Sinterklaas/kerstcadeaus!

Mooie onderzetters of placemats, fotolijstjes, leuke theelepels of vorkjes voor gebak

1 like

Kunstbloemen los ipv een heel boeket misschien

4 likes

onderzetters
boekensteun
een print (voor aan de muur)
fotolijstje
eierdopjes
luxe kaasschaaf
fancy koffielepels
zeepbakje / zeephouder
discobal (sfeermaker)
botervloot
bakvorm
theebus
sexy gastendoekjes

2 likes

Que

4 likes

Wat voor persoon is het voor? Wat voor hobbys etc

2 likes

Ik had vorig jaar echt een goede cadeaus bedacht voor Kerst voor mijn vriend, maar dit jaar kom ik niet verder dan een LEGO Dobby. :joy:

Wat geven jullie je vriend voor cadeaus?

Ik dacht ook nog aan een Ember Cup, omdat hij elke ochtend zijn koffiekopje warm maakt met gekookt water.

Wat zijn zijn intresses?

1 like

Lastig haha. :joy: Vliegtuigen, zeilboten/maritieme wereld, New York (met fotoboeken oid hoef ik niet aan te komen)

1 like

Ik had mijn vader ooit een bouwset van een boot cadeau gegevn. Wel veel werk maar hij vond het fantastisch volgensmij is het merk revell
Iets wat het misschien goed doet ik een tijdschriften abbonoment. Er zijn er veel richting zijn intresses
lego architectuur van new york is ook een aanrader. Deze vallen hier altijd in de smaak
hopelijk heb je er wat aan

2 likes

Heeft hij/ jullie een eigen zeilboot? M’n vriend raadt uit eigen boekenkast dat hele dikke boek en the art and science of sails aan, beide technisch heel specifiek.

Ik lees liever de verhalende zeilboeken, dus dingen als de blauwe pinguïn en Laura dekker.
https://hollandia-boeken.nl/ heeft veel uitgegeven, via bol te bestellen.

4 likes

Dit vond ik een heel tof boek

5 likes

Ik heb weer inspiratie nodig voor mijn decemberlijstje!
Weten jullie al iets?

Ik zal mijn lijstje even delen (dit jaar veel inspiratie):

• RVS hapjespan
  • Saladeschaal
  • Plant
  • Collistar self tan drops
  • Handzeep
3 likes

We gaan 5 december weer dobbelen met de familie. Wat zijn bij jullie altijd hits qua cadeaus?

1 like

Eten, drank, krasloten

3 likes

Leuk nuttig winters cadeau om toe te voegen: vogelvoer.

4 likes

Happy soks
Donald duck pocket
Eten
Goodkoop spelletje
Kraskalender
Bioscoopbon

Hangt ook wel af van de leeftijd af

3 likes

3 likes

Let wel op waar je vogelvoer koopt!
In bijna alles wat verkrijgbaar is zit gif

8 likes

Ik heb siliconen voedseldeksels van Ikea (ÖVERMÄTT voedseldeksel, set van 3, silicone veelkleurig - IKEA) en autoparfum bij Kruidvat gehaald als dobbelcadeaus. Zeer content mee, hoop dat ik ze beide zelf win :joy:

3 likes