Simstopic #1

Okeeee mijn huisje is af! Ik ben er langer mee bezig geweest dan eigenlijk de bedoeling was. Ik heb even stiekem een muur naast de voordeur gezet, want ik vind het altijd raar als er niet een soort van gang is.
Beginnersfoutje: ik heb screenshots in de bouwmodus gemaakt :roll_eyes:

Samenvatting

afbeelding

Add images

Add images

12 likes

@Haai tip voor de volgende keer: als je in bouwmodus de letter G intoetst op je toetsenbord dan verdwijnt dat raster :sunglasses:

1 like

Een beetje laat to the party, maar ik ga de challenge ook doen! Zitten echt veel leuke versies tussen, en vooral sommige tuinen :heart_eyes:

1 like

Ja, ook leuk vind ik!

Nieuw huis, nieuwe regels? :smiley: Renovatie project nr. 2

3 likes

Haha ik heb ooit eens een huis geprobeerd in te richten zonder cc en ik werd er helemaal boos van hoe lelijk ik ‘t vond :see_no_evil:. Denk dat ik dus over sla als zonder cc een regel wordt haha.

9 likes

Dit is mijn snelle inzending :laughing:

Renoveringsproject 1

14 likes

Wat slim om de voordeur zo te verplaatsen! En die ramen zijn prachtig! Waar heb je die gevonden?

Ik ga mijn huis straks afmaken :grin: en ik ben helemaal voor voor een volgende challenge.

Ja, dit zijn de linkjes!

De vloer:
https://mio-sims.blogspot.com/2018/10/floor-tiles-set.html

En het bed zelf komt uit Sims 4 Cats & Dogs, maar heb er kussens en een deken op liggen uit de volgende sets:
https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-sets-objects-adultbedroom/title/bedroom-jasper-pt-1/id/1431930/

https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-sets-objects-adultbedroom/title/dakota-bedroom/id/1437176/

1 like

Mijn creatie. Ik wou een modern huis maken en voor de tuin had ik geen zin meer.

Ben geen held in screenshots maken zoals je kan zien.

11 likes

Haha toepasselijk met je naam! Ik heb even voor je gezocht en het is de cats and dogs van marcose, hieronder de link:

4 likes

Hier ook eindelijk mijn inzending van het Madeliefhutje! Screenshots maken blijft een kunst op zich.
Zo leuk om te zien wat iedereen ervan maakt!

Een volgende opdracht zonder CC en met beperkt geld lijkt me ook leuk! Kunnen dan ook een ander huis maken. Misschien ook wat eerlijker voor de mensen die geen CC hebben.
Of dat we allemaal een tiny house bouwen van bijv. 5x5 oid. Lijkt me ook leuk!

Samenvatting

24 likes

Bij deze mijn inzending. Inrichten en bouwen is eigenlijk helemaal niet mijn ding maar ben nog best tevreden.

Tadaa

8 likes

Ik ben eindelijk redelijk tevreden, haha. Had eigenlijk de woonkamer verlaagd, maar toen las ik de regels nog een keertje door :joy:

meer van het huisje

10 likes

Volgens mij zijn dit alle sets van de ramen die ik heb gebruikt, ben daar ook echt heel blij mee :smile:

2 likes

Jaaaa is ook leuk inderdaad!

Thanks!!

Ja dat is leuk!!! Ik ben helemaal
Enthousiast hahah

2 likes

Ik word helemaal hebberig van al die mooie cc!!

1 like

Hopelijk gaat het zo goed met de screenshots. Was nog niet helemaal klaar met het huisje maar heb niet zoveel tijd gehad. Volgende challenge doe ik zeker weer mee. Heb geen cc gebruikt.

Edit: ging niet goed blijkbaar. Dan maar even zo…

2 likes

Ik ben nu weer hetzelfde huis aan het renoveren (maar dan zonder cc) en het valt me echt vies tegen :sweat_smile: