Ik heb dat ook altijd met al m’n sims, ineens zijn ze super dik hahaha
Sinds net woont Grim Reaper bij me in huis, gezellig!
Probeer eens als ze dat aan heeft je sim aan te passen. Als het goed is kom je dan in CES en heeft ze die outfit aan en kan je het veranderen!
Oh huh. Heb je cc in je spel? Kapsels die het niet doen?
Dan zal het wel je CC zijn haha
Worden die Sims niet random gemaakt en in de wereld gezet? Of zijn het van die standaard Sims (Don Lothario of zo haha)? Want dan zou ik het ook niet weten
En Marcus Flex
Misschien zijn die Sims jarig geweest en hebben ze daardoor een andere outfit met CC die niet werkt of zo? Mijn Sims hebben soms opeens zulke rare kleding aan als ze verjaren haha
Ik geef altijd de vrienden van mijn sims een makeover want 9/10 outfits zien er echt niet uit
Hahaha ja ik ken ook zoveel van die namen. M’n vriend lachte me laatst keihard uit toen ik gelijk wist dat het Nina Heethart was die op de stoep stond.
Ik heb jaren niet meer gespeeld, en heb voor Kerst nu ALLE uitbreidingspakketten gekregen. Ik ben dus alles tegelijk aan het ontdekken en ben een beetje overweldigd:D
Welke laptop gebruiken jullie voor de sims?
Wil er 1 aanschaffen maar weet niet zo goed welke…
Wil er ook niet al te veel geld aan kwijt
Ik heb een Macbook pro uit 2012 en dat gaat prima. Niet echt een goedkope optie maar ik had die laptop al. Volgens mij heeft die niet echt super goede dingesen (specificaties?) voor gamen (sorry ik weet echt niet hoe ik dit moet zeggen ik ben zo’n computer noob) maar ik heb best veel uitbereidingen en tot nu toe gaat het heel goed. Dus misschien kun je naar een laptop kijken met gelijksoortig geheugen en weet ik veel wat je allemaal nodig hebt.
Ik heb een gelukkig gezinnetje met 2 kinders, jongetje en n meisje. Ouders n goede baan, huisje leuk opgeknapt. En nu ben ik weer shit aan t bedenken omdat ik me verveel. Ga maar een jonge del maken om de vader vreemd te laten gaan ofzo.
Edit: of de moeder laten vreemdgaan (met een meneer met donkere huidskleur) en haar zwanger laten worden. Zou de sims man daar eigenlijk iets van merken??
Heb zelf een lenovo yoga. Zou een laptop kopen met minimaal een i5 kopen, sims 4 is best een zwaar spel.
Ik zit te twijfelen of ik nog een uitbreiding ga kopen of niet. Is word beroemd echt leuk en een zinvolle aanvulling?
Ik heb nu een gezinnetje met 5 kinderen inmiddels waarbij de laatste een bastaard kind is (van de schoonmaker). Die krijgt dan wel de naam van moeder maar de vader in het gezin heeft geen band met het kind. Grappig hoe dat werkt haha.
Speelt er iemand de Not So Berry challenge? link
Ik vind het een aanrader voor iedereen die wat op het spel is uitgekeken, omdat het je uitdaagt om aspecten van het spel te verkennen die doorgaans niet gebruikt worden Ik ben nog aan het spelen met de eerste generatie, die net bevallen is van de tweede generatie
Is dit een losse applicatie die je moet downloaden of gewoon een website?
Oh super, dat wist ik niet eens! Scheelt weer opruimtijd
Ik speel nu de decades challenge. Ben pas in 1890, maar wel leuk om aan al die regels te moeten voldoen (heb tot nu toe vooral veel tijd besteed aan het vinden van historische cc )
Hoe groot maken jullie je gezin meestal? Met meer dan vier sims kan ik het al niet meer aan:D