Sinterklaas/kerstcadeaus!

Misschien is het nog wat vroeg (maar hey er is ook al een adventkalendertopic en ik heb zin in kerst), maar: wat staat op jullie verlanglijstje? En wat geef je anderen?

Ik wil m’n vriend exploding kittens en een LP van onze favo artiest geven.
Voor m’n moeder een my heritage test (ze is echt heel erg donker en haar hele familie komt uit Zuid-Limburg dus ik denk dat er ergens Romeins bloed in haar zit haha)
Voor m’n stiefvader dat shirt dat net volgens mij in het opbiechttopic werd gepost wat Guus Meeuwis daar aanheeft met daarop nie fokke mee Brabant
Voor m’n zusje een dagje knuffelen met biggetjes of wandelen met alpacas. Nog even kiezen
Verder zoek ik nog iets voor m’n oma :blush:

8 likes

Ik krijg denk ik een fles drank of iets anders raars/grappigs van mn vriendinnen en ik geef een mooi boek uit een Disney serie! En van mn ouders krijg ik denk ik niks

wegwegwegwegweg

-plantje
-happy socks
-kookboek
-bioscoopbon
-fotolijsten met een leuke foto
-boek
-ouderwetse puzzel

Ik heb naast exploding kittens ook de uitbreiding. Imploding kittens. Ik vind dat wel een hele leuke toevoeging! Misschien een leuke tip voor je lijstje😉

Ik wil eigenlijk flink uitpakken dit jaar met sint/kerst en mijn familie cadeaus geven, maar dat is toch wel aardig lastig. Up voor dit topic.

Ik kom voor mezelf nu niet verder dan:

  • kaasplank + mesjes
  • kookboek
1 like

Ik heb al best een lijstje (ben in november ook jarig):

  • boek “nice girls don’t get the office corner”
  • sloffen Hunkemoller
  • lunchbox van Mepal
  • chinees lataarnplantje
  • sportlegging
  • bijtjes oorbellen van Flowerpowerdesign

Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik moet wat voor iemand kopen en ik dacht aan iets voor onder de douche. Diegene houdt van de Dao geur van de Rituals, maar ik wil natuurlijk iets anders geven, maar wel wat erop lijkt. Misschien iemand hier op het forum die een lekkere douchegel weet?

Geurstokjes?

Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken!

Heb op dit moment het boek van (Vacature via) Ginny op m’n lijstje staan.

1 like

Ik heb ook inspiratie nodig.

Krijg in ieder geval airpods en vraag weer een nieuwe voorraad Chanel eau tendre. Ga verder denk ik nog glitter sokken en kreeft taartbordjes van Fabienne Chapot vragen.

1 like

Ben ook nog op zoek naar inspiratie, maar tot zover heb ik:

  • een rains rugzak
  • zwart staptasje
  • geurtje van Givenchy
  • Rituals pakket

Lekker origineel haha.
Edit: oja dit is wel voor meerdere situaties bij elkaar. We doen lootjes à €20 ongeveer, maar mogen bij schoonouders ook nog een lijstje maken + ik ben net voor kerst jarig.

2 likes

Spaanse sloffen
Broodmes
Groot zacht strandlaken
Bierglazen

Ons budget is €15 pp voor Sinterklaas

1 like

Yogamat
Meditatiekussen
Boxje voor in de douche
Vogelvoerbakje voor aan het raam
Wasbare wattenschijfjes
Kleding
Mooie lippenstift

Ik vraag een nieuwe bestekset voor kerst. Het liefst helemaal compleet en voor 12 personen, waar ik hopelijk heeeel lang mee kan doen. Zal wel redelijk prijzig zijn maar ik vraag het aan meerdere familieleden samen en het is voor mijn vriend en mij dus dan vragen we ook niks anders. Heb liever één cadeau waar we echt wat aan hebben dan allemaal kleine ‘prulletjes’.

1 like

Voor mezelf kan ik altijd wel 30000 dingen bedenken. Maar mn vriend zo lastig. Als hij iets wilt koopt hij het. En hij koopt en doet zoveel voor mij altijd dat eigenlijk niks goed genoeg lijkt maar mn budget is niet zo mega. Zit te denken aan een kenzo trui maar die zijn echt ook echt heel duur

In het kader van Sinterkerst, deel hier jouw december wensenlijst!

Ik heb namelijk geen idee wat ik moet vragen en hoop hier inspiratie op te doen.

Mijn lijstje:

  • Donkerblauw of lichtgroen linnen dekbedovertrek
  • boek The Flame van Leonard Cohen
  • een lp
  • een hamer
  • sodastream
  • vega kookboek
  • nieuwe boek van GRR Martin
  • donkerrode lippenstift

Ik vraag geurstokjes van Bolsius de luxe lijn of een dweilsysteem of een voedingsthermometer of een wollen sjaal van otherstories.