Hoeveel cadeautjes moet je kopen van dat geld?
Ik geloof niet dat dat gezegd is. Maar we zijn met 6 personen. Ik realiseer me nu dat we waarschijnlijk 2x 15 euro kunnen/moeten uitgeven, omdat we samen komen. Dus het budget is dan misschien wel iets hoger geworden.
Dit heb ik ooit aan mijn broertjes gegeven met kerst en jaren later is dat nog steeds hun favoriete cadeau.
‘Slechts op bezoek’
Het is gelukt om dobbelcadeautjes te vinden
- Jenga
- Wijn
- Toblerone
- Een houten serveerplankje van Dille
- Losse thee en zo’n theehouder voor in je kop van Sostrene Grene
- Kraskalender van Primera
Vind dat altijd shit dat dobbelen maar heb nu voor 1 dobbelspel een tijdschrift (van Miljuschka, de kersteditie van dit jaar) omdat ik weet dat veel mensen daar van koken houden & ander dobbelspel weet ik nog niet mm.
Ik hou er ook niet van. Mijn buit is ook echt 3x niks. Het was wel gezellig, dat verzacht de pijn.
Heb echt zoveel leuke kado’s gekregen met sinterklaas (wij doen nog echt traditioneel pakjesavond waarbij ‘de sint’ pakjes koopt voor ons + lootjes en surprises/gedicht): een blender, mooie pyjama, olaplex nr 3… echt luxe kado’s!
Een mooi plantje
Een bijzondere snack
Een lekker alcoholvrij drankje
Een plantje? Tijdschrift, puzzel, speciale olijfolie, serveerplank.
Ik heb dit jaar weer een paar Sinterklaasavondjes staan met vrienden, familie etc. Ik weet vaak wel leuke dingen te op m’n lijstje te zetten, maar dit jaar wil ik echt gericht dingen vragen in het kader van een nieuwe woning, haha. Niet perse apparatuur. Budget is €25 of €20.
Heeft iemand nog leuke ideeën? Of iets specifiek leuks wat je zelf op je lijstje hebt staan of wilt aanraden! (Hoeft niet huishoudelijk te zijn)
Aangezien ik zelf al iets heb bedacht, deel ik ff m’n ideeën tot nu toe, mocht iemand anders daar ook wat aan hebben, of deze lijst willen aanvullen haha
- bloempotten
- wat leukere theedoeken, niet die standaard doeken die ik altijd heb
- kaarsenhouders en kandelaren
- speciale mokken of tapasschaatltjes
- kunstbloemen, alleen nog geen leuke gevonden binnen het budget
- spellen om de spellenkast aan te vullen
- leuke tafellamp
- interieurparfum
- kussenhoes
Edit, aangevuld
- Badmatten (ook lekker voor bij de wastafel bijvoorbeeld), H&M heeft leuke vind ik.
- Geurstokjes in een geur die je lekker vindt
- Sierkussens/plaid voor op de bank
Mooie onderzetters of placemats, fotolijstjes, leuke theelepels of vorkjes voor gebak
- Badmatten (ook lekker voor bij de wastafel bijvoorbeeld), H&M heeft leuke vind ik.
- Geurstokjes in een geur die je lekker vindt
- Sierkussens/plaid voor op de bank
Mooie onderzetters of placemats, fotolijstjes, leuke theelepels of vorkjes voor gebak
Kunstbloemen los ipv een heel boeket misschien
onderzetters
boekensteun
een print (voor aan de muur)
fotolijstje
eierdopjes
luxe kaasschaaf
fancy koffielepels
zeepbakje / zeephouder
discobal (sfeermaker)
botervloot
bakvorm
theebus
sexy gastendoekjes
Que
Wat voor persoon is het voor? Wat voor hobbys etc
Ik had vorig jaar echt een goede cadeaus bedacht voor Kerst voor mijn vriend, maar dit jaar kom ik niet verder dan een LEGO Dobby.
Wat geven jullie je vriend voor cadeaus?
Ik dacht ook nog aan een Ember Cup, omdat hij elke ochtend zijn koffiekopje warm maakt met gekookt water.
Wat zijn zijn intresses?
Lastig haha. Vliegtuigen, zeilboten/maritieme wereld, New York (met fotoboeken oid hoef ik niet aan te komen)
Ik had mijn vader ooit een bouwset van een boot cadeau gegevn. Wel veel werk maar hij vond het fantastisch volgensmij is het merk revell
Iets wat het misschien goed doet ik een tijdschriften abbonoment. Er zijn er veel richting zijn intresses
lego architectuur van new york is ook een aanrader. Deze vallen hier altijd in de smaak
hopelijk heb je er wat aan