Simstopic #1

Ja dan wordt het echt meer een wedstrijd inderdaad. Zolang het niet wordt ingericht naar eigen smaak, maar echt naar challenge, snap ik het stemgedeelte.

3 likes

Los topic hoeft voor mij niet, er wordt hier al niet zo heel veel gepost! Zolang ieder gewoon spoilers gebruikt lijkt het me prima, toch?

2 likes

Ik heb echt moeite met het budget haha shit

1 like

Eens! Ik denk dat ik de deadline en winnaars achterwege laat voor de huidige challenge

Maar wel fijn als er regelmatig nieuwe challenges komen (met of zonder stemmensysteem). Ik vind ze zo leuk :smile:

2 likes

Een apart topic is voor mij part ook niet nodig. Ik stoor me niet aan de creaties de gepost worden en houdt het ook wat levendig.
Wat betreft een winnaar ben ik het eens met wat hiervoor gezegd is. Maar indien er thema’s zijn zou het eventueel kunnen.
Is het ook een idee om een intekenlijst te hebben wie welke week bepaald wat de challenge is? Dan geldt niet het recht van de eerste op elke maandag.

2 likes

Ik krijg het eeecht niet voor elkaar om dat huis voor 20.000 in te richten, laat staan een tuin. Dus ik heb m stiekem alsnog ingericht voor meer geld :flushed: Niet helemaal eerlijk, maar vond het toch wel leuk om screenshots te delen! Screenshots zijn altijd leuk om te zien vind ik :grin:

Essentiele tuin

12 likes

Mijn CC is vaak allemaal goedkoper haha. Ik kwam ook echt makkelijk uit.

1 like

Ik dacht juist andersom… bij mij ging het ook wel makkelijk. Ik kocht bijvoorbeeld alleen de goedkoopste planten, TV en koelkast en de keuken heb ik heel klein gehouden qua kastjes

Nou ik moet zeggen dat ik totaal niet naar de prijzen kijk en gewoon kocht wat ik leuk vond, misschien dat ik daarom niet uit kwam? Kochten jullie alleen het goedkoopste?

Nouja als ik de keuze had tussen een koelkast van 3000 simoleons en 400 simoleons, koos ik wel de goedkopere ja. Maar verder heb ik gewoon gekozen wat ik leuk vond.

2 likes

En hier is mijn makeover! Suf, maar ben vergeten het raster uit te zetten tijdens het maken van de screenshots. Mij lukte het inrichten aardig, merkte wel dat de CC die ik gebruik sowieso niet zo heel duur is. Alle simoleons zitten in de woonkamer/keuken, de rest is een beetje karig ingericht…

Samenvatting

11 likes

Ik heb nog een paar coole ideeën voor challenges, vinden jullie het erg als er verschillende challenges door elkaar lopen? :sweat_smile: Dat er dan niet per se een persoon is die de challenge bepaald voor de week, maar dat iedereen op een random moment iets leuks kan bedenken?

1 like

Ooh wat een leuke cc schilderijen :heart_eyes:

1 like

Vorige keer was ik speciaal via de laptop op het forum gegaan om de foto’s te kunnen uploaden, maar toen waren ze blijkbaar niet te zien?

Even een test bij deze.

Yes, ik zie ze in ieder geval haha. Swipen maar. Heb een man, vrouw en dochter 'gemaakt' dmv het dobbelsteentje. Je ziet ze op straat staan. Slaapkamer van dochter is nog wat kaal en heb alleen de vlonder wat minimaal aan kunnen kleden met wat bloembakken. Heb de binnenmuren van de badkamer veranderd en nu kun je alleen via de badkamer of hobbykamer de grote slaapkamer in. In plaats van een eettafel heb ik een bar in de keuken gemaakt. En geen cc dus. Maar dat zien jullie zo wel, haha.
4 likes

Ik heb heel lang geleden voor de Sims 2 weleens CC gebruikt maar nog nooit voor Sims 4, dus ik ga ook maar eens wat dingen downloaden (echt bizar hoeveel mooie meubels er zijn!) en dan als ik meer tijd heb meedoen aan een van de challenges. :slight_smile:

Zulke mooie meubels. Waar download je meestal?

Het meeste download ik van Thesimsresource. Daarnaast nog wat dingen van Mio Sims, Mxims en Peacemaker

1 like

Vond het dit keer door het budget best moeilijk

Samenvatting

14 likes

Mijn sim werd heel verdrietig wakker omdat er iemand is overleden maar nu duurt de rouw 2 dagen en blijkbaar helpt het om naar het graf/de urn van die dode sim te gaan maar ik heb geen idee waar dat is hahhaa :sob:

1 like

Ik zie echt super mooie planten bij iedereen, waar halen jullie die vandaan? Op the sims resource kan ik niet zo veel vinden als ik zoek

edit: oh ik heb iets gevonden, voor de liefhebbers; https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-sets-objects-garden/title/erin-plants/id/1425389/

2 likes