Pff ik probeer nu een gietvloer sfeervol te maken.
Heel leuk idee!! Ik doe ook mee. Ga morgen aan de slag.
Leuk inderdaad om op dezelfde dag te posten hier.
Ik heb met cc, onbeperkt geld, alle muren laten staan, maar heb de buitenmuur wel een ander kleurtje gegeven en ramen en deuren veranderd. Ben wel al bijna klaar met inrichten hahah. Moet de “tuin” ook? Ben daar zo slecht in .
aaah die zwart-witte vloer en dat keukeneiland! weet je nog waar die van zijn?
Ik heb zonet mijn huisje gemaakt, maar hoe zit het met ramen en dergelijke? Mogen die verplaatst worden?
Ja wat een leuk idee!
Wat een leuk idee! Ik wil ook wel meedoen, tot wanneer is de deadline?
Super leuk idee! Ik heb alleen weinig tijd deze week maar ik kijk sowieso mee wat jullie er van maken!
Wat een leuk initiatief! Ik doe zeker ook mee, ga er vandaag of morgen mee aan de slag.
Ik heb alleen geen enkele cc’s dus verwacht niet veel spannendheid.
Okee dus:
- alle (binnen)muren laten staan
- CC toegestaan
- ramen/deuren mogen worden aangepast en verplaatst
- alle muren mogen geverfd worden
- tuin mag
- zondag uploaden
- onbeperkt geld
- dak niet veranderen, kleur/textuur mag wel
- geen extra verdieping
Zoiets?
Oh wat een leuk idee dit! Kan ik nog meedoen?
Ik ben gisterenavond na t werk ook nog begonnen, heerlijke ontspanning. Nu niet vergeten het te posten. Leuk idee!!
Zoo leuk! Ik ga ook proberen om mee te doen! Vrijdag of zaterdag heb ik denk ik tijd
Ik heb nog nooit in dit topic gepost, dus vind het wel spannend. Maar ik doe gewoon mee!
Ik doe ook mee! Gisteren al gelijk begonnen. Leuk idee!
Ah ik bedenk me net dat ik zondag niet kan uploaden! Shit, ik was er zo trots op!
Ik mis er nog een paar haha
- mogen er binnenmuren toegevoegd worden?
- en eventueel een verdieping?
- mag het dak aangepast worden?
Nee volgens mij doen we dat je niks mag veranderen aan de indeling van het huis. Dus geen muren verwijderen, geen muren toevoegen, geen extra verdieping.
Die van het dak is wel een goede vraag ja!
Misschien bij het dak hetzelfde doen als bij de buitenmuren? Dus dak laten zoals ie is, maar de kleur/dakbedekking mag aangepast worden.
Alleen de buitenmuren moesten hetzelfde blijven toch?
Geloof dat een aantal al wel de binnenmuren hebben gewijzigd.
Zowel @Rozevarken als @vitaminwater noemden dat alle muren moesten blijven staan, dus ik neem aan dan ook de binnenmuren. En de mensen die hier al foto’s hadden gepost hebben ook alle muren laten staan. Vind ik zelf ook wel het leukst haha. Maar als anderen dat niet willen, ook prima.