Ah dan heb ik het verkeerd begrepen, my bad. Dan doen we het inderdaad met alle muren zoals het origineel.
Leuk, misschien doe ik ook wel mee! Als ik tijd heb om te simsen deze week in elk geval.
Ik ga wel foto’s maken van mijn beeldscherm trouwens. Sorry voor deze crappy amateuristische manier van werken…
Je kunt screenshots maken in je spel door op C te drukken toch? Dan komen die in je map Afbeeldingen terecht geloof ik!
@Frambozentaartje ja dat kan ook wel!
Ben t ook wel eens met daken en binnenmuren enz. zo laten, zal t ff aanpassen in mn eerdere post.
Heb zelf mn werk voor vandaag lekker al af, dus ga zo beginnen!!
Ik ga t proberen! Alleen mn laptop geeft al steeds aan dat er weinig beschikbare ruimte is etc haha. En ik forum altijd op mn mobiel dus dat is makkelijker voor me. Maar wie weet lukt het. Tnx!
Oeh, wat leuk! Ik ga misschien ook wel meedoen.
Ik heb sinds een maand ook Sims 4 en ik vind het zo leuk om te spelen. Ik ben meteen maar begonnen met de 100 baby challenge en ik zit nu op 23 kinderen, geloof ik. Door een glitch is mijn matriarch pas halverwege haar adult jaren, dus sommige van haar kinderen zijn al doodgegaan door ouderdom. :’) En een haar kinderen ging door een fase, waardoor hij zich alleen nog maar wilde aankleden als zijn spirit animal, hahaha.
Ik ben ‘klaar’. Maar ga nog wel paar keer opnieuw kijken en dingen veranderen denk ik haha
O shit ik heb de verkeerde data. Deze zijn van volgende week ipv aankomend weekend. Zal ik dat aanpassen of vinden jullie over 1,5 week uploaden prima?
Ja vind ik ook lang duren haha. Okee, dan doen we dat toch? Het was jouw idee
Kan ik ook nog meedoen? Heb vandaag geen tijd, maar morgen wel. Heb zin om weer is te simmen!
omg zo leuk! Superbiecht: maar ik ga eerder van mijn werk weg om te simsen nu
#unsuccessfuladulting (of juist #successuladulting?)
Aah super leuk! Ik ben mega slecht hierin dus ik ga lekker jullie screenshots afwachten.
Hahahaha ik zou voor het eerst sinds maanden gaan sporten met collega’s maar heb net gezegd dat ik mn spullen vergeten ben…
Ik wil misschien ook wel meedoen. Ik had plannen zaterdag maar ben daar al mee klaar. Eerst kijken of het nog op de computer staat en of ik wat leuke dingen kan downloaden en dan ga ik vanavond en zaterdag lekker simsen
Ja leuk, ik doe mee!!
Ik ga denk ik meerdere madeliefhutjes inrichten in verschillende stijlen. Heb geen leven verder sorry.
Hoe kan je mooie screenshots maken? Want bij alle muren omhoog zie je er zo weinig van!
Worden de huisjes gewoon in dit topic geplaatst? Ik ben klaar! Heb er net nog weer naar gekeken maar ik ben tevreden.
Ik ben ook klaar! Kan alleen vrijdag pas uploaden. Ben echt benieuwd naar hoe iedereen t gedaan heeft
Oh wat een leuke challenge! Ik kan zelf helaas niet mee doen ivm tijdgebrek en ik heb net een nieuwe laptop, dus ik moet al mn cc’s weer opnieuw zoeken maaar, ik ga wel met veel plezier naar jullie creaties kijken. Succes allemaal!