Simstopic #1

Mij lijkt een challenge met alleen maar basisgame inrichting, vloeren en muren wel leuk om te zien!

2 likes

misschien een tiny house met een bepaald aantal vierkante meters? en dan evt met verdieping of zonder

3 likes

superleuk! ik ga kijken of ik nog tijd heb. anders doe ik het van t weekend

1 like

Yes i’m in! Laten we hem weer t/m zondag lopen? :grimacing:

1 like

Helemaal goed! Zullen we dan de volgense challenge zonder cc doen? Is ook veel animo naar.

Oh en: voor hoeveel personen is het huisje? 1?

1 like

Hahaha. Ja ik vind de huizen ook 1000x mooier met cc en sowieso veeel meer mijn smaak. Maar ben wel benieuwd wat iedereen ervan kan maken zonder cc!

1 like

Hierbij mijn tiny house! Tuin is wel groot in verhouding tot het huisje maarja zo’n lap grond is ook zo saai

Tiny House

Dit is Roos

Dit is Lily

34
Familie portret

17 likes

Hier is mijn tiny-huis :grin:. Helaas moet mijn Sim voor de TV eten, want ik had geen plek meer voor een eettafel.

Tiny-huis

15 likes

Jouw CC is zo mooi! Weet ie toevallig waar je die planten, lijsten en bank vandaan hebt? :grin:

Ik heb 4 dagen geleden toevallig de directe link van die muren geplaatst hier!

1 like

Leuk gedaan!

1 like

En hierbij mijn tiny house :grin:

Tiny House!

18 likes

Zoveel mooie cc! :heart_eyes:

1 like

Ahh ja! Studentenleven zou echt leuk zijn!

En stoppen met mee doen? Ben je gek! Jouw huizen zijn hartstikke mooi! :star_struck:

Open wereld hoeft van mij niet. Denk dat het spel dan zó zwaar word dat het langzaam wordt op mn pc. Ik hoop wel heel erg op studentenleven!

3 likes

3 likes

Ik wil hier wonen!!

1 like

Nee vast niet alleen toch? Er staat ook: meer in-game aankondigingen. Dus ik hoop op meer!

2 likes

Jaa laat me denken aan dat H&M accessoire pakket van de Sims 2(?) ooit!
Ik vind het alleen niet echt duidelijk of deze kleding als gratis download in-game beschikbaar komen of dat het gewoon een collectie geïnspireerd op de Sims is?

En @Maestoso misschien dat het binnenkort als accessoire pakket uit wordt gebracht?

2 likes

Ik moet nog even bijkomen van de aanschaf van mijn laptop, daarna ga ik aan sims aanschaffen! Wat is musthave uitbreiding naast de basis game? Om leuk mee te beginnen?

1 like