Insta:
Meer tips welkom!
Insta:
Meer tips welkom!
Baal zo van het weer. Iemand leuke tutorials voor binnen op een kleine plek?
Ik wil binnenkort ook een rondje in het Maximapark gaan skeeleren en zit erover na te denken daar gewoon heen te fietsen zonder schoenen (of inderdaad slippers). En dan gewoon ter plekke de skeelers aantrekken. Ik hoop vooral dat het gauw warmer en droger wordt, dan is het niet zo’n probleem.
Met een tas op de rug is trouwens ook niet zo heel erg, daar wen je echt gauw genoeg aan. Het is ook wel fijn om een flesje water of iets mee te nemen.
Leuk!!
Ik voel me tijdens het rolschaatsen altijd extreem bekeken. Ik ben me ervan bewust dat het niet echt zo is, desalniettemin blijft het lastig om alleen te skaten. Vandaag ga ik voor het eerst in het fietsenhok van mijn flat skaten. Ik schijt nu al in mijn broek.
Succes!
https://www.instagram.com/p/CMSz0HXBrIz/
Voor de skaters uit Amsterdam, vanaf 1 april beginnen de danslessen op de skates weer.
Uiteindelijk gewoon doen haha, klinkt simpel maar zo is het wel! Even wat rustige stukken met fijn asfalt uitzoeken (evt erheen fietsen en dan pas je skeelers aandoen) en dan gewoon oefenen met rechtdoor, remmen, bochtjes etc. Als je dan wat meer vertrouwen hebt kun je ook eens een tochtje gaan doen. En dan zul je zien dat je vanzelf beter wordt!
Ah balen. Nou, ik wacht nog steeds
Ik heb ze besteld bij S.uckerpun.chskat.eshop in België. Wel een aantal keer goed contact via de mail gehad, waarin ze aangaven te wachten op levering. Mijn maat zat niet bij de eerste lading, hopelijk wel bij de tweede en komt hij er snel aan. Nog geen review dus helaas.
Ik heb skeelers gevonden op Marktplaats en ga ze dinsdag ophalen! Ben benieuwd of ik het nog kan en leuk vind. Schrok toch een beetje van de prijs van nieuwe skeelers, dus eerst even uitproberen op tweedehandsjes.
Heb gestemd voor die love is love. En toen scrollde ik weer langs die sherbet lime en dacht ik ook
Ik wilde eerst de love is love, maar ben uiteindelijk voor witte gegaan zodat ik ze makkelijker kon pimpen mocht ik op de kleur uitgekeken raken.
Ik denk dat de bovenste wel langer mooi blijft omdat lichtgroen toch wel snel viezig wordt! Maar ze zijn allebei heel leuk.
Ik vind ze heel fijn zitten en skaten, maar de toestop vind ik inderdaad heel hoog. Je loopt bijna op spitzen als je erop wilt lopen.
De hoogte etc van de toestop is wel persoonlijke voorkeur en het ligt er ook aan wat je wil gaan doen met je rolschaatsen.
Mijne hebben ook de toestop zo hoog zitten en zijn niet verstelbaar. Vond het wel lastig in het begin toen ik inderdaad het gevoel kreeg voorover te vallen omdat ze zo hoog staan. Het was echt even wennen
Zelf vind ik het nu juist fijn omdat ik er makkelijker mee kan jamskaten tot ik aan jamstops toe ben. Vind het fijn om nu en te kunnen skaten op straat én wat jamskaten kan oefenen met toch de veiligheid van toestops… En ik zit nu (al maanden grrrr) te wachten tot de rolschaatsen met verstelbare toestops die ik wil kopen weer op voorraad zijn, maar kan ondertussen wel alvast dooroefenen op toespins en rolschaatsen op alleen de voorste wielen zonder last van te lage toestops
Ja ik denk dat verstelbare het meest ideaal is, maar die moet je net maar vinden in je prijsklasse. En anders kan je tot je aan duurdere toe bent beter kiezen voor iets wat nu past bij wat je ermee wil doen. Zie dat de mensen die meer in de kunstschaatsstijl rolschaatsen lagere toestops hebben. Jamskaten is vooral met hogere/geen.
Ik had eerst ook moeite met het ‘lopen’ op de toestops, maar dat gaat nu prima moet ik zeggen. Moet zelf eerst een trap ermee af voor ik buiten ben.
En ik wil upgraden naar Moxi’s maar die hebben een bestellingenstop
Zijn impalas rolschaatsen een goed instapmodel? Ik heb trouwens ook verschillende schoenmaten. Links is kleiner dan rechts. Weet iemand of dat nog uit maakt?
M’n vriend is al dagen bezig om zijn longboards weer in te vetten en klaar te maken. Skaten vond ik vroeger ook leuk, dus het zou best wel een goede sport activiteit kunnen zijn.
Ik lach m’n vriend wel een beetje uit omdat het voelt alsof we aan onze midlife crisis gaan beginnen haha.
Impalas hebben veel gevallen van scheur in de schoen. Dus als je budget t toelaat zou ik voor de zekerheid voor een ander gaan. Aan de andere kant, waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die nergens last van hadden.
Ik heb gister gedroomd dat ik vet lekker aan t skeeleren was. Dus uiteraard is dat een teken dat ik de rolschaatsen gewoon moet kopen volgende maand
Ja, dit vind ik dus ook. Ga maar wel eens kijken of ik die tutorial van Reddit kan volgen die hier gepost wordt, want ik wil mijn toestops echt lager. En anders toch maar andere kopen ofzo.
Ik heb het niet meer gedaan sinds die dramatische maandag dat ik niet op straat kon komen haha.