Simstopic #1

Ik heb de Sims 3 niet zo actief gespeeld maar in de Sims 2 vond ik studentenleven een leuk uitbreidingspakket, die ook wat toevoegde aan het spel. Zou het leuk vinden om sims weer naar de universiteit/campus te kunnen sturen. Ik ben erg benieuwd wat ze willen toevoegen aan het spel. :relaxed:

Jullie hebben mij geïnspireerd met al jullie tiny houses, ik ga er ook eentje bouwen binnenkort. Ook lekker overzichtelijk waar je sims uithangt dan haha.

City life!!!1!!

2 likes

Je hebt meteen goed ingeslagen met de CC. Super leuk geworden!!

Heb je toevallig linkjes naar het bureau en dat kledingrek?

1 like

Ik vind Seizoenen ook echt super leuk om het heel het spel beïnvloed. Verder vind ik laundry day leuk voor erbij, het maakt het spel wat ‘echter’

You’re on a roll!! Heel leuk geworden!

De terreintool gebruik ik ook nooit. Meestal krijg ik er ruzie mee :grin:

@HvO verlieeeeefd op al jouw CC!

1 like

Naar aanleiding van jullie tiny houses heb ik er ook een gemaakt (niet precies volgens de regels van hier). Geen cc, alleen base game & city living.

Samenvatting

Ik moet echt nog ff oefenen met bouwen, vooral met daken enzo.

7 likes

Leuk met het dak zo!!! :grimacing:

1 like

Thanks, volgens mij heb ik eerder hier ook zo iets langs zien komen en ik wilde ook zo iets proberen.
Kom nog steeds achter nieuwe opties en “bouwtechnieken” haha

Mijn tiny house! Lekker veel cc gedownload vandaag, had er helemaal zin in.

Samenvatting

(upload://sYrjF95HzFfrblxtA207R6BePIS.jpeg)

6 likes

:sob: :sob: :sob: wat sneu haha. je had ze ook kunnen laten uitputten en dan komt de kinderbescherming ze halen!

1 like

Hhahahah! Ik heb dat wel een keer gehad, te lang laten huilen in bed. Maar dat was nieteens express. Kind bleef wel in de stamboom maar nooit meer terug gezien. Snap dat het niet definitief voelde :joy:

3 likes

Ik had eerst niet door in welk topic ik zat :woozy_face::woozy_face::rofl: hahaha

5 likes

ik heb een lijstje met de namen van de meubels/spullen etc, en dan heet de slaapkamer bijv francium. dan typ ik in de zoekbalk francium in en dan heb je gelijk alle alles met die naam! nadeel is wel dat je bijv het bed hebt aangeklikt en geplaatst hebt in je huis, dan dan een vloerkleed uit diezelfde serie wil plaatsen, dat je dan weer opnieuw op de naam van het artikel moet zoeken, maarja.

waar heb je deze cc van?

Je kunt ze aan de rechterkant selecteren op aangepast materiaal. Vervolgens kan je weer per soort zoeken en dan zie je alleen cc.

1 like

Dit kunnen ze dus wel overleven als ze hun fitness niveau heel hoog hebben. Ik moest de mijne uiteindelijk een koeienplant laten groeien die hem vermoord heeft, want hij hij bleef alle seks overleven…

2 likes

Ik heb dus al heel lang die Vampier uitbreiding, maar gebruik hem echt nooit. Ga er straks even mee spelen en kijken wat je er eigenlijk allemaal mee kan

@Rockabye ja precies, die gebruik ik ook wel en de spinnenwebben voor in mn wijnkelders haha.

Ik had een gewone Sim gemaakt en zij is verhuisd naar Forgotten Hollow (die vampierstad, mijn spel is Engels dus weet niet hoe die in NL heet). Daar heeft ze nu allemaal rare dingen ontdekt zoals de vleermuizen en Vlad zn standbeeld, haar nieuwe buren doen maar raar… Dus is ze in de bieb op zoek gegaan naar informatie over vampieren. Een paar nachten later werd ze door Caleb gebeten en ze zit nu in haar transformatie!

Tot dusver de update haha

8 likes

Hebben jullie ook last van de bug dat je geen zwangerschapsverlof op kunt nemen? Ik wel en ik vindt het stom.

1 like