Simstopic #1

Ik heb mijn sim per ongeluk een plantsim laten worden en nu moet ik 5 dagen wachten totdat ze niet meer groen is. Super irritant…
Kennen jullie trouwens de website simsdom.com? Echt super chille site die leuke downloads verzameld (voor degene die net nieuw zijn met cc)

6 likes

Ik heb binnenkort kerstvakantie en dacht: ik heb zin om weer te gaan simsen. Hebben jullie the sims gekocht of (illegaal) gedownload?

Ik heb het gekocht

Gekocht via Origin.

gekocht!

Ik heb het wel gedownload!

Waar?

Ik heb het ook gedownload. Of nou ja, mijn vriend want ik weet niet hoe dat moet. Dus ik heb geen link oid maaaaarrrr ik weet wel dat degene die dat upload Fitgirl heet en mijn sims werkt echt top! Dus zoek naar een seed van Fitgirl haha ( @flwhrs en @rebeccabloomwood )

1 like

ahhhh kijk, harstikke bedankt!

1 like

Hebben jullie ook dat de schoonmaakster echt geen reet uitvoert? Ze loopt een paar uur door mijn huis heen met een stapel borden en dan krijg ik een berichtje dat ze klaar is terwijl ze die stapel borden ergens op een tafel heeft gedumpt. Weet niet of als ik d’r ontsla, ik dan een betere krijg of dezelfde :joy:

9 likes

Ja net zoals @anon44972210 al zegt via Fitgirl. Ik heb even voor je gezocht: http://fitgirl-repacks.site/sims-4-deluxe-edition/

Werkt de gedownloade versie net zo goed als de gekochte? Alle DLC’s is wel aantrekkelijk haha.

Thank you!

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met de gekochte sims 4 haha, maar alles werkt voor mij echt prima en ik heb geen last van glitches.

2 likes

Dankjewel!

Hahaha ik dacht ff dat ik in wjekw zat en dacht: zo dit is precies mijn Sims schoonmaker.

Die doet dus ook echt niks! En ik maar betalen.

5 likes

Ik heb hem gedownload via het simsforum van Tarac! Werkt echt top, weet alleen niet meer hoe want het is een tijd terug

Sims 4 Get Famous nu 50% afgeprijsd op Origin! Yes, hier wachtte ik op, nu kan ik lekker de hele kerstvakantie spelen!

9 likes

Ik ga hem ook direct kopen! Zo leuk, hier hoopte ik al op! Perfecte timing voor de kerstvakantie inderdaad

Seasons is ook afgeprijsd! Nu heb ik keuzestress. Mag er eentje van mezelf kopen.