Simstopic #1

Volgens mij zijn dit alle sets van de ramen die ik heb gebruikt, ben daar ook echt heel blij mee :smile:

2 likes

Jaaaa is ook leuk inderdaad!

Thanks!!

Ja dat is leuk!!! Ik ben helemaal
Enthousiast hahah

2 likes

Ik word helemaal hebberig van al die mooie cc!!

1 like

Hopelijk gaat het zo goed met de screenshots. Was nog niet helemaal klaar met het huisje maar heb niet zoveel tijd gehad. Volgende challenge doe ik zeker weer mee. Heb geen cc gebruikt.

Edit: ging niet goed blijkbaar. Dan maar even zo…

2 likes

Ik ben nu weer hetzelfde huis aan het renoveren (maar dan zonder cc) en het valt me echt vies tegen :sweat_smile:

Kunnen we niet een lijsjte iod bijhouden met aanraders CC?

6 likes

Sorry, spuit 11 nog even hier, maar wilde ook graag meedoen aan de challenge!

Samenvatting


Buitenkant

Ingang

Woonkamer


Binnenkomst

Keuken (nu ik het zo op de foto’s zie vind ik die abrupte overgang van vloeren niet zo)

Ik had van die losse dekbed sets gedownload, maar die werken niet zoals ik wil…

Slaapkamer en badkamer

9 likes

Yes, en dan hier eindelijk mijn hutje! Heb nu al zin in de volgende ‘opdracht’!

Samenvatting

14 likes

Wauw, mooie servieskast en wastafel! Waar komen deze vandaan?

1 like

Zooo dat was mijn zaterdag avond, haha! Heel leuk idee was dit :grin:

Madeliefhutje

9 likes

Thanks! Ik zal morgen even kijken :slight_smile:

1 like

Ook eindelijk klaar met de versie zonder cc, maar miste echt heel veel items… zoals leuke eettafelstoelen en mooie lampen en het voelt nog steeds niet als ‘af’, maar nu heb ik geen zin meer :nerd_face:

Madeliefhutje (zonder cc)

11 likes

Ik maak ze door in te zoomen in leef modus, zodat de camera lager komt, dan kun je de interface verbergen met tab en kun je jezelf nog beter positioneren door naar voor/achter te lopen en in- of uit te zoomen door te scrollen

Heb het madeliefhutje uiteindelijk nog gemaakt, maar ben ik nu te laat met uploaden? :joy:

Samenvatting


Naast het bad zit zo’n waterval

Same

Ohja bonus: ik kreeg echt een vet mooie random sim

18 likes

Voor degenen die toe zijn aan een nieuw renoveerproject met nieuwe regels en een nieuw huis!

Essentiële Tuin

De regels:

  • De buitenste muren mogen niet verplaatst worden
  • Binnen mogen de muren wel verplaatst worden, maar moet het huis alsnog 5 kamers tellen (zoals origineel)
  • Hoogtes van muren mogen aangepast worden
  • CC toegestaan
  • Ramen/deuren mogen worden aangepast en verplaatst
  • Alle muren mogen geverfd worden
  • De hoogte van de vloer (benedenverdieping)/veranda en trapjes mogen aangepast worden
  • De tuin is niet verplicht
  • Dak mag veranderd worden
  • Geen extra verdieping
  • Budget van 20 000 Simoleons
  • Huis voor drie personen

In het huis komen drie personen te wonen (samenstelling mag vanalles zijn). Ze verhuizen naar het pand en houden daarna nog maar 301 simoleons over. Door ‘testingcheats true’ en ‘money 20000’ te gebruiken heeft het gezelschap 20 000 simoleons om hun nieuwe stekkie mee te renoveren en in te richten.

Ik hoop dat het budget niet te krap is, voor drie personen, om het toch nog gezellig te maken. Als het te krap is kunnen we het budget best verhogen, en dan wijzig ik deze post :face_with_hand_over_mouth: Én ik hoop dat ik hierbij niks vergeten ben!

Edit: Edit: De inzendingen t/m vrijdag 5 april worden meegenomen in een poll zodat we kunnen stemmen op een winnaar!

11 likes

Dankje voor m’n avondvulling straks!

1 like

Ik krijg nu idd ook wat geld terug door het behang wat er nog op zat, en de vloeren die er nog in zaten, en alle ramen die ik verwijderd heb.

Maar als iedereen naar het huis verhuisd (zonder meubels), dan het budget fixt van 20 000 en daarna begint met de verbouwing dan is dat best eerlijk denk ik!

1 like

Is het ook een idee om een winnaar te kiezen dmv een poll? En dan bv niet op jezelf stemmen?

4 likes