Simstopic #2

Continuing the discussion from Sims topic (Deel 1).

Previous discussions:

3 likes

@RupiKaur Ik heb snowy escape van de week gekocht en vind het de 20 euro wel waard! Ik vind de wereld, meubels etc. leuk en de wintersportactiviteiten ook.

4 likes

ik heb na veel wikken en wegen Pets and Dogs gekocht. Denk dat ik hier meer mee ga doen dan met City Living (was de andere keus). Ook heb ik de Tiny Living pack gekocht, want ik vond daar veel leuke meubels enzo inzitten :slight_smile:

2 likes

Ik vind het leuk om af en toe de streams van LilSimsie te kijken. Ze heeft zeker veel talent maar ik zou niet met haar builds kunnen spelen want het is allemaal zo ontzettend hokkerig, veel gekke muurtjes, hoekjes, rommelig? Aveline plaatst te veel clutter, LilSimsie te hokkerig. Ik heb screenshots toegevoegd van haar build van gisteren maar dit zie ik altijd bij haar. Ik vind MissSimReno dan toch het mooist/meest functioneel, denk ik?

Ik twijfel of ik nog een uitbreiding zal kopen, maar ik weet niet welke ik wil. Ik heb city living, seasons en snowy escape. Hebben jullie aanraders?

1 like

Ligt eraan wat je leuk vindt!

Ik ben zelf fan van honden & katten en word beroemd. Eco Living zou ik overslaan.

Eco living wordt het sowieso niet nee, heb daar veel negatiefs over gezien in het vorige topic.

Ik speel graag met gezinnen en verder hou ik vooral van bouwen.

Ik vind Ouderschap wel een aanrader, vooral als je veel met gezinnen speelt!

2 likes

Ohja die heb ik ook, is alleen geen uitbreiding maar gamepack, daarom vergeten op te noemen! Maar die bevalt goed idd!

1 like

University voor de CAS

5 likes

Ik vind het heel leuk om te bouwen in de wereld van Island Living en de build & buy items gebruik ik ook vaak in andere werelden. Moet wel je stijl zijn natuurlijk.

2 likes

Potverdorie de enige plek waar ik de loterij win is in de Sims :no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth:

12 likes

Ik zou Get Together nemen. Die wereld is supermooi en de build/buy items ook! Qua gameplay is het leuk dat bijv je kinderen in een huiswerkgroep kunnen, je volwassenen in een schaakclub oid.

2 likes

Ik had er helemaal niet aan gedacht dat Windenburg bij Get Together hoort. Dat is idd een van de beste werelden in de sims 4!

2 likes

Zelfs daar win ik nooit. Denk dat Eliza Pancakes de boel saboteert

4 likes

Ik weet niet of ze hier al voorbij gekomen zijn maar de Sleek Slumber en Eco Kitchen packages van LittleDica zijn echt mooi. Ben er nu mee aan het spelen.

2 likes

Ik hoop dat de release van Sims 5 er dit jaar eindelijk aankomt. Ben Sims 4 zo zat soms. Ik ben echt benieuwd :smiling_face_with_three_hearts:

Wat een goede tip @pineapple! Ik heb de Eco Kitchen gedownload. Meteen een paar spulletjes toegevoegd aan de woonkamer. Heel leuk en stijlvol!

9 likes

Ik heb verdomme al zo veel speeluren in de Sims zitten en nog NOOIT die loterij gewonnen. Zo stom.

6 likes

Leuk!

1 like