Simstopic #1

Heb Word Beroemd ook gekocht! 50% korting is altijd fijn.
Mis alleen studentenleven nog heuuuul errug.

5 likes

Het enige wat ik er aan zie is ā€˜tekstbestand’. Ik heb ze inderdaad geprobeerd te openen met The Unarchiver, maar die geeft een foutmelding. Cc is gedownload vanaf TSR, net als ik altijd op Windows deed. Heel vreemd! Wellicht kan ik ze nu al direct in de mods map zetten …?

@En_17_Anderen hier liep ik vandaag ook tegenaan dus ik lees even mee :nerd_face:

Ik was zo trots op m’n net gebouwde sims huis. Heb het voor het laatst gespeeld toen ik een jaar of 10 was en in vergelijking daarmee was mijn zojuist gebouwde huis super fancy. Maar toen zag ik al jullie huizen dus ben ik maar cc aan het downloaden om mijn huis fancypancy te maken. Ben zo een kleuter ook.

1 like

Waar eindigen de namen op van die bestanden ? Zijn het .package bestanden ? Want bijna alles wat ik download van tsr zijn .package bestanden en daar hoef je niks mee te doen die kan je gewoon in dat mapje plaatsen.

http://sssvitlans.tumblr.com/

En dan ook altijd een beetje verder klikken naar andere tumblr’s.

2 likes

Thanks! Ik ga zo even kijken, heb ze namelijk een andere naam gegeven.

1 like

Ik heb deze update helemaal gemist en heb net per ongeluk de shortcut voor gevonden.
I am impressed, maar het is niet geweldig.

Hebben jullie uitbreidingen bij de Sims4? Via Origin zijn ze nu 19,99, maar ik twijfel of het ooit nog goedkoper wordt :zipper_mouth_face:

Ja, als de Sims 5 drie jaar uit is.

8 likes

Ik heb alle uitbreidingen!

Ik heb dat ook altijd met al m’n sims, ineens zijn ze super dik hahaha

4 likes

Sinds net woont Grim Reaper bij me in huis, gezellig!

12 likes

Probeer eens als ze dat aan heeft je sim aan te passen. Als het goed is kom je dan in CES en heeft ze die outfit aan en kan je het veranderen!

Oh huh. Heb je cc in je spel? Kapsels die het niet doen?

Dan zal het wel je CC zijn haha

Worden die Sims niet random gemaakt en in de wereld gezet? Of zijn het van die standaard Sims (Don Lothario of zo haha)? Want dan zou ik het ook niet weten :thinking:

2 likes

En Marcus Flex :sunglasses:

Misschien zijn die Sims jarig geweest en hebben ze daardoor een andere outfit met CC die niet werkt of zo? Mijn Sims hebben soms opeens zulke rare kleding aan als ze verjaren haha

Ik geef altijd de vrienden van mijn sims een makeover want 9/10 outfits zien er echt niet uit :joy:

Hahaha ja ik ken ook zoveel van die namen. M’n vriend lachte me laatst keihard uit toen ik gelijk wist dat het Nina Heethart was die op de stoep stond.

4 likes