Simstopic #1

Doet hij het al wel. Ik heb hem gekocht via origin maar hij download hem niet !

Ik wil ook meer uitbreidingen haha maar ik vermaak mij eerst nog wel even met de uitbreidingen die ik nog had (van 1,5 jaar terug) en honden en katten want die heb ik wel gekocht. Ach als ik er nog even mee wacht dan heb ik over een tijdje nog wat om naar uit te kijken in het spel haha.

Bij mij download het nu, lukt prima. En anderen hebben hem al gespeeld. Misschien ligt het aan je internetverbinding?

Hoe spelen jullie eigenlijk? Bouwen jullie vaak nieuwe huizen of proberen jullie 1 huis/gezin echt perfect te krijgen.

Vroegâh (dus met Sims 1 en 2) bouwde ik continue nieuwe huizen maar met de Sims 4 probeer ik echt 1 huis steeds mooier en mooier te maken.

Ik ben echt super slecht in huizen bouwen, dus die download ik altijd via de Gallery. Daarna ga ik dan alle meubels opnieuw uitkiezen en zo. Maar meestal probeer ik gewoon echt een familie te maken en te spelen, al kom ik nooit verder dan de derde generatie om de een of andere reden. Als ik lang niet gespeeld heb ivm drukte dan kan ik ook nooit verder gaan met oude saves? Ik moet altijd opnieuw beginnen dan haha.

Klopt lag aan mij. Mijn Windows heeft een fout na een update. Hij download hem nu !

Ik kan echt niet bouwen, dus ik download huizen en richt die in. Ik heb vaak een ‘supersim’ huishouden, begin met eentje die ik alles laat uitblinken en die maak ik de eerste generatie om vervolgens een supergrote familie te maken.

Als me dat even verveelt speel ik challenges, zoals Rags to Riches of ga ik collecties sparen, de so berry challenge spelen.

Ik bouw vooral. En als ik eens wèl speel, dan gebruik ik één en al cheats. Ik heb geen geduld voor al dat plassen en koken enzo.

1 like

Is dat niet al te fixen via sims studio? Of hebben zij er nog geen fix voor?

Ik heb dat precies andersom haha. Ik vind het bouwen, dus echt de basis helemaal niet super leuk. Ik vind het pas leuk als ik een huis heb staan en mijn gezin zijn ding doet en ik mijn huis steeds wat aanpas.

Mijn huis is dus ook altijd heel lelijk in het begin. :’)

2 likes

Nou ik gebruik MC Command Center, een mega handige mod maar wel heel complex dus dat is echt iets wat diegene zelf moet fixen. Wel een aanrader om aan je spel toe te voegen trouwens! Je kan er heel veel dingen mee regelen in je spel en ook bijv levensduur instellen precies hoe je zelf wilt ipv kort/normaal/lang en townies trouwen/krijgen kinderen met elkaar. Maakt het spel echt levendig.

omg ik heb echt zin om te spelen door jullie

1 like

Moet je hiervoor iets downloaden? Klinkt heel leuk!

Je kunt het op deze site downloaden: https://deaderpoolmc.tumblr.com/main en dan in je Mods folder stoppen. Ik kan zelf echt niet meer zonder spelen, al snap ik niet alle features ervan.

2 likes

Dankje! Ik ga gelijk aan de slag :grin:

Laat maar weten als je iets niet snapt, misschien kan ik je helpen. Ik zet trouwens de townies wel op alleen kinderen krijgen wanneer ze getrouwd zijn (en dan pas vanaf volwassen leeftijd) anders gaat iedereen met elkaar aan de haal haha.

5 likes

Oké ik ben aan het spelen. Maar jullie zijn next level!

Hij is nu aan het downloaden bij mij! =D

1 like

Ohhhhh is de beste tip ooit!! Ik heb altijd zo’n bizarre populatie. Hoe doe je dat? Wist niet dat het een optie was bij MCCC

Naar de Mc mod gaan via een computer van je Sim. Dan Zwangerschap - Zwanger Sim Selectie - Alleen huwelijk zwangerschappen en die dan inschakelen.

Voorheen zette ik ook nog handmatig de leeftijden dat ze mochten trouwen/kinderen krijgen op alleen volwassenen. Maar ik heb de mod net weer opnieuw gedownload ivm Seizoenen en ik zie dat het nu automatisch alleen op volwassenen staat.

3 likes