Ik vind deze uitbreiding echt zo ontzettend leuk. Als EA nou overal zoveel moeite in de gameplay etc stopte
Thank the lord!!! Ik vind de townies zo vreselijk.
Heeeeee nu doe je net alsof ze geen moeite in Journey to Batuu en My First Pet Stuff gestopt hebben
Het is voor de verzending, ik keek op YouTube iemand die dezelfde fout maakte haha
Hahaha ohja omg kapotdom ik dacht hanen maar dat is cocks of roosters natuurlijk
Yessss, ik heb de laptop van mijn broertje ingepikt en sims 4 + uitbreidingen (Eiland leven, Jaargetijden, Landelijk leven en Honden en katten) zijn naar me onderweg.
Ik kan niet wachten om te beginnen met spelen
Lang leve zwangerschapsverlof, haha
Na een nachtje erover na te hebben gedacht heb ik besloten ook weer sims te gaan spelen na jaaaren . Ik twijfel nu alleen heel erg of ik 40 euro aan de pc game uit ga geven of een tientje voor de ps game
40 eu?? De pc game kan je ook gewoon voor een tientje krijgen. (Niet via origin uiteraardš)
Huh waar dan? Dan heb ik echt heel scheel gekeken
Oh damn, thanks voor de tip! Pc game it is
O zo bedankt voor je tip! Ik heb laatst dus wel 39,99 betaald voor eiland leven omdat ik dit nog niet wist, oeps. maar nu kan ik rustig jaargetijden Ʃn landelijk leven erbij kopen
Ook 40 eu , dan tikt het wel aan ja!! Eiland leven is daar een eurootje of 18ā:ok_hand:
geen dank.
Ik zag het, echt een mega verschil oeps. Nouja beter laat erachter komen dan nooit haha
Maar is dat niet zoān site als wat @Sedana laatst postte? Ken hem niet hoor. Maar wil het toch weer even uppen voor de mensen die hiervan niet op de hoogte zijn. @Mar87
Ahhh zo kut, dit had ik laatst ook! Was helemaal blij met mān gezinnetje en nu was de vader al dood en de kinderen puber š„²
Sorry voor deze dubbelpost. Vinden jullie de game pack ouderschap de moeite waard?
Ja! Zeker als je vaak met families speelt. Is denk ik wel een van mān favo game packs.
Als je veel met gezinnen speelt, is dat gamepack het geld echt waard
Help me met samenstellen bundel\
EP
- Snowy escape
- Discover university
- Get together
- Eco living
0 stemmers
Qua gamepacks heb ik letterlijk niks behalve magic realm en parenthood, maar twijfel vooral tussen:
- Interior designer
- Spa day
- Outdoor retreat
- Jungle adventures
0 stemmers
En accessoires heb ik 0 van. Maar twijfel vooral tussen:
- Tiny living
- Romantische tuin
- Uitgebreid breien
- Paranormal
0 stemmers
Ben je meer van het bouwen of gameplay?