Simstopic #1

Die nieuwe magic pack is blijkbaar uit. Zou hem zelf nooit kopen want is niet mijn ding, maar Urbansims heeft er nu al een Let’s Play van en die is wel leuk om te zien :slight_smile:

1 like

Net even een uurtje gespeeld en vind hem erg leuk! Deed me ook denken aan de eerste sims: making magic. Dat was ook altijd een van mijn favorieten dus bracht een hoop nostalgische gevoelens mee.

2 likes

Leuk! Dat was ook een van mijn favorieten, ik ga deze ook zeker aanschaffen :smiley:

Dit is ook het dingetje dat me tegenhoudt, naast het feit dat ik officieel geen tijd heb om uren te gaan simsen. Mij leek het leuk om een hele wijk met heksen te bouwen in een magische wereld, maar ik vrees dat die heksenkring naar newcrest verplaatst moet worden.

Zag dat de keuken ook een recolor was, vind ik heel jammer omdat ik het aantal keukens in de sims wel heel karig vind.

Love alles

Wauw! Krijg gelijk zin om weer te spelen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bestaat er eigenlijk ook CC voor Trappen? Ik ben die standaard trappen zo beu. Je kan er ook geen twee boven elkaar plaatsen toch?

University komt bijna zeker in november. Zag op YouTube een filmpje dat er bij target al een titel staat en een bestelnummer en dat er dan zo goed als zeker is. Echt heel leuk!

10 likes

Ben heel benieuwd! Moet wel zeggen dat ik er bij de sims 3 na een paar keer wel klaar mee was omdat je voor een diploma 2 semesters moest volgen.

2 likes

Ja ik ben ook benieuwd. Ben overigens bij bijna elke uitbreiding snel weer klaar, behalve bijvoorbeeld het weer en echt dagelijkse dingen. Maar ik vond naar de universiteit gaan het wel altijd echter maken

1 like

Mijn Sims-poppetje (man) is ineens zwanger? Heeft altijd veilige seks. Is dit nieuw?

2 likes

Was hij ontvoerd door aliens?

1 like

Ja! Shit.

Bestaat de optie zwangerschap afbreken? Kon het niet vinden.

1 like

Nee, die optie heb je alleen via mods zoals mastercontroller. Als je die baby echt niet wil kan je hem laten ophalen door de kinderbescherming (tijdje negeren zonder de kavel te verlaten) of uit je huishouden verwijderen.

1 like

Nou, het werd een alientweeling en na de geboorte kon ik ze allebei naar ‘hun eigen wereld terugsturen’.

19 likes

nee maar je kunt altijd een baby opsluiten en laten weghalen door de kinderbescherming!!

Whahahaha. Wat?!

Iemand die me kan helpen? Mijn sims wil niet meer opstarten. Krijg onderstaande melding:

17

Heb het spel & origin al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het niet :frowning:

1 like

Dit al geprobeerd? Heb even gezocht op het sims forum (hier is ook een thread met meerdere mogelijke oplossingen want ik had dezelfde bug, maar ik ben de oplossing voor mijn bug vergeten.

1 like