Simstopic #1

Welk pakket vonden jullie leuker/meer toevoegen, Eiland leven of magie? Mag er eentje kopen van mezelf! Ze zijn nu allebei €19,99

Leuk kan echt niet wachten tot de universiteitsuitbreiding er is! Speel nu ook weer heel veel, en merk dat ik eilandleven toch wel erg leuk vindt. Magic vind ik ook tegenvallen…

Ik ben ook gezwicht voor eilandleven, vind die builds altijd zo mooi op het water!

Ik zet dan vaak de ondertiteling aan!

1 like

Is Eilandleven leuker dan dat pakket waarmee je beroemd kan worden?

Ik vind van niet eerlijk gezegd! Beroemd worden beïnvloedt ook heel de gameplay en kun je ook goed ‘delen van gebruiken/spelen’ als je bijv gewoon tuinman wordt.

1 like

Hier een linkje waar ze een livestream houden en university spelen! Heb volgend weekend hele weekend vrij gehouden en ga heel het weekend spelen haha, kan niet wachten.

9 likes

Dit ziet er zo goed uit! Ik kan echt niet wachten!

1 like

Is bij jullie de onderste balk (met het sims poppetje, en alle behoeftes enzo) na de update ook vergroot?

Je kan de maat daarvan nu aanpassen bij de game options!
Er staat een kopje accessability (of hoe je dat ook spelt) en daar vind je een balkje waarmee je kan bepalen hoe groot je die balk wil.

1 like

Gaat iemand hier morgen gelijk Studentenleven kopen? Ik heb morgen een vrije dag en zit zo te twijfelen :’)

Biecht: Ik heb maandag vrij genomen om te spelen omdat ik dit weekend weg ben.

20 likes

Hahaha, heerlijk. Als het gewoon kan, groot gelijk

1 like

Ik ga hem gelijk kopen ja! Ik las trouwens dat die pas morgennacht om 24.00 online komt.

Wat? Noooh, waarom is de release date dan 15 nov? :pensive:

Ik begin nu te twijfelen. Las ergens pas in de nacht dus maar lees nu overal 15e en als het in de nacht is, is het al de 16e dus dat zou raar zijn. Hopelijk gewoon morgen… ik zit klaar in ieder geval haha. Ga jij hem ook kopen?

Is het niet sowieso 00:00 Amerikaanse tijd? Dat zou betekenen dat hij hier rond 5-8 uur 's ochtends uitkomt (ik weet niet welke tijdzone ze aanhouden)

1 like

Ik twijfel heel erg. Wil ‘m wel graag, maar speel momenteel heel weinig sims. Al zit ik nu wel een nieuw gezin te maken voor het geval dat, haha.

3 likes

Oo wellicht wel ja, hopelijk is dat het geval!

@NothingAboutSam ik snap dat je twijfelt. Ik heb zelf ook al half jaar niet meer gespeeld maar vond studentenleven bij Sims 2 zo leuk. Denk ook al speel ik het nu maar een paar dagen, is het toch wel waard haha. En als je al een gezin hebt gemaakt al helemaal! Ga ik ook vanavond even doen.

Ik heb nu onverwacht de hele middag Sims gespeeld. Ik speelde het eerst weinig vanwege een langzame laptop, maar heb sinds vorige week een hele snelle nieuwe. Nadeel is alleen, ik moest kattenvoer halen en dat heb ik nog steeds niet gedaan :’) kat heeft maar een blikje tonijn gekregen.

3 likes