Skate & Roll

Haha sorry. Welke maat heb jij?

Helaas dan heb ik 41 nodig anders had ik ze wel overgekocht.

Ik heb mijn nieuwe inline skates binnen, 4x90 mm van Rollerblade. Heerlijk om weer op de wielen te staan, al is de hoogte even wennen qua wendbaarheid. En ik heb een mesh boot, wat heel onwennig voelt, alsof ze veel te wijd zijn en ik helemaal geen steun heb aan de zijkant van mijn voeten haha. Nog wennen dus, maar ze gaan harddddd.

4 likes

Heel herkenbaar dit :joy: ik overweeg het ook.

Nice!!
Het wordt echt lekker skeelerweer de komende week, zin in! :sunny::sunny::sunny::+1:

1 like

Ik ben al weken rolschaats filmpjes aan het kijken en het lijkt me ZO leuk. Hoewel ik wel twijfel of ik het ooit ga kunnen of dat ze uiteindelijk weer in de kast belanden haha.

Ik ga woensdag skaten met een vriendin. Zij heeft rolschaatsen en extra skates, dus ik leen dan haar skates. Maar ik heb nu zo’n zin om gewoon rolschaatsen te bestellen en dan ook te kunnen rolschaatsen haha. :sweat_smile:

2 likes

Heeft er iemand impalas die gewoon goed zijn? Ik vind ze zo leuk maar wil ook niet dat ze na een maand al stuk zijn. Ik betwijfel of ik de eerste maanden uberhaupt de achtertuin uit kom :joy: dus heel heftig worden ze niet gebruikt.

Ja heb ik. Ik denk dat ik geluk had of ze nog net heb gekocht voordat de kwaliteit achteruit ging. Nu nog Impala’s kopen is op eigen risico.

Meh.

Die gele chayas zijn uitverkocht in mn maat. Kijk nu een video van Shove over 5 tips for fat rollerskaters en had besloten t maar gewoon te doen. Nu nog verder zoeken.

3 likes

Wil zo graag binnen met rolschaatsen! Ik heb alleen vrij dikke enkels en hoor dat de meeste rolschaatsen dan niet chill zitten. Iemand hier ervaring mee?

1 like

Ik ben bijna op t punt impalas te bestellen omdat dat de enige beetje leuke zijn die leverbaar zijn. Maar ben zo bang spijt te krijgen.
Edit: heb reviews gelezen. En ben genezen denk.

Heb deze gekocht. Screenshot_20210331-134819_Chrome
Heb alleen geen bestelbevestiging :sob:

4 likes

Voor wie nog twijfelt of ze wel kunnen leren rolschaatsen/skaten:

5 likes

Oh ja goede! https://youtu.be/z03xYjlTbI8 dit is trouwens het filmpje waar ik t over had gister. Als ik mn arm breek. Het is haar schuld :joy:

O, ik moet gewoon met een rollator als steun gaan oefenen :bulb:

Oprecht een goed idee. Mag m vast wel lenen van de buurvrouw :joy:

Haha, ik heb die van mijn moeder helaas weggedaan, maar is inderdaad best een goed idee.

Denk dat je het met iemand anders over het filmpje hebt gehad, of dat ik je post gemist heb. Maar heb wel een stuk ervan gekeken en vond het een hele goede! Denk dat dit echt fijn is voor iedereen met overgewicht die twijfelt om te beginnen

@LastYoungRenegade haha ja of een winkelwagentje. Wieltjes onder een stoel maken lijkt me ook een tof idee. Zelfde idee als achter een stoel schaatsen op het ijs.
Met een hoop bubbles oefenen en bescherming kom je ook al een heel eind. Die balans wordt vanzelf beter

1 like

ik heb zojuist mijn nieuwe wieltjes ontvangen

• Atom pulse, 65mm
  • Energy Wheels, 57mm
    en wow die atom pulse zijn geweldig, so smooth :heart_eyes:

7 likes

Ben nu al doodnerveus en tegelijkertijd kan ik niet wachten tot ze binnen zijn. Ze komen vrijdag. Maar dan ben ik werken en zaterdag ook dus zondag pas echt proberen al trek ik ze vrijdag meteen aan natuurlijk.

1 like