Simstopic #2

Ik heb gisteren 10 voidcritters geprobeerd te vinden voor een van de festivals uit Snowy Escape en toen het festival eindigde HAD IK ER EEN

Ik haat de voidcritters

1 like

Ja wtf! “Leegtewezens” bedoel je toch he? Wat een rare naam in het Nederlands. Ik had er 2 gevonden en mijn simmetje was echt nog dagen ontroostbaar omdat hij geen trofee had gewonnen. Da’s de laatste keer dat ik met jou naar dat festival ga vriend.

7 likes

Ja! De leegtewezens inderdaad. Ik was al van plan om een video van een geslaagde poging op te zoeken maar ik was te geĂŻrriteerd haha

Heeft iemand de kit’s al gekocht? Ik kon het niet weerstaan en heb ze zojuist alle drie besteld haha. Nu spelen, ben benieuwd! Vind de stofzuiger wel een leuk detail eigenlijk.

2 likes

Heb de landelijke keuken en het stof pakket gekocht
 beide wel ok. Voor 5€ wel leuk, maar je “moet” om de dag stofzuigen (kost veel tijd). De stofbolletjes zijn wel schattig :joy:. De keuken is mooi, leuke accessoires!

2 likes

Ik vind de keuken ook echt mooi! En vond die stof konijntjes juist zo irritant haha. Ik ben nu een ‘huismoeder’ dus prima de tijd voor om te srofzuigen maar ze komen echt vaak te voorschijn, vooral als je meerdere verdiepingen hebt.

2 likes

Ben wel benieuwd morgen :scream:

Stapelbedden inderdaad! Vraag mij af wat ze bedoelen met ‘trait improvements’

6 likes

Ooh tof! Komt goed uit met mijn huis dat uitpuilt van de kinderen waar ik geen ruimte voor heb :joy:

2 likes

Ik vraag me dit ook af. Zouden ze traits toevoegen? Of wellicht de gameplay die past bij een bepaalde karaktereigenschap uitbreiden of veranderen?

2 likes

Oh en fijn dat ze stapelbedden met de bedden uit de packs gemaakt hebben. Past het tenminste nog bij het interieur!

En eindelijk betere traits!!!

3 likes

Ben zo bang dat deze aankondiging over de traits me weer valse hoop geeft

4 likes

Misschien dat die stapelbedden bijdragen aan sommige traits? Dus dat bv kinderen sneller hun sociale vaardigheden krijgen?

1 like

Oh nee niet zoals de tiny houses

de 100 baby challenge kan weer hervat worden

4 likes

Was je bezig met de 100 baby challenge?

Hahaha ja heb er wel eentje gedaan, maar ben gestopt na 20 kinderen

1 like

Dat zou wel leuk zijn! Ik ben benieuwd. Vind de stapelbedden ook al heel leuk, ook fijn een trapje aan allebei de kanten.

Ik heb al een week dat ik niet kan spelen, mijn origin scherm minimaliseert nadat ik op “spelen” druk, er gebeurt niks, en dan maximaliseert het weer. Al hulp gevraagd op het forum van Ea/Origin, vanalles geprobeerd, niks helpt :frowning:

Ik wil huisjes maken!!! En de nieuwe update van vanavond zien in-game :pleading_face:

Omg die puff ball haarstijlen zijn zo cute nu! Geen cheeto textuur meer! En er komen nieuwe haarkleuren??? Geen pisgeel haar meer.
Love ook de nieuwe swatches van de posters! I like

5 likes