Hahaha aaah dan snap ik dat je voor kattenvoer kiest. 40€ eigenlijk ook belachelijk veel.
Ik heb altijd bij sims uitbreidingen dat ik het dan een hele dag speel en verder nooit meer… wil studentenleven
Ik ben nu aan het installeren! Zo’n zin in!
Shit, je hebt me beïnvloed. Ik wilde verstandig tot morgen wachten, want het is te laat voor slimme beslissingen. Maar ik heb 'm nu ook gekocht en het is nu aan het downloaden
Ik ga nu pas slapen :’) Laatste keer dat ik zo laat ging slapen, omdat ik niet kon stoppen met Sims was toen ik nog een tiener was. En ik ben nu dus 28
Heeft iemand al gespeeld? Zo ja, wat is je eerste indruk?
Ik ga nu beginnen! Hoe zijn jullie begonnen? Want je kan pas echt studentenleven ontdekken als het een tiener is, maar vind stom om gelijk te beginnen met een tiener.
Ik moet nog beginnen, maar ik heb een tiener van een gezin waar ik al even mee speel ‘klaarstaan’. Ik heb trouwens gehoord dat de tweeling met de rode haren uit sims 2 in de uitbreiding voorkomt! Super leuk, want daar speelde ik altijd mee.
Ik heb mijn agenda voor zaterdagavond helemaal vrij gehouden zodat ik de hele avond lekker kan simmen, nu al zoveel zin in! De universiteitsuitbreidingen zijn meestal mijn favorieten in de reeks <3
Zijn hier meer meiden die Sims 4 gratis hebben gedownload via Origin eerder dit jaar en die een uitbreidingspakket via g2a.com hebben gekocht? Zo ja, werkt dit? Ik wil graag Seasons kopen maar ik heb de Nederlandse versie van Sims 4…
Wat irritant, ik dacht hem te kopen in de bundel maar daar staat ie nog niet tussen.
Yaaay ik zit al een paar dagen op de 1e Uni Let’s Play te wachten na een paar dagen al die Overviews en Sim Camp video’s van alle youtubers. Maar Deli heeft er nu een geüpload. Ziet er echt heel leuk uit!
Haha same! Ik heb echt tot 5 uur in de ochtend gespeeld!
Ik ben begonnen met een oma en haar kleindochter. Even gespeeld als tiener tot haar verjaardag en oma dood was (lekker cru, maar wilde rags to riches en oma was rijk haha). Door eerst als tiener te spelen had ze al wat skills dus nu doet ze de gouden degree voor kunstgeschiedenis.
Pas wel op met g2a. Ik heb gehoord dat dat vaan illegaal verkregen codes zijn. Of gestolen of doormiddel van piracy. De maker van het spel krijgt dan niets en soms krijg je een code die niet werkt. Je krijgt dan denk ik wel een andere? Maar heb er zoveel slechts over gehoord!
Ik moest gisteren een update doen, en hierna is het spel 4x afgesloten nadat ik met een gezin wilde spelen. Meer mensen hier last van? Zou het komen door m’n CC? Voor de update had ik nergens last van
Oo super leuk! Vond je die challenge trouwens leuk om te doen? Super dom van mij, kom er nu pas achter dat je als jong volwassenen pas naar de universiteit kan, dacht als tiener haha. Ga nu gewoon een jongvolwassenen maken en naar de universiteit!
Ik ben nu met 1 sim bezig aan het tweede semester. Vind het leuk om te doen. Ben wel heel benieuwd hoeveel je er ‘echt’ aan hebt als je afgestudeerd bent.
Enige waar ik me mateloos aan irriteer is dat ik het studentenhuis niet kan verbouwen als het bewoond is… Tip voor als je nog niet begonnen bent aan een universiteit: eerst verbouwen
Kan dat ook niet via wereld aanpassen zeg maar? Zodat je niet gaat verbouwen via je Sim maar vanuit de wereld, zo kan je wel alle andere openbare plekken aanpassen.
Nope… ik krijg dat bouw icoontje gewoon niet. En hij zegt ook iets in de trant: bouwen niet beschikbaar als studentenhuis is bewoond