Simstopic #2

Ok de pack zit vol met glitches en bugs. Niiice. Vind die bug waarbij je Sims tanden missen ook eng :frowning:

@Foefjeisthuis Ik vind Deli en James vaak niet kritisch genoeg. Ja, achteraf wanneer je als speler al de pack gekocht hebt en er zelf achter bent gekomen dat dingen niet werken of voor een keer leuk zijn. Maar de eerste week zijn ze echt té enthousiast.
Ze zinn gelukkig niet zo erg als Lilsimsie die op elke pack reageert alsof het het meest geweldige ooit is.

2 likes

Ik heb enkel base game gebruikt omdat dat de uitdaging wat groter maakt om er echt een leuk huisje van te maken, maar gebruik gerust de packs die je zelf hebt hoor!

De nieuwe pack ziet er leuk uit! Maar ik heb er het geld niet meer voor over. Ik heb even uitgerekend hoeveel geld ik al in De Sims 4 heb gestoken en kom op 500 euro, dat is zonder de base game gerekend. WTF. :exploding_head:
9 uitbreidingspakketten, 5 game packs & 4 accessoirepacks :cry:

1 like

Zo moeilijk om goeie screenshots te maken, haha. Heb me wel vermaakt! Ook gedecoreerd met base game only! Had niks meer over om de tuin aan te pakken haha.

@SpeedOfSound ja tuurlijk! Ik pas het ff aan in mijn post :slight_smile:

21 likes

Ik heb er een Scandinavisch vakantiehuisje in het bos van gemaakt. Bijna alle binnenmuren heb ik gesloopt, zodat het lekker ruimtelijk is. Ook heb ik het dak aangepast, maar ik wist niet zeker of dat wel mocht… Voor degenen die Tiny living niet hebben. Het bed zit verstopt in de kast achter de bank. Die kunnen de sims uitklappen. De ramen zien er bevroren uit, want het is winter in mijn game :cold_face:

18 likes

Wat leuk!! Ik wil ook meedoen, ga vanavond proberen denk ik.
Heb alleen niet super veel packs, maar ach.

1 like

Mijn terrain paint is verdwenen zie ik :frowning_face: Ik hoop niet dat dit weer een bug is. Ik had er een paar maanden geleden ook al last van. Zonde van al het werk.

https://youtube.com/c/LeviKelly
Dit kanaal ga ik sws gebruiken voor inspiratie :scream:

Dus als ik het goed begrijp mag je iets van 11.000 aan inrichting enzo besteden? Want kavel en muren enzo alleen al zijn 7500?

1 like

Ja volgens mij was het ongeveer dat bedrag. Ik moest me wel echt inhouden, want normaal prop ik mijn huizen echt vol haha

1 like

Jep, tot je ongeveer 18,500 hebt. Denk dat dat het standaardbedrag is dat 1 sim krijgt als je een simmetje aanmaakt in cas.

@Memento_mori vind je huisje supertof! Ook fijn wat je met de buitenkant en het dak hebt gedaan (ik haat daken en struggle daar altijd mee)

1 like

Thanks, altijd een gedoe die daken! Helemaal als je een groot huis gebouwd hebt en er niet echt rekening mee hebt gehouden. Ehh plat dak dan maar? :sweat_smile:

1 like

Ik vind de kleuren opeens zo washed out ofzo??? Jammer

16 likes

Leuk om te zien hoe anders de huizen worden! Ik ben wel in de stijl van de woestijn gebleven, hele andere stijl dan ik normaal zou doen. Ga er ook nu mee spelen, vind 'm leuk geworden! En ik ben precies op 18000 uitgekomen dus dat vind ik ook wel netjes gedaan haha

16 likes

Zo slim dat platform! Die vergeet ik vaak te gebruiken.

2 likes

Thanks! Ik zag dat laatst op tiktok voorbij komen en vond het een goed moment om 'm als ruimteverdeler te gebruiken haha

Werkt inderdaad goed. Je kunt er echt leuke knusse hoekjes mee maken. Ook leuk in een kinderkamer.

1 like

Ik heb echt al tijden geen nieuwe uitbreiding gekocht, maar ik was wel echt geïnteresseerd in die nieuwe gamepack. Nu de reviews uit zijn ben ik er alweer klaar mee haha. Nog los van de bugs klinkt de gameplay echt teleurstellend? Zolang je maar aan de eisen voldoet van de likes/dislikes boeit het verder niet wat je doet, of je alleen maar random spullen neerzet, alle spullen verkoopt en of sims überhaupt wel bij de kamer kunnen komen. En blijkbaar krijg je al het geld van de spullen die je verkoopt dus je bent ook in no time rijk lijkt me. Echt jammer, het idee van deze pack was zo leuk haha

3 likes

Wat handig! Deelt dat account vaker sims 4 tips? En weet je welke het is? Want ik weet echt weinig, merk ik. (Vandaag erachter gekomen hoe je objecten van grootte verandert)

Ohh ik was het budget helemaal vergeten van de challenge… Ik ga morgen even opnieuw beginnen en dan het geld in de gaten houden.

Ik zit in een soort sims 4 loophole want krijg van best veel verschillende accounts dingen te zien. Maar ik vind de tips van hiemmanicole sowieso altijd leuk! En als ik specifiek iets zoek geen type ik dat in de zoekbalk en dan vind je ook veelllll

Edit: oh en deze ook: tazkabaz

2 likes