Wat leuk om te zien dat iedereen er wat anders van maakt
Hierbij mijn creatie:
Wat leuk om te zien dat iedereen er wat anders van maakt
Hierbij mijn creatie:
Omg is dit het moment om te vertellen dat ik nooit iets aan decoratie doe, omdat ik het teveel gedoe vind en het niet fijn vind spelen met overal van die prulletjes😂
Hebben jullie nog links voor leuke cc :)?
HAHA ik heb de heeeele avond zitten bouwen en veranderen, kijk ik nu naar de screenshots in dit topic: heb ik het verkeerde huis gerenoveerd
Nou goed ik heb er echt vet m’n best op gedaan dus ik plaats de screenshots alsnog eigenwijs in een spoiler.
Zooo typisch dit.
Ik vind jullie creaties allemaal super tof!! Ik heb geen cc dus wees voorbereid (op niks dus haha). Morgen of overmorgen komt die van mij eraan!
Ik heb ook geen cc maar met bb.moveobjects on kom je een heel eind! Dat kleed in mijn woonkamer zijn bijv. gewoon 2 kleden over elkaar
Iemand dit al gelezen?
Komt in juni dus alweer een nieuwe uitbreiding, ben super benieuwd! Hoop op een uitbreiding die echt weer iets nieuws toevoegd, zoals bijvoorbeeld auto’s!
Ja daaaaag ik durf niet meer mee te doen. @HvO ik zou binnenhuisarchitect worden als ik jou was.
Omg dit is echt leuk! Ik hoop dat ik vanavond nog tijd heb om wat te maken…
Heel leuk om te zien dat iedereen er zo iets anders van maakt!
Wow die van jullie zijn allemaal zo mooi! Nu vind ik die van mij veel meer basic haha. Anyway, foto´s in de spoiler!
Wauw, ik vind deze ook echt heel leuk hoor!
Ik hoop dat ik zelf vanavond nog wat tijd heb. Ben niet zo gevorderd als de meesten hier maar vind het wel leuk om mee te doen.
Waar heb jij je keuken vandaan? Heel tof!
Prachtig die balken erin!!
Ik ga zo ook beginnen met inrichten! Maar hallo hoe komen jullie aan die mooie keukens?? Gewoon van the Sims recource?
Ik heb die van mij van peacemaker, hij is op tumblr te vinden. (Mijn huis moet ik nog posten maar heb een tijdje terug wel wat anders geplaatst). Heeft er een paar en echt in heel veel kleuren te kiezen!
2 dagen bezig geweest en nog half niet zo mooi als andere hier, maar vind hem niet slecht voor mijn eerste build.
Sorry als de foto’s enorm groot zijn
Supermooi dat meer!
Waar is dit behang van? Ik heb zojuist besloten dat al mijn Sims het nodig hebben