Simstopic #1

sowieso seasons!

2 likes

Heeft iemand hier toevallig de woohoo mod? Ik heb 'm al even, maar sinds ik 'm geupdate heb (de mod) doet ie het ineens niet meer. Iemand die het misschien hier ook heeft en weet hoe ik het kan oplossen?

Heb hem ook gekocht, oepsieee. Ben zo benieuwd naar de nieuwe carrières :heart_eyes:

Ik ben misschien een beetje verliefd op mijn nieuwe Sim :nerd_face:

(Ik doe de afbeeldingen maar even zo, want geeeen idee hoe ik ze in een spoiler krijg)

8 likes

Mooi!! Wat heb je hiervoor waar gedownload als ik vragen mag?

Ja, goede vraag. Er zijn een paar die ik uit mijn hoofd ken, maar voor de rest moet ik m’n spel opstarten

https://blog.naver.com/new_en092/221423009996

https://blog.naver.com/new_en092/221421378148

https://blog.naver.com/new_en092/221421378148

1 like

Wel als je testingcheats enabled hebt gedaan. Daarna moetje nog de cheat cas.fulleditmode doen. Dan klik je op je sim, aanpassen in CES en dan kan je alles weer veranderen!

2 likes

Yeeees wie gaat er ook de hele “kerstvakantie” simsen? :grin:
Ik heb net Word Beroemd gekocht, hij is nu aan het downloaden. Ben benieeeuwd!

5 likes

Iemand een leuke uitdaging voor mij?

Nee hè ik vind seizoenen ook eigenlijk echt niet zo boeiend. En zo stom dat je sims steeds verdrietig wordt als je (saaie) feestdagen niet voltooit.
Had jij ook zo’n keihard geluid toen er een soort bliksem insloeg toen je sim die kabouter trapte? Ik schrok me dood joh haha. Wel een goede manier om rijk te worden als je een goede kabouter hebt, er komen echt 10000 zaadpakketjes omheen te liggen die allemaal 100 waard zijn.
Edit: dit is bij mij nu de situatie, het houdt niet op.

10 likes

Ik vind word beroemd echt de leukste uitbreiding everrrrr :star_struck::star_struck::star_struck:
Ik vond van Sims 2 superstar ook zooo leuk, en dit heeft het weer helemaal nostalgisch doen voelen!

1 like

Ik heb word beroemd gekocht! Ik snap alleen het doel nog niet helemaal. Hoe word je beroemd enzo?

Oke ik kom even binnenvallen en heb helemaal geen sims want ik ben skeer, maar ik wil even zeggen dat ik de sims abracadabra vroeger echt helemaal dood heb gespeeld en die echt nog een keer zo graag in mn leven zou willen spelen :sob:. Sowieso sims 1 + uitbreidingen for the win.

4 likes

Door acties uit te voeren waarbij roem+ staat.
Dus bijvoorbeeld iets op Simstagram (geniaal) plaatsen.

Ik probeer mn CC op te ruimen omdat ik echt veel shit heb die ik nooit gebruik omdat het helemaal niet zo mooi is als dat ik dacht, maar hoeeee ruim je dat op en behoud je je mooie cc😭. Al die dingen hebben vet gare namen en geen voorbeeldplaatje ofzo.
Hoe doen jullie dat?

2 likes

Daarom heb ik dus geen costum content. Nog meer keuze.

Wat voor verhaallijn spelen jullie meestal? Ik begin super vaak opnieuw.

Ik had mn beste vriendinnen gemaakt deze avond. Ze waren net getrouwd. En vlak daarna sterft er een van de twee door te hard lachen. Nu moet ik haar verdomme opnieuw maken.

Gelukkig heb ik screenshots gemaakt; dit zijn ze. image

3 likes

Ik gebruik Sims4Studio om CC op te schonen. Daarmee kan je het item en de naam zien. Dan ff opzoeken in de mod map en verwijderen. Als je heel veel items hebt is het alsnog k*t werk, maar ik heb nog geen handigere methode ontdekt :stuck_out_tongue:

1 like

Ik probeer cc te downloaden op mijn macbook, maar het lukt niet? Alle downloads zien er bij mij uit als tekstbestand en kan ze dus niet uitpakken. Op Windows was dit nooit een probleem. Hoe doen anderen dat?

Wat voor bestanden zijn het? Ik download eigenlijk altijd bestanden die ik niet hoef uit te pakken en zo in de map kan zetten. Verder gebruik ik voor zip bestanden; The Unarchiver.

1 like