Ik ook, ik heb het al meerdere malen geprobeerd en ook gegoogled om te fixen, maar het lukt niet 
Ik heb voor het eerst in jaaaaren nu weer Sims haha, heb gisteren de base game gekocht en een vieze hoeveelheid cc gedownload en zelfs een muis voor m’n laptop. Ga zo de rest van de dag spelen en denk dat ik dan wel even een late tiny house kom laten zien. Als ik nog weet hoe alles werkt. Heb vroeger obsessief Sims 2 gespeeld en vond Sims 3 eigenlijk minder leuk, ben benieuwd hoe ik Sims 4 vind 
Ja en al best lang ook! Best jammer want mn nieuwe sim is net per ongeluk zwanger.
Hahaha wat toevallig! Heb net een strandhuis gemaakt vanmiddag. Wilde hem hier net komen posten. Maar misschien moet ik hem toch maar bewaren totdat de challenge komt 
Ik heb net even twee uurtjes gespeeld maar … wat is dit? Echt heel anders voor m’n gevoel, voelt alsof ik nog nooit gesimst heb. Leuke huisjes en alles zal ik dan ooit op een dag posten zodra ik verder ben dan googlen ‘how to place a roof in sims 4’ 
Dit is de enige uitbreiding die ik niet heb. Heb je dan overal vampieren rondlopen of alleen in die wereld?
Mijn sims hebben een dierenkliniek in de wereld van honden & katten, maar nu had ik iemand aangenomen en ineens was hij zo bezeten als in strangerville. Komt dat virus nou ook voor in andere werelden? Heb ik nog niet eerder gezien.
Nee niet alleen in die wereld, maar je hebt er vrij weinig last van. Volgens mij zijn er in totaal 3 vampieren.
Ik heb er vandaag dus veel mee gespeeld en vind het best een toffe uitbreiding, mits je van zulke onnatuurlijke dingen houdt.
Er zit een heel puntensysteem bij om perks te ‘kopen’ net als in Get Famous, dat vind ik echt leuk. En nieuwe recepten voor drankjes etc.
Maar ik denk dat je er ook snel op uitgekeken bent nadat je dit met 1 familie hebt gedaan. Aan de andere kant: dat heb ik met Get Famous ook
Mooi!
Ik heb echt al eeuwen niet meer gesimst. Wilde mee gaan oden met de challenges hier en gewoon geen tijd gehad 
Misschien zo nog even!
Ik Buffy haha!
Ik hou echt van dit soort fan-made pakketten. Echt zo mooi en creatief!
Ohhh ik vind dit eigenlijk wel heel leuk!
Super leuk! Altijd leuk ook zo’n glazen dak. Ik heb er op de een of andere manier altijd ruzie mee omdat ik het plafond van de begane grond dan niet kan verwijderen 
oh huh, probeer het nu inderdaad en gaat wel meteen weg. 
Probeerde het vanmiddag in mijn strandhuis en toen lukte het niet, echt mee lopen klooien. Maaaar moet wel zeggen dat ik een smal tussenstuk in het dak wilde plaatsen wat van glas was. Dus had het dak in stukjes geknipt en kreeg toen ook allemaal muren. Misschien dat het daar dan aan lag.
Is er niet een manier dat jij je modsmap als zip kan uploaden ofzo? jij hebt zulke mooie spullen 
Het is een mix van voornamelijk http://novvvas.tumblr.com/tagged/novvvas en http://mxims.tumblr.com/ en een beetje the sims resource random dingen!
Ik ben een aardbeienkwekerij aan het bouwen en was op zoek naar wat boerderij spullen. Toen kwam ik deze leuke varkentjes tegen op thesimsresource!! Ze bewegen niet en kunnen niks maar ze zijn wel schattig haha
Waar zijn die ramen van ? 
@Tsundoku ik vind Sims 3 leuker, ook de uitbreidingspakketten daarbij zijn leuker en uitgebreider. Maaaarrr Sims 4 is echt veel mooier. Daarom speel ik Sims 3 niet meer. Maar aangezien jij Sims 2 gewend bent, zou ik voor Sims 3 gaan, mits je een goede pc hebt, want Sims 3 loopt minder soepel dan Sims 4
Het gekke is dat toen sims 4 er nog niet was en ik dus nog altijd sims 3 speelde, deed sims 3 bij mij het heel goed. Sinds sims 4 er is krijg ik sims 3 niet eens goed opgestart. Heel raar