Simstopic #2

Hoe kan je schilderles geven aan een andere sim?

Dit is de status van mijn rags to riches sim :joy: nog nooit zo rijk geweest

3 likes

Wooow hoe dan

Schilderen en tuinieren… schilderijen leveren 1500 op en megaverkoop bij tuinieren soms wel 12.000…. En ik woon klein, met goedkoop behang enzo

2 likes

Wow, welk level heeft je Sim? Die van mij is nu op level 8 en schildert maar voor 300/400…

Edit: moet je niet eerst bij acties een groep vormen, en dan op de ezel klikken?

Level 10! En oh dat zou kunnen! Ik ga zo eens kijken

Wow welke gewassen heb jij?

Ik heb vooral heeel veel planten
Ik maak ff foto’s zo

@Mellow dit krijg ik voor een willekeurig groot abstract schilderij (verzamelaar, galerij is 1380 sim euro)

@Pearll dit krijg ik nu voor de tuin, maar hij was eerst nog groter. Mijn sim was er toen wel de hele dag mee bezig (geen baan), nu is er een tuinier

En omdat ik het enorm rijk doel heb behaald krijg ik wekelijks 30k aan investeringen uitbetaald

6 likes

Wow kan je avocado’s planten? Kom daar nu pas achter haha. Hoe kom je aan een avocado zaadje? En echt super goed gespeeld, kan mij nog herinneren dat je net pas begon met de challenge en nu al zo rijk! Wat ga je nu doen? Een groot huis bouwen?

Ik wil denk ik vampires gamepack kopen en dan een sim maken die in san miyunogwat leeft en vampier is en later verhuist naar henford on bagley en een boerderij begint. Kunnen vampieren in de sims dierenbloed drinken net als in twilight of dat niet? :upside_down_face:

1 like

Van jungle avonturen is die. Dus op vakantie gaan en dan daar stukje afknippen van een plant :joy: nee geen idee, ik wil mn schilders doel halen en daarna ga ik maar schrijven

1 like

Oo die uitbreiding heb ik niet helaas. Met schrijven ga je ook echt veel geld verdienen!

Ik heb alleen die, maar ik vind hem niet eens zo heel boeiend hoor, je kan leuk op vakantie maar thats it

Ik wilde hem bijna gaan kopen voor die avocado’s maar doe het dan toch maar niet haha

Ben jij mij? :joy: ik denk hier echt iets te vaak aan hahaha

Zou jungle avonturen eigenlijk alleen kopen voor die avocado’s en de bouwspulletjes maar dat kan ik echt niet maken naar mezelf hahaha

2 likes

Als je landelijk leven hebt kan je ook gewoon avocado’s kopen bij dat kraampje op het plein. Die kan je dan planten.

1 like

Moet je wel nog steeds Jungle Avonturen hebben :wink:

2 likes

Er zijn ook cc harvestable gratis te downloaden met dit soort groente en fruit van icemunmun

Oja duh haha

Hahah echt erg hè, misschien als die een keer in de aanbieding is…. :crazy_face:

1 like