Weten jullie waar leuke video’s/tutorials te vinden zijn waarin mooie huizen worden gebouwd en die makkelijk te volgen zijn om na te bouwen? Veel speed builds gaan echt veel te… speed voor mij om een beetje te kunnen volgen.
Heb je weleens geprobeerd de afspeelsnelheid van de video langzamer te zetten? Misschien helpt dat ook al iets!
Ik heb net bijna al mn CC verwijderd, alleen nog haar en eetkamer gehouden. En ook bijna al mn mods, alleen die van preschool enzo gehouden.
En ik heb snowy escape gedownload, nu heb ik weer alle expansion packs.
Toch weer zin om te gaan bouwen en spelen!
Ik deed de berry legacy challenge maar eigk vond ik alle eigenschappen die mn sims hadden kut haha, dus daar ga ik lekker mee stoppen.
Leuk!! Ben echt heel benieuwd baar snowy escapes.
Heb je het idee dat het spel nu ook sneller is zonder alle cc?
Ja absoluut! Het was al sneller met een hoop mods minder, maar dit is echt een verademing. Ik moest vooral in de sociale keuzemenu’s echt lang wachten soms.
Ah, dan moet ik dat misschien ook maar eens doen ( ). Mijn spel doet er ook zoooo lang over met opstarten. Echt vreselijk. Gebeurde echt van het een op andere moment leek het wel. Zo irritant. De laptop waar ik op speel is ook nog helemaal niet oud, dus misschien ligt het inderdaad daaraan.
Kan ook nog weleens het opgeslagen spel eens verwijderen. Maak eigenlijk altijd maar familie na familie in 1safe file. Maar dat zal het denk ik ook niet bevorderen
Zo hoeveel uur hierin zit wil ik niet eens weten haha. Maar wel een beetje trots!
Voor de liefhebber, hij heet Fuyu Kōsetsu op de gallery
Haha ja echt 6x opnieuw, oeps. Elke keer kwam ik er achter dat ik toch nog wat vergeten was
Ughhhh mijn Sim gaat niet naar werk en college. Ik kan op het knopje klikken maar vervolgens gaat hij niet… Zo gaat die studie niets worden😂
Mijne ging het ook niet maar toen was hij ook op vakantie zag ik Wordt dat ‘werk’ knopje ook geel? Dat hij wel verwacht wordt?
Ik kreeg ook een melding dat hij te laat was etc. Even Sim gereset en opnieuw gestart en alles werkt weer naar behoren! Ik hoop dat hij zijn vak nog met een voldoende heeft afgesloten😂