Simstopic #1

:raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Ik hou daar ook echt niet van! Al die vampieren/plantsim/aliens enz.
Alles wat eigenlijk onrealistisch is (zoals natuurlijk veel dingen in Sims, maar je snapt wel wat ik bedoel) speel ik niet.

2 likes

Nee oke ik ga ook altijd in de bank zitten. Leuk he cc๐Ÿ˜‚

Oh en ja ik heb een leenbakkerhuis en ja dat vind ik mooi.

8 likes

Nee je kunt hem zelf helemaal maken zoals je wil! Ik wil het graag delen alleen zit nu niet op mijn laptop meer inmiddels. Ik kijk even snel of ik hem zo kan vinden en anders laat ik het morgen of vrijdag weten. (Tag me gerust als ik het vergeet).

Edit: @Raymond ik heb hem al:

1 like

Zij krijgt mij ook elke keer weer enthousiast voor de sims haha.

Ik vond vroeger de meer serieuze dingen leuk maar ik vind eigenlijk dat de sims 4 te weinig echt rare dingen heeft. Zoals bijvoorbeeld in de sims 2: die oma die jou in elkaar ging slaan als je in een openbare ruimte ging vrijen.

Maar al die vampieren/zeemeerminnen/aliens enzo vind ik ook niks.

4 likes

Wow ik klikte op het verkeerde topic en wist even niet waar ik was beland

14 likes

Ik heb net de Sims 4 jaargetijden en Sims 4 huisdieren gekocht. Raden jullie aan ook het accesoires pakket van huisdieren te kopen? En welke andere uitbereiding, accesoires pakket of game pack zouden jullie zeker aanraden? Ik heb er verder nog geen (ik leef op cc).

Ja ik vind het juist zo moeilijk omdat die game packs me allemaal heel leuk lijken. Misschien moet ik het even bij deze twee laten en goed research doen met welke je nou wat precies kan.

Als je vaak met families speelt is Parenthood heel leuk!

1 like

Dat accessoire pakket van huisdieren is volgens mij het meest โ€œgehateโ€ pakket, dus ik zou de moeite besparen. Vind parenthood een leuke pack, en de optie om op vakantie te gaan in outdoor retreat of jungle adventures voegt wat toe aan mijn gameplay!

1 like

Hahahahahaha zo droog. Doet me ook aan deze denken:
xxBbgdQ_d

9 likes

Dit is echt mโ€™n favo Simsplaatje hahaha

3 likes

ik heb deze al ZO vaak gezien en nog spuugde ik net mโ€™n ranja uit

2 likes

Ik denk dat ik wat nieuwe mods heb die mijn spel vertragen. Hoe kan ik makkelijk mods checken en weghalen? Alleen op de naam zie ik niet wat het isโ€ฆ

Ik heb sinds island paradise dat mijn spel onwijs traag werd! Heb nu maar even alle cc en mods uit en dat scheelt heel erg (en ook wel weer leuk om gewoon met de sims content te spelen!)

Ik zou even een nieuwe lege map maken 10 mods daar inzetten en dan proberen of je spel weer goed werkt. Als je er dan 10 weg hebt en je spel het weer goed doet dan weet je dat het probleem bij die 10 zit. Dan probeer je er bijvoorbeeld weer 5 terug in je mods map te doen, is hij nog steeds snel dan zit het probleem bij de overige 5. Wel een heel werk maar dit is het enige wat ik kon verzinnen en werkt opzich redelijk als het probleem bij de recente mods ligt.

1 like

Oh man heb er zoveel haha! Ga binnenkort maar eens kijken welke items ik sws nooit gebruik om die vast weg te gooien

1 like

Eindelijk!! Zo te zien kan je er ook helemaal los mee gaan ipv dat je vastzit aan รฉรฉn vorm :smiley:

2 likes

Als je cc in je spel hebt/niet erg vind, er zijn creators die vestjes en jassen hebben gemaakt die je over een kledingstuk heen kan doen!

1 like